Par. vs crows

DeletedUser60153

Guest
Maar om terug te komen op de recruits, MoM heeft allang de oorlog verloren. Vooral de bereidheid bij ong. alle leden om naar Crows te komen als ze gevraagd worden laat dit zien. Nu hebben wij gekeken wie er nog een echte toevoeging voor ons zou zijn, en hebben wij daarna besloten deze 3 leden te recruiten.
 

DeletedUser50691

Guest
Maar om terug te komen op de recruits, MoM heeft allang de oorlog verloren. Vooral de bereidheid bij ong. alle leden om naar Crows te komen als ze gevraagd worden laat dit zien. Nu hebben wij gekeken wie er nog een echte toevoeging voor ons zou zijn, en hebben wij daarna besloten deze 3 leden te recruiten.

MoM had al verloren toen jij er nog in zat
 

DeletedUser60153

Guest
Mwa, laatste 2 weken voor mijn vertrek pas. Roetgare werd gekickt, schnappi bleek een verdomd slecht onderhouden acc te hebben en we verloren opeens spelers met bosjes.
Daarvoor hebben we het crows moeilijk kunnen maken;)
 

DeletedUser50691

Guest
Mwa, laatste 2 weken voor mijn vertrek pas. Roetgare werd gekickt, schnappi bleek een verdomd slecht onderhouden acc te hebben en we verloren opeens spelers met bosjes.
Daarvoor hebben we het crows moeilijk kunnen maken;)

Hap! heeft Crows al moeilijker gemaakt dan MoM als ik eerlijk ben :p

We zijn alweer 4 spelers veder bij Crows :p
 

DeletedUser60153

Guest
Kwa verhouding ong gelijk, wij volgens mij al 1 bij jullie toch? En dan hebben we nog niet eens serieus aangevallen... Tot nu toe was het MoM wegwerken ;)

Btw MoM is ook tot 4 gekomen, TE, Absurd, Lodewijck, jean1968

Antwoord vanuit Crows:

Beste Black betty,

We hebben het overlegt en het afgewezen. Zo kunnen wij als crows wel bezig blijven, we nemen van zoveel stammen al zoveel over, zijn het niet de spelers dan zijn het wel de dorpen.

Wel willen wij MoM nog succes wensen in het verdere verloop van dit spel. Blijf het positief zien, er zijn is nu weer extra edelruimte voor MoM

MvG
___________
H: Gaapje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
Kwa verhouding ong gelijk, wij volgens mij al 1 bij jullie toch? En dan hebben we nog niet eens serieus aangevallen... Tot nu toe was het MoM wegwerken ;)

Bij ons nog niemand ;)

Qua verhouding gelijk ben ik niet mee eens want iedere keer als we iemand neer houden werd hij gekickt (Omdat hun zwaar inactief was) of hij ging op delete indien ze gewoon netjes in de stam waren gebleven hadden zeker geen gelijke score :p

1). CrazymanNL
2). Jump The Bass
3). Lord Patrick
4). Brokenheart.
 

DeletedUser60153

Guest
Verhouding bedoel ik 7 spelers op 24 spelers;) Als das dus 3,3333 crows speler per 1 Hap! speler :p
 

DeletedUser61161

Guest
Niemand kan tegen Vendoux op dus kan je beter naar je hoekje gaan :p
 

DeletedUser45033

Guest
Bij ons nog niemand ;)

Qua verhouding gelijk ben ik niet mee eens want iedere keer als we iemand neer houden werd hij gekickt (Omdat hun zwaar inactief was) of hij ging op delete indien ze gewoon netjes in de stam waren gebleven hadden zeker geen gelijke score :p

1). CrazymanNL
2). Jump The Bass
3). Lord Patrick
4). Brokenheart.


vergeet triplexx en jefrades niet hé :D
 

DeletedUser10621

Guest
Die spelers verliest crows terwijl zelfs wij niet met z'n allen daarop gaan, we hebben natuurlijk ook nog oorlog met de nummer 3 stam (die ook verliest) :D
 

DeletedUser59653

Guest
het is akelig stil hier geworden :(
Dus heb ik een stelling:

De leiders van MoM moeten de stam opheffen want de stam heeft geen enkele tegen actie uitgevoerd (collectief) tegen over de crows. (in de laatste maanden)

Zelf vind ik van wel, aangezien MoM in geen tijden een massa heeft gepleegd en wel telkens verliezen lijden tegen over onze stam. Als stam zou je dan een tegen aanval moeten plegen maar dat is in geen maanden meer collectief gebeurt. Daarom vind ik dat de stam eigenlijk zich zelf geen stam kan noemen. Het mag zo zijn dat je van de leden hoort dat er veel samengewerkt wordt binnen de stam maar van de buitenkant valt dat niet te zien. Namelijk geen collectieve acties tegen over de crows.
 

DeletedUser

Guest
het is akelig stil hier geworden :(
Dus heb ik een stelling:

De leiders van MoM moeten de stam opheffen want de stam heeft geen enkele tegen actie uitgevoerd (collectief) tegen over de crows. (in de laatste maanden)

Zelf vind ik van wel, aangezien MoM in geen tijden een massa heeft gepleegd en wel telkens verliezen lijden tegen over onze stam. Als stam zou je dan een tegen aanval moeten plegen maar dat is in geen maanden meer collectief gebeurt. Daarom vind ik dat de stam eigenlijk zich zelf geen stam kan noemen. Het mag zo zijn dat je van de leden hoort dat er veel samengewerkt wordt binnen de stam maar van de buitenkant valt dat niet te zien. Namelijk geen collectieve acties tegen over de crows.

En wat als ze de stam opheffen? Wat gaat er dan gebeuren? Dan gaan ze plots wel actief uitvoeren tegen jullie?

Maakt niets uit of ze de stam nu wel of niet opheffen...
 

DeletedUser59653

Guest
Nee het gaat me om het feit dat als jij in een stam zit dan werk je toch samen. Daarvoor ben je een stam. Wanneer een stam geen gezamenlijke acties uitvoert tegen de vijand waar je notabene de oorlog aan hebt verklaard dan heeft het toch ook geen meerwaarde om samen in die stam te zitten
 

DeletedUser

Guest
Nee het gaat me om het feit dat als jij in een stam zit dan werk je toch samen. Daarvoor ben je een stam. Wanneer een stam geen gezamenlijke acties uitvoert tegen de vijand waar je notabene de oorlog aan hebt verklaard dan heeft het toch ook geen meerwaarde om samen in die stam te zitten

MoM stelt ook niet veel voor hé ;)
Ik verwacht niet dat ze nog iets gaan terugdoen...
 
Bovenaan