''Paint-kunstenaars''

DeletedUser

Guest
Jammer dat er zo op gereageerd word. Dit was niet bedoeld als een topic opzoek naar aandacht, maar ik was gewoon benieuwd of er mensen zijn die dit echt professioneel deden. En daarbij zeg ik niet dat ik mezelf pro vind, want dat ben ik niet, maar ik ben opzoek naar mensen die zich hierin wel pro mogen noemen.

Van mij mag dit topic gesloten worden wanneer er zo op gereageerd word.
En voor de wel geinteresseerde mensen. Dit was het plaatje dat ik bewerkt heb: Klik hier

Je riep mij? Ik ben paintverslaafd, maar kun je me pls uitleggen hoe die emmer werkt? :(
 

DeletedUser58367

Guest
Je riep mij? Ik ben paintverslaafd, maar kun je me pls uitleggen hoe die emmer werkt? :(

dats is best een moeilijke vraag, er zijn namelijk heel veel settings, je kan bv. de setting nemen: vullen, dan vul je die emmer met wat je maar wilt
of de setting: legen, dan smijt je alles eruit
hier kan je best een tutorial van een pro voor opzoeken, ik ben daar niet pro genoeg voor
oh en nog een tip: steek er geen kak in...
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt best wel een cool-splatsig effectje hoor, maar der zit wel een vreemd geurtje aan:/
 

DeletedUser49721

Guest
dats is best een moeilijke vraag, er zijn namelijk heel veel settings, je kan bv. de setting nemen: vullen, dan vul je die emmer met wat je maar wilt
of de setting: legen, dan smijt je alles eruit
hier kan je best een tutorial van een pro voor opzoeken, ik ben daar niet pro genoeg voor
oh en nog een tip: steek er geen kak in...

aah diaree achtige shit is allowed ?
 

DeletedUser

Guest
zo zo na nog een ritje van 4 uurtjes eindelijk aangekomen bij het huisje in Oostenrijk (A) zitten op redelijke hoogte (160m.)\
best relaxed eig, morgen maar een wat mooie plaatjes schieten (A)
 

DeletedUser49721

Guest
zo zo na nog een ritje van 4 uurtjes eindelijk aangekomen bij het huisje in Oostenrijk (A) zitten op redelijke hoogte (160m.)\
best relaxed eig, morgen maar een wat mooie plaatjes schieten (A)

moet je savonds doen wanneer het schemerig is das chil
 
Bovenaan