Perfect Height vs. Pugna.

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
jou reactie is idd gefrustreerd ;)

doe nou eens wat minder serieus man pff wordt je toch schijtziek van???

ik had easy al die shit kunnen blocken als ik online was slimbo... en ik heb 1x iets over een treintje gezegt en meneer is al weer boos op mij... ik moet echt oppassen wat ik hier zeg met al die kneusjes die alles zo serieus nemen alsof deze oorlog een wereldoorlog is in het echt fzo :confused:

hou je er maar gewoon buiten, beter voor je hartslag.

Als je gaat schelden, geef je vaak min of meer toe dat je niet meer met nuttige argumenten kan komen. Waarschijnlijk omdat je weet dat je ongelijk hebt, en iemand maar een hak moet zetten.
 

DeletedUser68372

Guest
Jij stuurt hun deff, maar andersom? Andersom internen ze dorpjes(a) Zo werkt dat bij Bruce maar dat wisten we al (Grondie)
 

DeletedUser

Guest
ik heb er niet eens om gevraagd, hij had echt wel gestuurd als ik had gevraagd pfff jullie weten niks van grondie en tide dus hou je er dan ook buiten
 

DeletedUser68372

Guest
Ik weet niks van Grondie? heb hem voor 70% opgeedeld xD
 

DeletedUser68372

Guest
Pugna/Bruce = BG Lijkt me dus ook logisch dat Tide&Grondie BG hadden;) Dus ja ik ken de relaties
 

DeletedUser

Guest
De oorlog is zo goed als afgelopen, leuk gespeeld Sjoerd, ga maar opzoek naar een nieuw account. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een mongol reactie sjoerd.. Als je weet dat je een massa krijgt ga je OS sturen? Dan ben je dus echt de slechtste TW speler die ik ken :O
 

DeletedUser

Guest
tja jullie weten niet of ik het gedaan heb en hoe.. dus blijf lekker dromen eh :D
 
Bovenaan