perfecte snelheid

DeletedUser

Guest
Ik vindt speed #3 echt veel te lanzaam gaan voor een speed,
speed #2 vond ik dan net iets te snel gaan, het lijkt me leuk als de volgende speed 150x zo snel gaat, lijkt me de ideale snelheid wat vinden jullie ervan of wat vinden jullie de perfecte snelheid ?
 

DeletedUser

Guest
zoiets idd ^^ 40* lijkt me nogal boriing voor een speed. 120 keer ofzo is prima. 200 ook wel, als je maar niet constant in je eentje hoeft te spelen..:p
 

DeletedUser

Guest
zoiets idd ^^ 40* lijkt me nogal boriing voor een speed. 120 keer ofzo is prima. 200 ook wel, als je maar niet constant in je eentje hoeft te spelen..:p

200 vond ik echt te snel, na 50 dorpen kon in ieder geval ik de opslagplaatsen niet allemaal leeghouden, als je werd aangevallen, wat ik gelukkig nooit had en en dorp zat te dichtbij was je ook meestal te laat
 

DeletedUser

Guest
ik ben het wel er mee eens dat 150* de perfecte speed is, of iets in die richting, 160* ofzo
 

DeletedUser

Guest
of de sneldheid van 1,5 en dan er 5 jaar over doen

komt die morgen ook niet? of andere snelheid
 

DeletedUser

Guest
Looptijden zijn op 40 snelheid deze speed. Opzich komen daar dan wel iets meer andere kwaliteiten bij kijken dan alleen actief zijn en op die knoppen rammen.
 

DeletedUser8190

Guest
200x speed is mijn favoriete snelheid, 80x vind ik te traag gaan.
maar ik zou o zo graag eentje van 400x uitproberen, ik weet het ik ben een nolifer :D
 

DeletedUser

Guest
200x speed is mijn favoriete snelheid, 80x vind ik te traag gaan.
maar ik zou o zo graag eentje van 400x uitproberen, ik weet het ik ben een nolifer :D

400x, zou ik persoonlijk ook graag uitproberen.
Maar dat kan de server helaas niet aan op .nl :(
 

DeletedUser916

Guest
leukste Speed: tussen 450 & 550 ; 0,3 & 0,2 eenheden ; systeem boeit opzich niet, maar beste voor mij W2 :p ; Duur: +- 24uur

Erg snel, maar kort. Kan je in princiepe alleen aan, maar leukste is om dan samen met een vriend (of vriendin) te spelen, bij hem/haar thuis en aflossen maar

Samen zat gaan (of iets anders :p)
 

DeletedUser

Guest
ik vindt et allemaal snel zat gaan,
maar dit is dan ook me 1ste speed wereld

-Scargy
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat de snelheid van een speed op 150 moet, dan kan je ten minste lekker spelen, nu speel ik net op normale werelden, en dat vind ik minder aan deze wereld!
 

DeletedUser8190

Guest
leukste Speed: tussen 450 & 550 ; 0,3 & 0,2 eenheden ; systeem boeit opzich niet, maar beste voor mij W2 :p ; Duur: +- 24uur

Erg snel, maar kort. Kan je in princiepe alleen aan, maar leukste is om dan samen met een vriend (of vriendin) te spelen, bij hem/haar thuis en aflossen maar

Samen zat gaan (of iets anders :p)

is er zo niet ooit eens eentje geweest op de duitse server ???
 

DeletedUser

Guest
er zijn er meerdere op de duitse server geweest, kijk zelf maar, zelfs eentje van 600:#487 Premium-SDS
Start: Freitag, 28.12.2007 20:00
Ende: Samstag, 29.12.2007 09:00
Beschreibung: W1-Style, Himmelsrichtung kann gewählt werden, keine Begrenzung der Stammesmitglieder
Siegbedingungen: Punktbester Spieler bei Rundenende
Geschwindigkeit: 600
Geschwindigkeit Einheiten: 0.3
Schlafmodus: Nein
Urlaubsvertretung: Ja
Moral: Nein
Bauschleife: Ja
 

DeletedUser

Guest
ja, dan zit je echt alleen maar te klikken, en dan heb je gewoon geen rl meer!
 
Bovenaan