*PG* Vs ImpreZ (.EXiRE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
maar nu even weer on topic. wie valt nu wie aan, en wie heeft er nog oorlog met wie?

Het is één zooitje op dit moment nu.
Ik hou van chaos :D

Maar even serieus. Wie nu wie aanvalt is moeilijk te zien. Je kan beter zeggen wie stopt er nu. Zometeen zullen er heel wat barbarendorpen op de map komen voorspel ik en dan word het daarop jagen en even de oorlog aan de kant zetten. Na de barbarendorpen komt er weer volop oorlog (voorspelling)

Welke stam nou oorlog heeft met wie is nu ook moeilijk te zeggen. ImpreZ is verdeeld in een stuk of 8 kleinere stammen (corrigeer me als ik het niet goed zeg) en zullen er dus uiteindelijk ook aan moeten geloven denk ik. *PG* kan het nu heel slim aanpakken.
 

DeletedUser

Guest
Zucht wanneer volgen ook eens rapportjes...Deze oorlog is een oorlog van woorden geweest. De mensen die buiten die stammen staan hebben eigenlijk weinig troepenactie gezien.
 

DeletedUser

Guest
Zucht wanneer volgen ook eens rapportjes...Deze oorlog is een oorlog van woorden geweest. De mensen die buiten die stammen staan hebben eigenlijk weinig troepenactie gezien.

Er is geen oorlog meer, ImpreZ bestaat niet meer :rolleyes:. Dit topic kan best gesloten worden.
 

DeletedUser

Guest
Er is geen oorlog meer, ImpreZ bestaat niet meer :rolleyes:. Dit topic kan best gesloten worden.

Dicht hoeft die niet aangezien er nog steeds ex leden worden opgeruimt en die behoorden toch echt nog niet zolang terug nog tot ImpreZ ;)

Iig hoop ik nog eens een ander oorlogs topic te openen :D
 

DeletedUser

Guest
lol de ex-exire leden maken elkaar nu kapot, ze waren zogenaamd zo'n goede stam met zo'n goed stamgevoel...
Misschien had PG helemaal niets hoeven doen en was het vanzelf wel gebeurd:p
 

DeletedUser

Guest
lol de ex-exire leden maken elkaar nu kapot, ze waren zogenaamd zo'n goede stam met zo'n goed stamgevoel...
Misschien had PG helemaal niets hoeven doen en was het vanzelf wel gebeurd:p

PG heeft Exire deels kapot gemaakt en Exire heeft zichzelf deels kapot gemaakt.
 

DeletedUser14331

Guest
Nu weer on topic, of ik sluit het topic en volgen er verdere straffen.

mvg
Freek (dj freak)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan