[Profiel] Plaatje RealBambu

Reactiescore
4
1. De tekst: RealBambu
2. Kleurencombinatie(s): zwart / rood / blauw (hoeven niet alle 3) - extra andere kleuren mogen ook
3. Thema: Ruimte / science-fiction achtige toestanden ben ik een grote fan van (wel niet gewoon een melkweg of planeet :p)
4. Plaatje(s) om te gebruiken: None
5. Deadline: None
6. Prijs/gift: 200-300
7. Favoriet tot nu toe:

Edit:
Net even een beetje rondgekeken bij de andere aanvragen, ik moet zeggen dat ik wel echt onder de indruk ben van plaatjes die gemaakt worden met PhotoMirage. Als het even kan die van mij ook graag! Als ik dan een te lage hoeveelheid PP bied voor zoiets laat het gerust weten, ik leg graag een beetje bij dan :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Ik gooi maar even een plaatje neer als voorbeeld.
Zou bijvoorbeeld hier de achtergrond geanimeerd kunnen worden? Geen idee hoeveel werk dat is / wat de mogelijkheden zijn.

Alles in dit soort thema spreekt mij wel aan.

pic_1.jpg
 
Reactiescore
1.754
Vond het wel een interessant experiment en heb net een halfuur gesukkeld met die PhotoMirage, conclusie is dat het niets voor mij is haha :p
Heb wel een plaatje gemaakt en ook een poging tot gif maar die wilt niet uploaden (en was ook heel slecht tbf). Ik houd het wel lekker bij brak plaatjes.
RealBambu.png
 
Reactiescore
4
Vond het wel een interessant experiment en heb net een halfuur gesukkeld met die PhotoMirage, conclusie is dat het niets voor mij is haha :p
Heb wel een plaatje gemaakt en ook een poging tot gif maar die wilt niet uploaden (en was ook heel slecht tbf). Ik houd het wel lekker bij brak plaatjes.

Sorry dat je een half uur hebt liggen vlooien op niks, hopelijk was het wel een beetje plezierig :D
Het plaatje zelf geeft mij geen geweldig wow effect, sorry. Maar wel bedankt voor de moeite!
 
Reactiescore
216
Persoonlijk vind ik de gele tekst beter.
Is het misschien mogelijk om het gezicht weg te doen door er een soort van zwart glas (van de helm) voor te doen?
Vind het raar uitzien :p Kan je ook dit plaatje maken met iets minder felle gele tonen? Heb er een raar gevoel bij.
Ik bekijk nog wat ik ermee kan doen, heb je anders nog een stock die je bevalt waar ik iets anders mee kan proberen?
 
Reactiescore
4
Gerangschikt van favoriet naar 'minst' favoriet.
Hopelijk kan je hier iets mee? Indien niet --> laat gerust weten :D

digital-digital-art-artwork-ninja-sword-hd-wallpaper-preview.jpgcyberpunk_1.jpg1022202-fan-art-space-planet-aliens-universe-abstract-fang-xinyu-748x680.jpgspace_alien.jpg
 
Reactiescore
4
Hey Zuur,

Wow, zeer netjes!
Enkel de naam zou ik graag anders willen hebben.
Mag van mij gerust op 2 regels blijven staan is misschien zelfs beter zo, maar had graag ander font gehad
 
Reactiescore
464
hevNhQ9.png
 
Bovenaan