Petitie BB's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53985

Guest
Tuurlijk sijgt het niveau wel als er meer BB's zijn..

Dan mag jij mij vertellen hoe het niveau stijgt als er meer bb'tjes zijn... De spelers zijn nog steeds hetzelfde en een speler wordt toch niet beter als er meer bb'tjes zijn? =\
 

DeletedUser56707

Guest
@ Nom Nom :Aangezien alle Pro's vinden hoeveel BB's er zullen zijn, en als het er meer zijn, gaan die op de wereld spelen en stijgt het niveau dus.
 

DeletedUser56707

Guest
Jij bent echt retarded. :')

De settings geven nooit weer hoeveel bb´tjes er zullen zijn, dit wordt uberhaupt nooit geopenbaard. Dit betekent echter niet dat men nergens kan vinden hoeveel bb´tjes er zijn en hoe snel deze bb´tjes groeien, dit staat namelijk in de configuratie. Een goede speler weet waar je dit kan vinden, retards like you niet. ;)

Verder heeft iedereen last van de settings en indien de settings je niet aanstaan, moet je niet spelen. Het niveau zal zeker niet stijgen door meer bb'tjes, de accountjes zullen enkel sneller groeien door de stijgende farm inkomsten. Dit staat niet gelijk aan een wereld van hoger niveau.

Nee , gewoon nee..

Jawel...
 

DeletedUser56707

Guest
Jij snapt echt niets van niveau stijging & daling.
Meer barbs verandert geen sh*t aan 't niveau. enkel aan een snellere groei van de wereld.

Juist.
Ik weet niet meer waar,waarschijnljk praathoek, en daar stond er dat de wereld hier traag groeit. Meteen zeiden ze dat het hier een laag niveau was.

Logica??
 

DeletedUser65510

Guest
Juist.
Ik weet niet meer waar,waarschijnljk praathoek, en daar stond er dat de wereld hier traag groeit. Meteen zeiden ze dat het hier een laag niveau was.

Logica??

En beiden is in jou ogen niet mogelijk?
Terug naar je TW(faal?)grot.
 

DeletedUser53985

Guest
@ Nom Nom :Aangezien alle Pro's vinden hoeveel BB's er zullen zijn, en als het er meer zijn, gaan die op de wereld spelen en stijgt het niveau dus.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
^Dat moest er even uit, jij bent best wel grappig. :D Er zijn maar weinig mensen op .nl die weten hoe ze dit moeten vinden, het zou me niks verbazen als ik zelfs de enige was die weet hoe ik de configuratie van een wereld moet vinden. Ik deel mijn kennis echter graag hoor.

Klik voor configuratie W29

Er gaan iig niet meer goede spelers op een wereld spelen enkel omdat zij weten hoeveel bb'tjes er zullen zijn. :|
 

DeletedUser56707

Guest
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
^Dat moest er even uit, jij bent best wel grappig. :D Er zijn maar weinig mensen op .nl die weten hoe ze dit moeten vinden, het zou me niks verbazen als ik zelfs de enige was die weet hoe ik de configuratie van een wereld moet vinden. Ik deel mijn kennis echter graag hoor.

Klik voor configuratie W29

Er gaan iig niet meer goede spelers op een wereld spelen enkel omdat zij weten hoeveel bb'tjes er zullen zijn. :|

Was eerder gewoon een sneer naar jou, niet eens 100% serieus geantwoord :)
 

DeletedUser56707

Guest
Wijst er maar weer op dat je een faal bent.
Welke topaccjes heb jij nu?
Ipv TommyKing kan je beter TommyNoob doen.

Alsof jou niveau hoger ligt :rolleyes:
Wat noem je top ?:p
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, haha schitterend idee... Neen
 

DeletedUser65510

Guest
Alsof jou niveau hoger ligt :rolleyes:
Wat noem je top ?:p
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, haha schitterend idee... Neen

Mijn niveau is sws hoger dan jou , het feit dat jíj deze petitie startte & niet ik , bewijst al genoeg.
en topacc's , laten we zeggen voor jou binnen top20
 

DeletedUser56707

Guest
Mijn niveau is sws hoger dan jou , het feit dat jíj deze petitie startte & niet ik , bewijst al genoeg.
en topacc's , laten we zeggen voor jou binnen top20

Juist, dat zegt echt heel veel . Ik wil mij gewoon kunnen amuseren op een spel als TW (daarom speel je het ook) maar met deze farms gaat dat gewoon niet. Dus vraag ik of er geen meer kunne komen. ja, dat is echt zoooooooooooooo laag :eek:

En ik zal het je eerlijk zeggen : Ik heb nog nooit top 20 gestaan (voor lange tijd). En weet je, ik schaam me er niet eens om .
 

DeletedUser65510

Guest
Als jij nooit top accountjes hebt gehad ben je niet gelijk slecht...

Dat klopt , maar als ik hem hier zo bezig hoor over 't niveau & zijn meesterlijk plan , dan wil ik op z'n minst wel weten of die wel weet waar die over spreekt.
 

DeletedUser65510

Guest
Juist, dat zegt echt heel veel . Ik wil mij gewoon kunnen amuseren op een spel als TW (daarom speel je het ook) maar met deze farms gaat dat gewoon niet. Dus vraag ik of er geen meer kunne komen. ja, dat is echt zoooooooooooooo laag :eek:

En ik zal het je eerlijk zeggen : Ik heb nog nooit top 20 gestaan (voor lange tijd). En weet je, ik schaam me er niet eens om .

Nou , een petitie is eerder een aandrang dan een vraag.
En je zou je juist méér moeten amuseren , nu moet je eens anders starten gan gewoonlijk , wat een nieuwe uitdaging vormt dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan