Par. vs crows

DeletedUser

Guest
Gebanned is niet gestopt.. en mag je werelden waar je bent gestopt niet blijven volgen trouwens? Dat doe ik nog steeds bij werelden waar ik een jaar geleden ben gestopt.

Rot aub op van dit AF, of verbeter je niveau, naabje :p

huur een kamer ofzo ;)
 

DeletedUser54934

Guest
huur een kamer ofzo ;)

Dat is echt een geweldige reactie!

Maarja feiten compenseer je met nonsens toch?

Mooi te zien hoe je gefaald bent op al die andere werelden en jezelf hebt wijsgemaakt dat je hier wel iets gaat bereiken.
 

DeletedUser

Guest
Ik haal je helemaal niet onderuit ik verdedig mij zelf, wat een ieder zou doen! Jij begon met 'een poging tot' mij belachelijk maken waardoor ik mij aangevallen voelde. Bijna ieder mens zou dan zo'n reactie als mij geven, en ga nou niet de emo spelen met 'ik ga is lekker koen onderuithalen' dit is mijn laatste negatieve post tegenover jou er zijn mensen die het harder nodig hebben zoals: Vincke , wat doet die irritante noob hier hij komt mijn keel uit.

eerst graaf doen tegen die speler en dan deze reactie zetten nogal fail e :D


En gefaald bent op andere werelden noem er is een paar op e waar ik ben gefaald ?

ezel zei:
Maarja feiten compenseer je met nonsens toch?


lunat!c zei:
Ontopic blijven aub!

Lukt niet echt met de reacties die ze posten e :eek:
 

DeletedUser54934

Guest
eerst graaf doen tegen die speler en dan deze reactie zetten nogal fail e :D


En gefaald bent op andere werelden noem er is een paar op e waar ik ben gefaald ?






Lukt niet echt met de reacties die ze posten e :eek:

De werelden die niet bij je handtekening staan, dat is helemaal geen fail dat is gewoon waarheid.
 

DeletedUser57071

Guest
hoe kunnen wij serieus doen als jij gaat zeggen huur een kamer man huur jij een betere stam:eek:
 

DeletedUser

Guest
ben blij dat het topic goed draait blijven reageren ^^

en illuminati ik betwijfel of je ooit w4 of w5 hebt gespeeld waarschijnlijk 1 of andere kerel die op w11 pas is beginnen spelen omdat er een kerkje was,

En dit is men laatste reactie tegen jullie nu ga ik terug on topic als er nog iets deftig word gepost ;)

cya gayboys
 

DeletedUser

Guest
ben blij dat het topic goed draait blijven reageren ^^

en illuminati ik betwijfel of je ooit w4 of w5 hebt gespeeld waarschijnlijk 1 of andere kerel die op w11 pas is beginnen spelen omdat er een kerkje was

Ik krijg zo het idee, dat jij word gehaat.

Trololol
:D
 

DeletedUser

Guest
Die informatie ga ik niet zomaar vrij spelen ,

In een oorlog zullen er altijd slachtoffers vallen maar we hebben ons al 1 maand voorbereid op deze oorlog dus komt wel goed tot hier toe doen we het al beter dan acro dus men dag kan al niet stuk :D

Ik wilde eigenlijk reageren op meerdere reacties. Maar ik hou het op deze.

Hoe kan jij de oorlog die jij op dit moment hebt. Nu al gaan vergelijken met de resultaten tussen «C» en Acro. Jullie hebben nog helemaal niks bewezen tegen «C».
 

DeletedUser

Guest
Dvpope , hargorn , hightower dit zijn de 3 die naar sweet gaan als ik het goed heb begrepen

Pardon, Dvpope komt wss bij monsigneur op het account, dus dat hij op harghorn komt is al niet waar.
maar dan nog, we verschuilen ons niet achter een bg met crows aangezien er nogsteeds een oorlog staat?

Verder wil ik zeggen dat, ook al praat je met TEVEEL moed, jullie pakken toch meer dan dat wij dat deden. maar verliezen er ook meer, Het cluster werkt jullie tegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde eigenlijk reageren op meerdere reacties. Maar ik hou het op deze.

Hoe kan jij de oorlog die jij op dit moment hebt. Nu al gaan vergelijken met de resultaten tussen «C» en Acro. Jullie hebben nog helemaal niks bewezen tegen «C».

Klopt tot hier toe hebben we nog niks bewezen


Pardon, Dvpope komt wss bij monsigneur op het account, dus dat hij op harghorn komt is al niet waar.
maar dan nog, we verschuilen ons niet achter een bg met crows aangezien er nogsteeds een oorlog staat?

Verder wil ik zeggen dat, ook al praat je met TEVEEL moed, jullie pakken toch meer dan dat wij dat deden. maar verliezen er ook meer, Het cluster werkt jullie tegen.

de pm die hargorn stuurde heeft monsigneur gestuurd via vv naar mij ,

dus ik bedoel monsigneur , En ik heb het over die 3 leden , weet niet wat derest van jullie gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wilde eigenlijk reageren op meerdere reacties. Maar ik hou het op deze.

Hoe kan jij de oorlog die jij op dit moment hebt. Nu al gaan vergelijken met de resultaten tussen «C» en Acro. Jullie hebben nog helemaal niks bewezen tegen «C».

Buiten het feit om dat wij goed verdedigden hebben we ook weinig bewezen hoor.
 

DeletedUser

Guest
de pm die hargorn stuurde heeft monsigneur gestuurd via vv naar mij ,

dus ik bedoel monsigneur , En ik heb het over die 3 leden , weet niet wat derest van jullie gaan doen.

Ik moet eerlijk zijn dat ik hier verder niets van wist en er vandaag pas achter kwam, dus verder wil ik er niet op ingaan, het was de info die ik had die ik even met je wou delen.
Ik denk dat monsigneur het zelf beter weet dan mij.
 

DeletedUser

Guest
ben blij dat het topic goed draait blijven reageren ^^

en illuminati ik betwijfel of je ooit w4 of w5 hebt gespeeld waarschijnlijk 1 of andere kerel die op w11 pas is beginnen spelen omdat er een kerkje was,

En dit is men laatste reactie tegen jullie nu ga ik terug on topic als er nog iets deftig word gepost ;)

cya gayboys

W4 en W5 beide accounts gekregen durf ik zo te gokken. Aangezien dat op elke wereld is :D
 

DeletedUser

Guest
ben blij dat het topic goed draait blijven reageren ^^

en illuminati ik betwijfel of je ooit w4 of w5 hebt gespeeld waarschijnlijk 1 of andere kerel die op w11 pas is beginnen spelen omdat er een kerkje was,

En dit is men laatste reactie tegen jullie nu ga ik terug on topic als er nog iets deftig word gepost ;)

cya gayboys

UHh jongeman, ik speel op w4 hoor:)
 

DeletedUser

Guest
Ik moet eerlijk zijn dat ik hier verder niets van wist en er vandaag pas achter kwam, dus verder wil ik er niet op ingaan, het was de info die ik had die ik even met je wou delen.
Ik denk dat monsigneur het zelf beter weet dan mij.

Weet het ook maar pas van gisterenavond ;)

Wat is de rest van AoG van plan dan als zij naar sweet gaan ?
 

DeletedUser

Guest
ben blij dat het topic goed draait blijven reageren ^^

en illuminati ik betwijfel of je ooit w4 of w5 hebt gespeeld waarschijnlijk 1 of andere kerel die op w11 pas is beginnen spelen omdat er een kerkje was,

Illy zat met mij op w4 in de stam.
Sucks to be you right now.
 
Bovenaan