PA aankopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nu is bij mij het geval dat ik nu een aantal keren Premium punten aankoop en zoals nu 4 dagen later nog steeds niks heb ontvangen. Al wel contact met duckje alleen vraag ik me af of meer mensen hier problemen mee hebben. Het mag naar mijn mening niet zo zijn dat als er wel geld word afgeschreven je pas een week later je punten eens een keer krijgt.

Als hier meer mensen last van hebben hoor ik dit graag.
 

DeletedUser9420

Guest
gisteravond toevallig. 2 uur later pas PA ontvangen wat ik normaal altijd meteen krijg. Iets zit er niet goed denk ik.
 

Deleted User - 9131

Guest
Waarmee betaal je? :) Het is technisch niet mogelijk om bijvoorbeeld een betaling per overschrijving binnen een dag te voldoen, dit omdat het geld pas enkele dagen aankomt. Dit is ook het geval met enkele andere betaal methodes.
 
Reactiescore
2.491
Wanneer je de punten krijgt is altijd afhankelijk van de betaalmethode.

Wij kunnen in veel gevallen echter dit proces niet versnellen. Alle betalingen gebeuren via externe aanbieders. (Wallie, GlobalCollect, MindMatic, DaoPay, Mopay,....). Wij hebben in bepaalde gevallen inzage maar geen invloed.

Er zijn geen noemenswaardige grote problemen met de snelheid van 'levering' op dit moment, indien het bij jou toch voorvalt dat je iets langer moet wachten kan dit een tijdelijk technisch probleem zijn of duurt de verwerking van de betaling langer.

het zijn dus altijd individuele zaken, indien je je punten niet krijgt kan je hiervoor een Supportaanvraag


Groetjes,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan