~phoe Vs PAST

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Amokro: Een beetje sarcasme kan altijd, en zelfs graag.
Maar ik heb het gevoel dat de grens van fatsoen al een lange tijd overschreden is, van beide zijden.

Ik ga niet akkoord met de woorden van sommige Phoe leden, alsook van PAST leden. Ik bekijk dit nu los van de stam waarin ik zit. Gelijk in welke stam ik nu zat, Past, Phoe, OVI, ... ik vind de grenzen van fatsoen overschreden.

En zoals ik half in de post van iemadn voor me kan lezen, ik ben te lui op te zoeken wie, moet ik meegaan met: Als het fatsoen niet terugkeert, mag wat mij betreft het W1 Algemeen Forum afgesloten worden.

Grtz
Beldin

Ps: domme vraag, ik weet het. Wie is Tila Tequila ingame? Ik speel w1 nog niet lang....

Het valt allemaal nog wel mee, tis alleen jammer dat elk topic tegenwoordig door een 5 tal ingame nobody's kapot gespammed wordt, waardoor ik het al niet eens meer lees eigenlijk.

Tila is een 12 jarig meisje dat graag spammed, maar omdat de mods weeral geen flikker doen om het forum bij te houden, heeft ze nog geen ban.
 

DeletedUser

Guest
shootshoot; zei:
.... En om nou iemand in real-life op te zoeken voor wat er op een spelletje wordt gezegd, is wel erg overdreven is het niet?...


shootshoot


zulke mensen zitten ook in jou stam xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
Allemaal heel leuk en aardig, maar je ziet mij zelden in zulke spam topics, en ik boor Phoe ingame al de grond in.

"dan lees je het toch niet" is meestal als reactie op de spammers die niet tegen een discussie kunnen, omdat de posts te lang zijn, ze het sarcasme en dus de humor ervan niet snappen.

Dus beetje apart om die quote aan dit topic te linken, aangezien ik nooit spam, ik ga enkel wel eens off topic.

Met die quote wil ik niet zeggen dat jij spamt of dat je ingame niets uithaalt, stats zeggen daarover genoeg..
Ik wil er mee juist mee zeggen dat het forum plezierig moet zijn om te lezen. Dus zonder al dat gespam en gezeik van nu. Waardoor "dan lees je het toch niet" overbodig zou moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dan mag je je stamleider daar wel eens op aanspreken ;) kom maar met die ontkenningen donnatello....

Mwa eigenlijk moet er nog een PAST meeting komen, maar ik ga zoiezo in de winter even iemand opzoek in groningen van PAST niks mis mee toch ?:rolleyes:
 

DeletedUser4900

Guest
Respectloos, normen en waarden

Dat is het grootste probleem die er is.De meeste spelers zijn rond uit respectloos.

Maar deze game geeft een goed beeld van de afspiegeling van het echte leven, de wereld is ook respectloos, en laten wij het maar zeker niet hebben over de normen en waarden.

Zelf ben ik een (oude ) speler, en sorry dat ik het moet zeggen, maar de meeste ( jongere) spelers hebben geen normen en waarden en daardoor komen ze respectloos over.

Laar iedereen in zijn waarde, en propaganda is prima maar houdt het wel respectvol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan