perfecte snelheid

DeletedUser

Guest
o_O daar zou ik wel eens aan mee wille doen o_O
600*
geen moraal
geen slaapmodus
moete ze ook maar op .nl doen zodra ze fatsoenlijke servers hebben :p
 

DeletedUser

Guest
o_O daar zou ik wel eens aan mee wille doen o_O
600*
geen moraal
geen slaapmodus
moete ze ook maar op .nl doen zodra ze fatsoenlijke servers hebben :p

dan doe ik niet mee, mij te druk, en we hebben ook fatsoenlijke servers hoor!
 

DeletedUser

Guest
ik vind zonder moraal veel leuker ik erger me kappot aan moraal
 

DeletedUser

Guest
er zijn er meerdere op de duitse server geweest, kijk zelf maar, zelfs eentje van 600:#487 Premium-SDS
Start: Freitag, 28.12.2007 20:00
Ende: Samstag, 29.12.2007 09:00
Beschreibung: W1-Style, Himmelsrichtung kann gewählt werden, keine Begrenzung der Stammesmitglieder
Siegbedingungen: Punktbester Spieler bei Rundenende
Geschwindigkeit: 600
Geschwindigkeit Einheiten: 0.3
Schlafmodus: Nein
Urlaubsvertretung: Ja
Moral: Nein
Bauschleife: Ja

Dan ben je kampioen "op knoppen klikken". Vindt gewone werelden toch het leukst.
 
Reactiescore
276
We wisselen snelheid-duur zo veel mogelijk af zodat iedereen een kans krijgt om eens op zijn of haar favoriete snelheid te spelen. Dit houdt in dat we soms wat "langzame", langere rondes hebben en soms heel snelle maar kortere rondes.

En speed met snelheid 15 voor 3 maanden zie ik voorlopig nog niet komen. Dan houdt die de speedwereld voor 3 maanden bezet :p
 

DeletedUser

Guest
En speed met snelheid 15 voor 3 maanden zie ik voorlopig nog niet komen. Dan houdt die de speedwereld voor 3 maanden bezet :p

Dat is ook bijna geen speed meer. Voor de echte spelers is zo'n super snelle wereld natuurlijk wel het leukst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9449

Guest
Ik vind 150 ook wel het beste. als het maar in een vakantie gebeurt :D
 

DeletedUser

Guest
ik zou graag een keertje op 400 of sneller willen spelen en dan 48 uur zonder slaapmodus van vrijdagavond tot zondagavond ook nolife maar wel vers lijkt me hier zou ik echt wel wat voor over hebben
 

DeletedUser657

Guest
lol 150 is ook al snel.

Met 200 kun je niet meer weg van je pc :p Kom je thuis van traine of zo ben je een dorp kwijt :D zeker de eerste week

moet je co regelen, of gewoon 24 uur online kunnen zijn,

the king sin, speelde 's nacht door en er zat bijna altijd iemand achter.
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt speed #3 echt veel te lanzaam gaan voor een speed,
speed #2 vond ik dan net iets te snel gaan, het lijkt me leuk als de volgende speed 150x zo snel gaat, lijkt me de ideale snelheid wat vinden jullie ervan of wat vinden jullie de perfecte snelheid ?

Je ideale snelheid is er :)
 
Bovenaan