Persoonlijke clusters,

DeletedUser

Guest
Mijn Geweldig Cluster :cool:

Ondertussen zijn er al 6 a 8 dorpjes bijgekomen, maar te lui om aan te passen, sorry hiervoor.

starenkatrijnnr3.jpg

Mooi cluster heur.. Edelruimte zat.
 

DeletedUser

Guest
imagephpwi5.png
[/URL][/IMG]

ff beetje dichtmaken en hij is tog redelijk:cool:
 

DeletedUser8159

Guest
image.php
Geel = Saskia
Blauw = Cobra
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hier is mijne cluster:
image.php



geel= perihelium
blauw= hakuna matata
 

DeletedUser

Guest
de mijne maar is?

jijlvc.jpg


donkerblauw is mijn stam (opleidingsstam) ik was er binnen 2 dagen leider van, aangezien de officiële leiding (we gingen fuseren, kwam 400 ptn te kort voor de hoofdstam) geen ene flikker deed.

lichtblauw is dus de hoofdstam.
 

DeletedUser4520

Guest
Mooi cluster peri maar een zon speler onder je van matata heeft een beter cluster
 

DeletedUser

Guest
TW.gif


5 Dorpen nog maar...
Geel ik.
Zwart BG.
Groen BG.
Blauw Stam.
Lichtrood EW / 1 stipje
 

DeletedUser19467

Guest
2 Dorpjes liggen afgezonderd.. Maar daar edel ik heen:D


image.php

Geel=kimber
Groen=Denhaag4life die ik binnenkort ga internen. (Dus zie dat maar als mijn 2e cluster.)
blauw= Stam -YKE-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2 Dorpjes liggen afgezonderd.. Maar daar edel ik heen:D


image.php

Geel=kimber
Groen=Denhaag4life die ik binnenkort ga internen. (Dus zie dat maar als mijn 2e cluster.)
blauw= Stam -YKE-


je zou beter die intern aan andere van je stam laten, je gaat er een cluster bij nemen die zo goed als vastligt :confused:
 

DeletedUser19467

Guest
;) Daar van uit edel ik weer andere dorpen wat verder in k37.
 

DeletedUser

Guest
hulp

voor degene die niet weten hoe ze een afbeelding van d'r cluster kunnen plaatsen:

ga naar: http://nl.twstats.com/nl9/index.php?page=map

voeg daar je naam en bv. de afkorting van je stam in. geeft het wat duidelijke kleuren en speel wat met het inzoom niveau. verander het middelpunt.

maak nu een screenschot. ga naar paint en pas je plaatje aan zodat je alleen je kaart ziet. sla het uiteindelijk op als jpeg.

ga nu naar http://www.tinypic.com/ en upload je plaatje. selecteer en copieer de tekst onder: Directe link voor lay-outs

post hier een antwoord en klik dan op het bergenafbeeldinkje. plak je link daar en klaar ben je.
 

DeletedUser

Guest
makkelijker je drukt op het kaartje op linker muisknop eigenschappen dan de url kopieren en je hebt het:

image.php

zwart= ik
blauw= mijn stam
geel= de gene waar ik moraalbreker van ben
 

DeletedUser

Guest
Mijn clustertje (ok is niet veel, maar het begint vorm te krijgen):



Geel ben ik,
blauw is mijn (nublet) stam (k16 un)
 

DeletedUser

Guest
Ja want hij heeft meer dan discrimen :p:p

Hoe kun je dat posten u cluster?
 

DeletedUser

Guest
Ja want hij heeft meer dan discrimen :p:p

Hoe kun je dat posten u cluster?

http://nl.twstats.com/nl9/index.php?page=map

Hier kan je een kaartje maken. Deze zal je even iets kleiner moeten maken in Paint of een dergelijk programma. Daarna upload je hem (ik gebruik zelf xs.to hiervoor) en dan zet je hem zo op het forum."

Hier mijn cluster, of "clusters", eigenlijk. Mijn oostelijke cluster is nog een beetje vreemd gevormd, maar het begint ergens op te lijken.

clusters367.png
 

DeletedUser

Guest
Die van mij ook maar even laten zien dan....

K44
2mzxy54.jpg


De dorpjes in mijn cluster waren eens allemaal bb totdat er allemaal van die n00bs die dingen gingen overnemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan