Persoonlijke oorlog: Siward2 / Teva.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt hier siward... ik hoop je hier ooit nog eens terug te zien ;)
 

DeletedUser

Guest
een mooi afscheid.

(al had ik mezelf in jouw plaats uiteindelijk een dikke ban aangesmeerd zodat er weer 10K speer+zwaard in al mijn dorpjes kwamen ^^ :p)

HEHE, mooi grapje is dat:p zat daar in der tijd met lienee ook aan te denken maar durfde het niet te doen:p

siward2, Gast, vond je streven zeer nobel en je hebt je kranig gehouden zonder meer! Je hoeft je zeker niet te gaan schamen, jij hebt gekozen voor een strijd jammer dat teva dat zo oppakten en de daad bij het woord voegde. Natuurlijk is het hun recht zo is het spel nu eenmaal, enkel zijn er nog al wat kant tekeningen geplaatst terecht of onterecht dat is mij nog steeds niet helder...

Des ondank heb je een mooie strijd geleverd en daar wil ik je voor danken, succes met W19 en hoop dat jij als persoon zijnde je daar wat profileren kunt en een ietsie pietsie meer geluk hebt met je buren:p
 

DeletedUser

Guest
jammer dat je de oorlog verloren hebt :(

was niet echt een oorlog niemand op welke wereld dan ook en hoe groot je ook mag zijn als je in je 1tje tegen een volledige stam gaat vechten leg je het van zelf af das een duidelijk zaak.

en wat de reden verder ook was hij wist vanaf dag 1 dat hij het niet vol zou kunnen houden.

maar ondanks dat heeft hij het wel geprobeerd velen zouden in zijn plaats allang op delete hebben gedrukt.:)

en hij heeft niet echt verloren maar ook niet gewonnen het was een oneerlijke strijd.

maar wens hem veel succes op w19.

en siward als je dit nog leest doe volgende keer eerst de persoon in kwestie waarvan jij dacht dat hij die dingen had gedaan waar jij die persoon van beschuldig eerst een pm sturen gescheeld weer een hoop onnodige ellende :rolleyes:
 

DeletedUser14549

Guest
was niet echt een oorlog niemand op welke wereld dan ook en hoe groot je ook mag zijn als je in je 1tje tegen een volledige stam gaat vechten leg je het van zelf af das een duidelijk zaak.

en wat de reden verder ook was hij wist vanaf dag 1 dat hij het niet vol zou kunnen houden.

maar ondanks dat heeft hij het wel geprobeerd velen zouden in zijn plaats allang op delete hebben gedrukt.:)

en hij heeft niet echt verloren maar ook niet gewonnen het was een oneerlijke strijd.

maar wens hem veel succes op w19.

en siward als je dit nog leest doe volgende keer eerst de persoon in kwestie waarvan jij dacht dat hij die dingen had gedaan waar jij die persoon van beschuldig eerst een pm sturen gescheeld weer een hoop onnodige ellende :rolleyes:

je gaat mij niet wijsmaken dat er geen oorlog kan zijn tussen een speler en een stam,
en dat die speler daarom zowiezo verliest :p
de stam kan uiteraard meer middelen hebben, maar hoe je deze gebruikt is een ander ding :)
 

DeletedUser

Guest
ik zeg niet dat het niet kan ik zeg dat elke speler die in zijn uppie tegen een stam gaat vecht het uit eindelijk zal afleggen.

en die speler zal in het begin best schade kunnen aanbrengen maar zal het uiteindelijk moeten afleggen.
 

DeletedUser36068

Guest
ik zeg niet dat het niet kan ik zeg dat elke speler die in zijn uppie tegen een stam gaat vecht het uit eindelijk zal afleggen.

en die speler zal in het begin best schade kunnen aanbrengen maar zal het uiteindelijk moeten afleggen.

Hangt ervan af. Hoe actief het acci is, hoe goed de spelers zijn op het acci. En hoe goed de stam is. Heb al meermaals 1 speler een stam zien pwnen.;)
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt hier siward... ik hoop je hier ooit nog eens terug te zien ;)

Ik hoop het ook. voor mij is het mogelijk niet definitief einde w14, er is liefde tussen deze wereld en mij, deze mensen en mij, maar dat is misschien toekomstmuziek.

HEHE, mooi grapje is dat:p zat daar in der tijd met lienee ook aan te denken maar durfde het niet te doen:p

siward2, Gast, vond je streven zeer nobel en je hebt je kranig gehouden zonder meer! Je hoeft je zeker niet te gaan schamen, jij hebt gekozen voor een strijd jammer dat teva dat zo oppakten en de daad bij het woord voegde. Natuurlijk is het hun recht zo is het spel nu eenmaal, enkel zijn er nog al wat kant tekeningen geplaatst terecht of onterecht dat is mij nog steeds niet helder...

Des ondank heb je een mooie strijd geleverd en daar wil ik je voor danken, succes met W19 en hoop dat jij als persoon zijnde je daar wat profileren kunt en een ietsie pietsie meer geluk hebt met je buren:p

Bedankt. Ik vond trouwens terecht dat teva het zo oppakte. ik ben het zelf begonnen;) op w19 gaat het lekker, ben stamleider, en heb een superloyale stam, iedereen aan elkaar. een mooie basis.

was niet echt een oorlog niemand op welke wereld dan ook en hoe groot je ook mag zijn als je in je 1tje tegen een volledige stam gaat vechten leg je het van zelf af das een duidelijk zaak.

en wat de reden verder ook was hij wist vanaf dag 1 dat hij het niet vol zou kunnen houden.

maar ondanks dat heeft hij het wel geprobeerd velen zouden in zijn plaats allang op delete hebben gedrukt.:)

en hij heeft niet echt verloren maar ook niet gewonnen het was een oneerlijke strijd.

maar wens hem veel succes op w19.

en siward als je dit nog leest doe volgende keer eerst de persoon in kwestie waarvan jij dacht dat hij die dingen had gedaan waar jij die persoon van beschuldig eerst een pm sturen gescheeld weer een hoop onnodige ellende :rolleyes:

Ik wist inderdaad vrij zeker dat ik dood zou gaan. maar ik ging liever zo dood dan als een bange schim.
tuurlijk probeer ik het, zowaar mijn echte naam siward2 niet is;)

ik heb wel verloren, maar ik ben blij dat ik blijkbaar wel erkenning van w14 heb gewonnen, wat ik daarvoor niet echt kreeg. veel dank daarvoor, iedereen.

Master, je tip over die pm, ik zal er de volgende keer aan denken.

ook een tip voor jou, voel je niet te snel persoonlijk beledigt, en zorg dat je erachter komt wie de dader wel is. want dit gebeurde wel in jou stam, en moest je niet willen. echt waar, ik wens je succes en sterkte toe, en vooral veel wijsheid.

want niemand kan je ontnemen dat je al zolang succesvol teva leid.

ik zeg niet dat het niet kan ik zeg dat elke speler die in zijn uppie tegen een stam gaat vecht het uit eindelijk zal afleggen.

en die speler zal in het begin best schade kunnen aanbrengen maar zal het uiteindelijk moeten afleggen.

95% Van de gevallen inderdaad wel. dit topic begon dan ook als oorlogsverklaring, en tegelijk een doodsbrief:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan