PA dmv WallieCard

DeletedUser

Guest
Ik vroeg me af of de PA betaling niet kan gebeuren met een wallie card.
Dat is gewoon een kaartje als een soort prepaid waarmee je op internet kunt betalen. deze koop je bijv bij Free Record Shop. in veel andere spellen kan je daarmee ook betalen.
 

DeletedUser304

Guest
slim, dat zou het een stuk makelijker maken! :eek:

Ik stem voor!! :D
 

DeletedUser

Guest
is een goed idee.
Maar wallie kost aardig veel geld. En daar komt bij dat ze 60% van het geld zelf in beslag nemen.
Dus telefoon is makkelijker.
 

DeletedUser935

Guest
Hoe meer mogelijkheden hoe beter, als het maar niet ten koste gaat van de telefoon:)
 
Reactiescore
2.491
dus voor zover ik het walliekaartsysteem begrijp, je koopt een kaartje bv ter waarde van 10 euro ?

60% hiervan gaat naar wallie zelf ?

Dus in totaal om een premium van 1 maand te hebben moet je ongevee een walliekaartje betalen van 9-10 euro ( aangezien premium 2,60 is via telefoon... En deze prijzen blijven behouden )

afvoeren dan maar dus ?
 

DeletedUser

Guest
Nee, het za dan ongv. 3-4 € worden. Alsnog ben ik het hier volledig mee eens aangezien meerdere mensen het niet leuk vinden als ik naar 0909 nummers bel :rolleyes:
 
Reactiescore
276
Ik vind dit een goed idee.
Het feit dat Wallie veel geld voor zichzelf houd is toch geen probleem voor TribalWars?
 
Reactiescore
2.491
neen dat is inderdaad geen probleem voor tribalwars.

Het probleem ligt hem in de consument ;)

er zijn genoeg alternatieven die dan 'goedkoper' zijn.

stel nu dat je 4eur betaalt voor zo'n kaartje.

terwijl 1 telefoontje 2,60 is ?

mijn keuze is snel gemaakt...

P.S. ik ben toch belg dus walliecards kennen we hier niet :)
 
Reactiescore
276
neen dat is inderdaad geen probleem voor tribalwars.

Het probleem ligt hem in de consument ;)

er zijn genoeg alternatieven die dan 'goedkoper' zijn.

stel nu dat je 4eur betaalt voor zo'n kaartje.

terwijl 1 telefoontje 2,60 is ?

mijn keuze is snel gemaakt...

P.S. ik ben toch belg dus walliecards kennen we hier niet :)

Inderdaad. Het probleem ligt bij de consument, en niet bij TribalWars. Dus dan is dit geen probleem. Er zullen vast wel mensen zijn die voor wat voor reden dan ook niet hun telefoon of andere mogelijkheden kunnen gebruiken. Met de Wallie Card kunnen zij wellicht wel betalen.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. Het probleem ligt bij de consument, en niet bij TribalWars. Dus dan is dit geen probleem. Er zullen vast wel mensen zijn die voor wat voor reden dan ook niet hun telefoon of andere mogelijkheden kunnen gebruiken. Met de Wallie Card kunnen zij wellicht wel betalen.

Nogmaals: ik zie niet in waarom iemand om een of andere reden niet per telefoon kan betalen maar wél via wallycard.


Bovendien zijn de betalingsmogelijkheden van TW dezelfde voor alle werelden. Wallycard is blijkbaar een Nederlands fenomeen (ik ken het ook niet), dat bovendien duurder uitkomt.
 
Bovenaan