*PG* vs -stam-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hele leuke parodie ^^ vind het best ver gaan om een heel topic er aan te wijden maar leuk gedaan :)

is eens wat anders dan elkaar zwartmaken op de topics van de oorlogen die er wel wat toe doen.

wel een beetje zielig voor hekken dat hij het onderwerp van deze parodie is :p

Ja ik had misschien beter iemand anders genomen maar goed maakt niet uit :p

iedereen zing mee met de lama song !

HOU JE ALS ARTOFGAMES BEZIG MET DE ORIGINELE LAMA SONG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hele leuke parodie ^^ vind het best ver gaan om een heel topic er aan te wijden maar leuk gedaan :)

is eens wat anders dan elkaar zwartmaken op de topics van de oorlogen die er wel wat toe doen.

wel een beetje zielig voor hekken dat hij het onderwerp van deze parodie is :p

Hekken zal wel klaar zijn met dit spel als die 0 als eindgetal heeft net geen bingo voor die arme knul :p
 

DeletedUser

Guest
nieuwe oorlog uitgebroken:

Side 1:
Tribes:
Players: artofgames

Side 2:
Tribes: [DdW]
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 12
Kant 2: 0
Verschil: 12

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 0
Verschil: 12

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 112,295
Kant 2: 0
Verschil: 112,295

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 112,295
Kant 2: 0
Verschil: 112,295

image.php




dit naar aanleiding van de talloze aanvallen die artofgames en milo hebben verstuurd op hekken, heeft hekken één van zijn geheime bg's aangesproken en zijn ze in de aanval gegaan op artofgames.
Het ging zelfs zo ver dat artofgames heeft liggen snipen maar dan heeft artofgames een waar offensief uit zijn mouw getrokken en heeft inmiddels al 12 dorpen overgenomen !

Hoe dit verder zal eindigen zal de komende dagen duidelijk worden.
 

DeletedUser

Guest
Zouden we hier niet beter een heel nieuw topic over openen? Anders komen er twee zeer interessante oorlogen in 1 topic te staan.

Is misschien een beetje veel van het goede, want ik ben bang voor te veel positieve energie, waardoor mijn fans het allemaal niet meer kunnen behappen.
 

DeletedUser

Guest
ik heb in -stam- gezeten. Heb altijd tegen *PG* opgekeken en heb met milo001 kort contact gehad.


Hekken heeft in *PG* gezeten, zijn VV is iemand uit *PG*. -stam- was gewoon een lachtertje, het forum had 1 topic en verder werd er niet gepraat.

is dit wel een oorlog?
 

DeletedUser

Guest
nou ik geloof er nog niet veel van.

Hekken heeft me zelf verteld dat hij met een speler van PG ging fuseren. Ik vind het een beetje vreemd dat er dan meteen over een oorlog wordt gepraat.

En ja hekken ging uit de stam, maar daar zal hij wel een goede reden voor hebben... ?
 

DeletedUser

Guest
killad00m, artofgames geeft zelf aan dat het een oorlog is. Verder schijnt milo ook aanvalstroepen te hebben geleverd naar ik vernam.
Aangezien die personen bij dit conflict betrokken zijn, lijkt het mij dat we toch wel op hun woord kunnen geloven.
Verder zijn er zelfs enkele rapporten gepost waaruit duidelijk blijkt dat er deftig geedeld wordt. Lijkt mij toch echt wel een oorlog :eek:
 

DeletedUser

Guest
killad00m, artofgames geeft zelf aan dat het een oorlog is. Verder schijnt milo ook aanvalstroepen te hebben geleverd naar ik vernam.
Aangezien die personen bij dit conflict betrokken zijn, lijkt het mij dat we toch wel op hun woord kunnen geloven.
Verder zijn er zelfs enkele rapporten gepost waaruit duidelijk blijkt dat er deftig geedeld wordt. Lijkt mij toch echt wel een oorlog :eek:

al clears gezien ervan?:eek:
 

DeletedUser

Guest
nou ik dus niet. Milo001 heeft de VV van hekken! En hekken zit in -stam-. Ik denk niet dat je de VV aan je vijand geeft (of zit ik nou helemaal fout) ?
 

DeletedUser

Guest
Naar ik heb vernomen waren er wel degelijk clears in het spel. Lijkt me idd beetje raar om VV aan de vijand te geven, dus die optie sluit ik uit :p
 

DeletedUser

Guest
Naar ik heb vernomen waren er wel degelijk clears in het spel. Lijkt me idd beetje raar om VV aan de vijand te geven, dus die optie sluit ik uit :p

Er waren inderdaad wel degelijk clears in het spel!

En die hekken is een slimmere tegenstander dan ik had verwacht. Hij had inderdaad zijn vv eventjes aan Milo001 gegeven, zodat die hem niet meer kon aanvallen!

Wat een meesterlijke zet was dit van ons kleine genie!
 

DeletedUser

Guest
Er waren inderdaad wel degelijk clears in het spel!

En die hekken is een slimmere tegenstander dan ik had verwacht. Hij had inderdaad zijn vv eventjes aan Milo001 gegeven, zodat die hem niet meer kon aanvallen!

Wat een meesterlijke zet was dit van ons kleine genie!

Achja zijn nog zat *PG* spelers die de clears van Milo001 op dat moment konden vervangen :p

Mja idd wel slim je moet wat verzinnen als je weet dat iemand je gaat aanvallen he ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat het VV misverstand hiermee uit de wereld is. Beetje flauw om art te beschuldigen van internen als je er helemaal niks vanaf weet.
Denk al met al een mooie overwinning, of is de oorlog nog bezig?
 

DeletedUser13811

Guest
Idd nog vol bezig!!

naar het schijnt krijgt hekken massaal OS van zijn stam.
doe ze goed, amper door heen te komen -_-'

:D
 

DeletedUser

Guest
Heb overlaatst een pm gestuurd naar hekken en hij houd zich goed , hij doet alsof er niks aan de hand is !
 

DeletedUser

Guest
Idd nog vol bezig!!

naar het schijnt krijgt hekken massaal OS van zijn stam.
doe ze goed, amper door heen te komen -_-'

:D

Jullie hebben toch wel moraalbrekers ?:p

Gewoon 2/3 aanvallen per dorp regelen en Artje de rest laten opknappen :p
 

DeletedUser13811

Guest
Jullie hebben toch wel moraalbrekers ?:p

Gewoon 2/3 aanvallen per dorp regelen en Artje de rest laten opknappen :p

zelf met moraalbrekers is het onbegonnen werk...
hij zit natuurlijk wel in een massa stam he..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan