Plaatje voor MOHniels1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.735
Beste grafisch ontwerpers,

zouden jullie in dit plaatje mijn naam in zetten met de kleuren rood wit blauw ;) ook beetje vette lettertyp.

mvg MOH.


pit%20bull%20logo%20black%20edit%20final.GIF



daar boven ofzo MOHniels1 in willen zetten met de kleuren rood wit blauw of de achtergrond de kleuren rood wit blauw :) maar mijn naam met beetje mooie lettertype. veel succes ;) het mooiste plaatje krijgt 3 pa punten :D.
 
Reactiescore
1.735
ik vind hem vet ;).

ik wacht nog effe ;) maar tot nu toe gaan die 3 pa puntjes naar jou :). mooi :D

en kan je die kleuren ook van boven naar beneden ? dus als de nederlandse vlag??? dan kan ik kiezen welke ik het mooist vind ;) alvast bedankt :D.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
mag je oude wereld 8 vriend eerst eens niets maken?:^$

als je wil weten wie ik ben , pm:D
 
Reactiescore
1.735
ik heb tekst aangepast ;). was iets te snel met mijn conclusie :p tis laat dus vele photoshop geniën moeten rusten :p
 

DeletedUser

Guest
Hej mohniels:p ik heb over je 'rood wit blauw' gekeken , maar ik hanteer zo een beetje men eigen stijl, is altijd beter . Hij komt er zo aan
 

DeletedUser

Guest
wjgg1x.jpg


Of met iets meer vulling aan de zijkant.

9601gm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hej mohniels:p ik heb over je 'rood wit blauw' gekeken , maar ik hanteer zo een beetje men eigen stijl, is altijd beter . Hij komt er zo aan

Doe eens niet alsof je pro bent.

da ding rechts is slecht ingewerkt.

Mvg,
Devine Design Team.

Whahahahahaihihihi DD:D:D:D:D:D:D.
En jij wil dat we jullie niet uitlachen haahaha
MVG Devine design team hahahah is het nou devine of divine
Ik lach me dood hier :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik geef toe ben ik nnog niet , maar ik ben alleszins de speler die het rapst alles heeft geleerd. Ik heb nu nog maar een dikke maand photoshop;)
Absoluut niet. :eek:
Ik maakte bijvoorbeeld dit toen ik ruim anderhalve maand PS had: http://lppolito.deviantart.com/art/I-m-painting-the-planet-130468861
Toch wat beter dan wat jij doet (en ik weet zeker dat er mensen zijn die het nog sneller hebben geleerd). Hoe komt het dat ik zo snel beter werd? Nou, ik ben er vrij zeker van dat dat komt omdat ik al snel sigs en LP's ging maken, ipv die stomme profielplaatjes te blijven maken. Serieus, van profielplaatjes leer je echt geen snars.

Moraal van het verhaal: Ga sigs maken, tuts volgen en doe niet alsof je goed bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan