paaseierenzoektocht

DeletedUser51938

Guest
Dit ging niet echt over mij, meer over het hypothetische weekend van de gemiddelde jeugdige TW speler in het licht van Pasen.

Ik ben niet echt gemiddeld te noemen, en ik vrees dat ik met mijn 34 jaar ook niet mee onder de zuurballenwet val, ik deel mn weekend zelf in, en sleur mn eigen dochter mee :D
 

DeletedUser

Guest
hebben ze er straks op de teampagina ook 1 verstopt, alleen TW-team die die kan vinden niemand die ze PA hoeven te geven :p

xx, Nico.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk als ze alle mailtjes hebben en ze dus ook weten wie er PP moeten ;)
Anders krijgt de 1e ze nu en de laatste ze over 1 maand :p
 

DeletedUser49988

Guest
Zo alle eieren zijn gevonden... Hopelijk blijft er niet hier en daar nog eentje steken want dan gaan ze rotten :(

Nu kan het lezen van de mails beginnen. Er zijn een 2000tal mails binnengekomen die we vanaf vandaag zullen verwerken. Iedereen zal dus op zijn beurt de premium punten ontvangen.

En tot die tijd hebben de posts ernaar en het vragen ernaar weinig zin. Van het moment dat alle punten zijn uitgedeeld zal ik dat hier posten, als je daarna nog niets ontvangen hebt kan je contact met me opnemen.

Tot die tijd nog even nagels bijten of jij de goede locaties hebt doorgestuurd en of je ze wel echt allemaal hebt gevonden :)

:p ze hebben nog nix gezet heb ik gezien ;) dus ze zijn nog altijd niet rond he ...
 

DeletedUser15821

Guest
ik keek terug en zag dat duckje wat zij
ik wacht 2000berichten zo zo
 

DeletedUser57167

Guest
Ja maar zo lang kan het toch niet duren? Gewoon kijken of de juiste locaties e staan.
Weet iemand wat ze doen met iemanw die ze niet allemaal juist had?
 

DeletedUser

Guest
Ja maar zo lang kan het toch niet duren? Gewoon kijken of de juiste locaties e staan.
Weet iemand wat ze doen met iemanw die ze niet allemaal juist had?

Nou die verwijderen ze, en die krijgt en premium punten niet :D?
 
Reactiescore
2.491
Ja maar zo lang kan het toch niet duren? Gewoon kijken of de juiste locaties e staan.
Weet iemand wat ze doen met iemanw die ze niet allemaal juist had?

Leest mail -> Noteert spelersnaam --> Naar tool --> omzetten in spelersid -> naar premium tool --> Invullen spelersid + aantal --> Doorsturen...

Om dan nog niet te beginnen met spelers die 100 mails sturen en er dus ook een zekere mate van valsspelcontrole gehouden wordt..

Zo alle eieren zijn gevonden... Hopelijk blijft er niet hier en daar nog eentje steken want dan gaan ze rotten :(

Nu kan het lezen van de mails beginnen. Er zijn een 2000tal mails binnengekomen die we vanaf vandaag zullen verwerken. Iedereen zal dus op zijn beurt de premium punten ontvangen.

En tot die tijd hebben de posts ernaar en het vragen ernaar weinig zin. Van het moment dat alle punten zijn uitgedeeld zal ik dat hier posten, als je daarna nog niets ontvangen hebt kan je contact met me opnemen.

Tot die tijd nog even nagels bijten of jij de goede locaties hebt doorgestuurd en of je ze wel echt allemaal hebt gevonden :)
 

DeletedUser

Guest
Hoever ben je al hebben wij een schatting hoelang het gaat duren:p
 

DeletedUser15821

Guest
Leest mail -> Noteert spelersnaam --> Naar tool --> omzetten in spelersid -> naar premium tool --> Invullen spelersid + aantal --> Doorsturen...

Om dan nog niet te beginnen met spelers die 100 mails sturen en er dus ook een zekere mate van valsspelcontrole gehouden wordt..

Trouwens sorry Duckje heb er 3 opgestuurd
1st verkeerd zonder naam
2d de verkeerde
3D de echte
 

DeletedUser51938

Guest
...ik denk dat je de enige bent die z'n mail in 3D gedaan heeft .. wel :cool:
 
Bovenaan