Pac vs Pizaro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ach pac durft mij ckkr wel aan te vallen. ( daar heb je trouwen niet zo gek veel lef voor te hebben)

Ik heb op het moment zelfs nog respect voor pac als stam. Met een paar spelers kan ik heel goed praten en ze houden zich ook algemeen aan de afspraak. Pac is niet slecht, maar gewoon de tegenstander:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ach pac durft mij ckkr wel aan te vallen. ( daar heb je trouwen niet zo gek veel lef voor te hebben)

Ik heb op het moment zelfs nog respect voor pac als stam. Met een paar spelers kan ik heel goed praten en ze houden zich ook algemeen aan de afspraak. Pac is niet slecht, maar gewoon de tegenstander:eek:

oja, en jij hebt ooit eens een klein dorpje van me geadelt toen ik op vakantie was :)
 

DeletedUser

Guest
eej da was niets persoonlijk. Ik heb ook een dorp proberen in te nemen van marcia van nls. Het was niet gelukt en uiteindelijk zijn we pa's geworden. Helaas ging hij toen dood door cos
 

DeletedUser659

Guest
Het was wel een beetje verlies van respect nadat ze opschepte om /ff/ aan te vallen maar uiteindelijk het te lang hebben uitgesteld of het gewoon niet gedaan hebben.

zeg dat is al best wel lang gelede, ik zal is eerlijk zijn, ik kon geen GOEDE offensief plannen omdat de meeste actieve en sterke leden op vakantie waren, en toen ik wel een goede off kon plannen was alle /FF/ in onze buurt al weg naar novus of obius ect. ik kon dat niet weten dat /FF/ zo snel uitelkaar zou vallen want ik ben geen helderziende... bovendien zijn we het nu weer rustig aan het goed maken hoor;) en thieske, wij durven wel hoor wij vallen nu bijv pizaro van pks aan, dat jij nou de meeste van jou dorpen gekregen hebt
 

DeletedUser

Guest
weet ik wel;)
vond het trouwens ook niet zo erg :p, heb het dorpje niet gemist
 

DeletedUser

Guest
ik heb deze hele boel gelezen nu kan ik weer volgen en ik vind pizaro je ben goed maar ook niet goed bezig
50% voor u en 50% voor niemand:D
 

DeletedUser

Guest
eej da was niets persoonlijk. Ik heb ook een dorp proberen in te nemen van marcia van nls. Het was niet gelukt en uiteindelijk zijn we pa's geworden. Helaas ging hij toen dood door cos

marcia was al dood van voor cos begonnen was;)
tw-tools is er goed voor om het na te trekken, hij werd intern geadelt door nicoa.
nadat cos begon ons dorpen in hun cluster te nemen was het al zo goed als onmogelijk om die te versterken, zodat ze in onze handen bleven:)

en het zou toch stom geweest zijn om ze vol te proppen en ze erachter weer te verliezen.
 

DeletedUser3087

Guest
idd ik ben nu de trotse eigenaar van die dorpen maar marcia ook nog wel hoor als zijn account is verwijderd dan krijgt hij ook het ww en zovoor en is hij ook weer beheerder dus cobra je kunt gewoon tegen mij babbelen ik praat alles door naar marc of over een paar dagen praat je er zelf tegen.

maar dit gaat effe helemaal off topic maar goed
 

DeletedUser659

Guest
idd ik ben nu de trotse eigenaar van die dorpen maar marcia ook nog wel hoor als zijn account is verwijderd dan krijgt hij ook het ww en zovoor en is hij ook weer beheerder dus cobra je kunt gewoon tegen mij babbelen ik praat alles door naar marc of over een paar dagen praat je er zelf tegen.

maar dit gaat effe helemaal off topic maar goed

dat het oftopic gaat geef ik je gelijk in, ik denk niet dat er rapportjes meer komen van mijn kant want ik ben nu met andere dorpjes bezig.

en pizaro, ik heb men 56e dorp naar jou vernoemd die ik van jou geadelt heb:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan