Pirate en lemon

DeletedUser

Guest
@cornelis

Ooh daar had sanderf dus zijn zielige stamnaampje vandaan? Puntengeilers xD. Die "vriend" die je hebt laten zitten en die keihard afgemaakt werd door lemon :D

och weer iemand die grappig probeert komen te doen ga toch weg man... je bent 1 grote grap joh!:D
 

DeletedUser59218

Guest
Maak er verder geen woorden aan vuil, jij en ik weten hoe het zit ;)
 

DeletedUser10621

Guest
flippo, heb je flippo nummer 3 van het eerste jaargang nog, die zoek ik nog.

nee komop, ga even normale dingen posten.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zijn ze perse puntengeilers als ze jefrades aannemen? Ik denk dat ze de voor en nadelen wel hebben afgewogen en dat ze zich ook realiseerden dat ze waarschijnlijk de oorlog van jefrades met hap erbij cadeau zouden krijgen.

Maar wat dan nog? Ze kunnen het toch ook gewoon prima vinden dat ze een oorlog met Hap krijgen? Ze zijn groter dan hap, jefrades is een goede speler en ze zeggen zelf nu: tenminste wat actie. Nou achteraf waren ze toch niet zo heel goed voorbereid voor die oorlog maar het slaat nergens op dat je gelijk een puntengeiler bent om een speler in de armen te nemen die ruzie heeft met een stammetje.
 

DeletedUser10621

Guest
nee , puntengeilers wil ik ze opzich niet noemen, maar door jeffie aan te nemen, die altijd van een zinkend schip springt als hij er zn voordeel mee kan halen, hebben ze en een oorlog aangenomen, en een minder betrouwbaar iemand aangenomen.

Er is daardoor interne verdeeldheid ontstaan in lemon, wat ik dan toevallig weet.
dat soort verdeeldheid zal er toch niet komen als de stam samen beslist om deze speler binnen te hengelen? ook de bondgenoot moet hier enigszinds van op de hoogte zijn als er een oorlog uit voort komt.

Ik wil hier niets aan jef kapot maken, hij speelt verder goed, en kan een goede gozer zijn, en zal wellicht een goede zijn voor lemon.

verder vind ik het knap om toch zoiets op een forum te posten, nog nooit gezien:)
 

DeletedUser25548

Guest
Tijd om ook eens hier wat te plaatsen.


Die vraag is overbodig lijkt me :D

Na dit gelezen te hebben ben ik zowat blij dat we geen BG meer hebben.
Het is nooit echt goed gegaan, de redenen waarom ga ik hier niet plaatsen.
Als je iets te zeggen hebt dan stuur je een PM.

En met modder gooien doe ik ook niet aan.
Heb ik noch Lemon nodig

Het is en blijft TW!

Hahahahaha! Wat een komiek ben jij!
Hahahahaha

Je verliest 39 dorpen, je laat alle troepen in je dorpen staan, je dodged en deft niet.. Lemon heeft alles voor je gedaan (in elk dorp van je 150k aan troepen gezet + vv gedraaid) en nog durf je te beweren dat je NOCH lemon nodig bent??

Hahahahaa kom eens bij mij op bezoek, het is tw he?.. en laat zien dat je ze niet nodig bent.. Im still waiting for you..:rolleyes:


Overigens ben ik zeer verrast dat deze zet ineens zo uit het niets gezet is :) Ik ben benieuwd hoe de toekomst in dit gebied er nu uit gaat zien.. :)


Nog 1 vraag:
Het feit dat het zolang geduurd heeft vooraleer de actie tegen hap! gestart was bewijst weer dat er een hele hoop spelers zijn die niet achter de oorlog staan en er zich niet mee willen bemoeien. Toch mijn complimenten voor anoniem die tenminste nog moeite doet. Mijn excuses vooral naar hem toe dat wij niet mee zullen doen aan de aanval.
(uit het bericht over opzegging BG lemon)
Kan ik hieruit opmaken dat er een mass-attack op ons geplant was? :D
In elk geval leuk dat we dan eindelijk eens wat ODD kunnen gaan halen, maar gaat hij dan ook door zonder pirate? Durven jullie dat aan citroentjes?? :D :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hahahahaha! Wat een komiek ben jij!
Hahahahaha

Je verliest 39 dorpen, je laat alle troepen in je dorpen staan, je dodged en deft niet.. Lemon heeft alles voor je gedaan (in elk dorp van je 150k aan troepen gezet + vv gedraaid) en nog durf je te beweren dat je NOCH lemon nodig bent??

Hahahahaa kom eens bij mij op bezoek, het is tw he?.. en laat zien dat je ze niet nodig bent.. Im still waiting for you..:rolleyes:


Overigens ben ik zeer verrast dat deze zet ineens zo uit het niets gezet is :) Ik ben benieuwd hoe de toekomst in dit gebied er nu uit gaat zien.. :)


Nog 1 vraag:
(uit het bericht over opzegging BG lemon)
Kan ik hieruit opmaken dat er een mass-attack op ons geplant was? :D
In elk geval leuk dat we dan eindelijk eens wat ODD kunnen gaan halen, maar gaat hij dan ook door zonder pirate? Durven jullie dat aan citroentjes?? :D :D

Hoho even rustig lezen hè.
Zoek eens op wat "heb ik noch Lemon nodig" betekent.

Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat citroenen best veel durven :rolleyes:
 

DeletedUser25548

Guest
Hoho even rustig lezen hè.
Zoek eens op wat "heb ik noch Lemon nodig" betekent.

Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat citroenen best veel durven :rolleyes:


www.vandale.nl

Betekenis ' noch '

U heeft gezocht op het woord: noch.


noch ontkennend vnw en niet: hij heeft (noch) geld ~ goed; Jan ~ Piet zal komen
 
Bovenaan