Plaatje 250 PP (max 3x - Oproep aan de tw plaatjescommunity!!!)

Reactiescore
1.015
Lieve mensen,

Zoals je kan zien is dit iet of wat speciaal. Bij deze vraag ik jullie plaatjes te maken (duh)
Wat er speciaal aan is: alles kan, alles mag. Ik wil eens de creativiteit zien en kijken wat er mogelijk is met plaatjes maken hiero. Ik heb het graag flashy dus leef je uit.
Mogelijkheid is dat ik er uiteindeiljk 1,2 of 3 zelfs neem (elk 250 PP).

Ik hoop dat jullie je hiermee ook wat amuseren, want ik denk dit leuk te gaan vinden.

Om een random famous movie te quoten: Let the games begin!

1. Soort plaatje: flashy, strak
2. De tekst: niet, of passend bij het gemaakte plaatje
3. Kleurencombinatie(s): vrij om te kiezen,
4. Thema: Minato Namikaze
5. Plaatje(s) om te gebruiken: /
6. Deadline: /
7. Prijs/gift: 250 per/3x max
8. Favoriet tot nu toe: /

EDIT: Ik zelf vind al vlug iets mooi en wie weet zit er dan iets beters in, dus als mensen die dit lezen tips hebben om evt. elkaar plaatjes te verbeteren, voel vrij om het te zeggen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75707

Guest
Re: Plaatje 250 PP (max 3x - Oproep aan de tw plaatscommunity!!!)

Lieve mensen,

Zoals je kan zien is dit iet of wat speciaal. Bij deze vraag ik jullie plaatjes te maken (duh)
Wat er speciaal aan is: alles kan, alles mag. Ik wil eens de creativiteit zien en kijken wat er mogelijk is met plaatjes maken hiero. Ik heb het graag flashy dus leef je uit.
Mogelijkheid is dat ik er uiteindeiljk 1,2 of 3 zelfs neem (elk 250 PP).

Ik hoop dat jullie je hiermee ook wat amuseren, want ik denk dit leuk te gaan vinden.

Om een random famous movie te quoten: Let the games begin!


Yo man. Ik maak misschien wel iets voor je, maar dit is 'verplicht' dus zou leuk zijn als je het invult, iets overzichtelijker ;)

Het Formulier

1. Soort plaatje:
(Profielplaatje: max. 270x180 ; Stamplaatje: max. 300x200 ; Forum Avatar: max. 120x120)
2. De tekst:
(Als er tekst op moet kan je dat hier aangeven)
3. Kleurencombinatie(s)
(Welke kleuren je erop zou willen. Of geef de designers hier de vrije hand)
4. Thema:
(Bijv. anime, game, ridders of monsters. Geef een zo uitgebreid mogelijke uitleg van je wens, zodat de designers hierop kunnen ingaan.)
5. Plaatje(s) om te gebruiken:
(Wil jij er een plaatje in? Geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij. Voor renders kun je kijken op Planetrenders. Voor overige plaatjes biedt Google mogelijk uitkomst.)
6. Deadline:
(Wanneer wil je uiterlijk een plaatje hebben? Of kies je als je een mooie ziet?)
7. Prijs/gift:
(Je kunt voor je plaatje een prijs geven (tussen de 0-400 PA). Dit hoeft niet!).
8. Favoriet tot nu toe:
(Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het mooist vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht)

Makkelijk kopiëren

1. Soort plaatje:
2. De tekst:
3. Kleurencombinatie(s)
4. Thema:
5. Plaatje(s) om te gebruiken:
6. Deadline:
7. Prijs/gift:
8. Favoriet tot nu toe:
 
Reactiescore
1.015
Is 't niet een handig idee om de naam van je account op 't plaatje te laten zetten? :p

Is niet perse voor het acc. Maar ok, dan zal ik Matt wel een plezier doen hiermee.

Carte blanche voor een profile pic over Minato Namikaze (1 of ander Naruto character :p)
 

DeletedUser69701

Guest
Lol "1 of ander naruto character", minato is naruto zn vader :p

zyxj0dfp902.gif


iysrzvuouk5.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Lol "1 of ander naruto character", minato is naruto zn vader :p

Ja dat weet ik niet, ik ken alleen Gaara en Naruto zelf :p. Echter vind ik het plaatje mooi, dus ik zal de mening van m'n op en top Naruto co vragen :)

EDIT: jordi vind het niet strak genoeg, word beetje verblind. Maw kan het wat strakker ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73244

Guest
Hier wat plaatjes die mijn interesse wel wekken maar het net niet zijn:
a626bdf4d3.jpg


deze zijn wat onscherp maar ben benieuwd of er iets mee gedaan kan worden :p
4471890ee5.jpg

bfd94f5f78.jpg


28b3a095ba.jpg


Verder zijn eigen creaties natuurlijk ook welkom en zijn deze voorbeelden niet verplicht om te gebruiken.

Alvast bedankt voor de tijd! :)
 

DeletedUser69701

Guest
Yup, mag naa PsyClone ;) Heb je in game ook nog een PM gestuurd
 
Bovenaan