Pi meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Geachte,

De Pi meeting was weer erg fijn deze keer


Leuke normale mensen waarmee je leuk kan praten en wat kan drinken


Dit gaan we zeker nog eens doen :D


Chepper <333
 

DeletedUser

Guest
Was je pas om 4:00 uur thuis? Toch nog stiekum naar Adam geweest met de Lord? :D
 

DeletedUser33425

Guest
Lord kan je verzekeren dat hij op tijd naar huis is gegaan... de laatste tram gehaald, maar die gaat naar de remise en rijdt dus niet tot zover als ik moet... dus moest nog 2,5 km lopen vannacht... langer dan jij Charlie ;)

Ik vond het gezellig!
 

DeletedUser41956

Guest
Arme Chep :p Ik moest 1,3 km lopen nog :) Was goed te doen!

Ik heb me zeker vermaakt :D
 

DeletedUser43327

Guest
Was je pas om 4:00 uur thuis? Toch nog stiekum naar Adam geweest met de Lord? :D

Als cheppert in 020 is geweest, heb je ook 2 jongens gezien? 1 die op de grond lag in ze eigen kots, de ander die er bij stond? :D bij centraal station :p
 

DeletedUser

Guest
Als cheppert in 020 is geweest, heb je ook 2 jongens gezien? 1 die op de grond lag in ze eigen kots, de ander die er bij stond? :D bij centraal station :p

Nee wel in de trein van Rotterdam Centraal naar Dordrecht 4 meiden waarvan er 1 dronken en treinziek was dat ging ook niet helemaal goed mja ik dacht zoek het maar uit haha :D


Ik had best nog naar 020 willen gaan met Lordje kan ik tenminste mijn ajaxshirtje aantrekken


Maar de meeting was erg gezellig heb me zeker vermaakt :D
 

DeletedUser

Guest
miss moet ik toch maar weer terug komen zou wel eens met je willen zuipen chepper;)
 

DeletedUser33425

Guest
Ben je er volgende keer idd bij... nu zat Charlie moederziel alleen zonder angels... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan