P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser71298

Guest
Kom met bewijzen of ga geen loze beschuldigingen plaatsen en met vingertje wijzen.

Ik snap ook niet waarom je nog steeds pronkt met je overstap, kijkend naar de stats. Je hebt alleen maar ingeleverd als stam zijnde door over te stappen.
1. Ik pronk niet met de overstap, jullie beginnen er steeds over ;)
2. Mijn stats staan nog altijd zeer positief, zowel bij ship als bij P dus wat praat je nou?

Houd je bek noob!!
Wij weten dat geheel P. op jou leunt, maar Ship red zich veel gemakkelijker zonder jou.

Niemand die jou serieus neemt hier of waar dan ook op de wereld.
Daarnaast denk ik dat Tim heel goed zelf kan reageren en zijn groupie dus niet nodig heeft
 

DeletedUser

Guest
Niemand die jou serieus neemt hier of waar dan ook op de wereld
Ja jij praat lekker zinnig altijd leugentjes om eigen bestwil.
Nee niemand hoeft mij serieus te nemen, want het zal wat zijn om serieus te worden door noobs.
 

DeletedUser78744

Guest
Stay positive!
3771


Zo zou iedereen moeten zijn, altijd postitief. Jullie noobs die altijd zagen..
 

DeletedUser71298

Guest
En je stam gaat naar de klote, maar hea jouw stats zijn positief!

Van het een naar het ander springen om alsnog je gelijk te behalen is beneden je niveau.
Je kunt beter dan dat.

Ik moet nageven dat we inderdaad flink wat verlies hebben geleden vanaf November/December ivm met meerdere redenen.
Zo was Randy, onze dictator, ineens spoorloos en dat heeft een flinke klap gegeven in het stammoraal.
Hierdoor zijn veel speler gestopt en kwamen er onenigheden in P.
Sommige spelers stopten waarvan een paar zonder ww door te geven.
Hierdoor gingen er natuurlijk accounts verloren en moest er enorm veel vv gedaan worden.
Dit vraagt veel van een stam waardoor je minder kunt groeien en sneller verlies gaat lijden.

Rodeostier besloot te vertrekken onder het motto "Ik wil stoppen maar eerst even solo" aka "Ik ga stoppen maar wil eerst nog even backstabben".
Natuurlijk moet je als stam reageren als er ineens een ex-stamgenoot in je stam-safe begint te kloten.
Hierdoor hebben we onze aandacht moeten verdelen van Ship/Zero naar de safe van P. maar natuurlijk ook van w-pack.
Ook deze keuze heeft natuurlijk veel gekost maar ook veel opgeleverd.
We hebben uiteindelijk wel onze safe weer , zo goed als, helemaal safe gekregen.

Ook hebben we veel accounts weer kunnen bemannen en ligt de activiteit stukken hoger dan maanden terug.
Of de activiteit overal even goed is valt nog te betwisten maar dat lijkt me meer eens ons probleem dan een jullie probleem. :p

Hierna zijn we weer in de aanval gegaan op Ship/Zero en aan de AF posts te zien werd het toch wel even moeilijk of niet?
Dat er nu wederom geen druk gezet kan worden wegens 2 onterechte bans lijkt me ook vanzelfsprekend.
Daarnaast lijkt het mij toch verdacht veel erop dat Noord Ship een beetje bang aan het worden is.

Dus ondanks wat voor half gebakken neerbuigende posts hier ook geplaatst worden en ondanks de blijvende druk op de fronten, hebben wij als stam grote stappen vooruit gezet.
Ik zeg het al een paar maanden en de afgelopen paar weken hebben we het laten zien: Wij waren niet met jullie bezig, zodra wij beginnen merk je het wel ;)
En aan het AF te zien, merken jullie het.

222159d8b5.png
 

DeletedUser

Guest
Rodeostier besloot te vertrekken onder het motto "Ik wil stoppen maar eerst even solo" aka "Ik ga stoppen maar wil eerst nog even backstabben".
Natuurlijk moet je als stam reageren als er ineens een ex-stamgenoot in je stam-safe begint te kloten.
Hierdoor hebben we onze aandacht moeten verdelen van Ship/Zero naar de safe van P. maar natuurlijk ook van w-pack.
Ook deze keuze heeft natuurlijk veel gekost maar ook veel opgeleverd.
We hebben uiteindelijk wel onze safe weer , zo goed als, helemaal safe gekregen.

Rodeostier heeft de stam verlaten op 1 voorwaarde als hij AANGEVALLEN zou worden dan zet hij zelf ook de aanval in. Weet eens wanneer je het woord stabben moet gebruiken, dat goudlokje hem heeft aangevallen heeft hij het recht om een tegenaanval te doen. Typisch weer woorden van Remco.

Daarnaast lijkt het mij toch verdacht veel erop dat Noord Ship een beetje bang aan het worden is.
Ik lach de ballen uit me broek nu. Soms is het posten van jou ook nog wel een grappig.
Owhjaa die bans bewijs het eerst maar dat die onterecht waren.
 
Reactiescore
2.193
Van het een naar het ander springen om alsnog je gelijk te behalen is beneden je niveau.
Je kunt beter dan

Je hebt het er zelf over dat Oracle in de plus staat dus nee ik hop niet van her naar der om mijn gelijk te halen. Ik weet eigenlijk niet waarom je deze post gemaakt hebt, ik ga de assumptie maken dat je het doet voor positieve propaganda voor je stam. Daar heb ik wel respect voor en ga daarom ook serieus antwoorden.

Ik moet nageven dat we inderdaad flink wat verlies hebben geleden vanaf November/December ivm met meerdere redenen.
Zo was Randy, onze dictator, ineens spoorloos en dat heeft een flinke klap gegeven in het stammoraal.
Hierdoor zijn veel speler gestopt en kwamen er onenigheden in P.
Sommige spelers stopten waarvan een paar zonder ww door te geven.
Hierdoor gingen er natuurlijk accounts verloren en moest er enorm veel vv gedaan worden.
Dit vraagt veel van een stam waardoor je minder kunt groeien en sneller verlies gaat lijden.

De redenen klinken logisch en ik ga je hier ook gewoon in geloven. Je vergeet alleen dat ship en P dit gehad hebben. Bij ship gevalletjes zoals cavenss en tuam, eentje eist dat alle dorpen maar helemaal gestacked worden terwijl die zelf nada moeite doet om te deffen. De ander word gewoon in een keer rood en delete, jeej bb zee.

Randy heeft jullie gewoon laten zitten en is gerunt. Nooit goed voor een stam als een leider wegrent.

Rodeostier besloot te vertrekken onder het motto "Ik wil stoppen maar eerst even solo" aka "Ik ga stoppen maar wil eerst nog even backstabben".
Natuurlijk moet je als stam reageren als er ineens een ex-stamgenoot in je stam-safe begint te kloten.
Hierdoor hebben we onze aandacht moeten verdelen van Ship/Zero naar de safe van P. maar natuurlijk ook van w-pack.
Ook deze keuze heeft natuurlijk veel gekost maar ook veel opgeleverd.
We hebben uiteindelijk wel onze safe weer , zo goed als, helemaal safe gekregen.

Ik heb geen idee waarom rodeo P is geleaved, wel weet ik dat goudlokje hem eerst aanviel. Daarnaast nooit een solli of iets in die richting gezien van hem dus om nou te zeggen dat het een stab was, hij is niet begonnen met de aanval. Ook heeft het vreselijk lang geduurd voordat een solo speler weg was, dit kon veel sneller als het mij vraagt.

Ook hebben we veel accounts weer kunnen bemannen en ligt de activiteit stukken hoger dan maanden terug.
Of de activiteit overal even goed is valt nog te betwisten maar dat lijkt me meer eens ons probleem dan een jullie probleem. :p

Algemeen probleem.

Hierna zijn we weer in de aanval gegaan op Ship/Zero en aan de AF posts te zien werd het toch wel even moeilijk of niet?
Dat er nu wederom geen druk gezet kan worden wegens 2 onterechte bans lijkt me ook vanzelfsprekend.
Daarnaast lijkt het mij toch verdacht veel erop dat Noord Ship een beetje bang aan het worden is.

En hier ga je de plank flink mis slaan. Hoezo zouden we op af flink gaan posten omdat we het schijnbaar zwaar hebben met aanvallen.

Kijk naar killerned:

Zijde 1:
Spelers: killerned3
Zijde 2:
Stammen: P., W-pack

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 4,363
Kant 2: 175,968
Verschil: 171,605

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,564
Kant 2: 656
Verschil: 908

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 40,250,728
Kant 2: 1,675,679,863
Verschil: 1,635,429,135

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14,382,688
Kant 2: 6,126,241
Verschil: 8,256,447

chart



Zijde 1:
Spelers: killerned3
Zijde 2:
Stammen: P., W-pack

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 539
Kant 2: 6,050
Verschil: 5,511

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 447
Kant 2: 382
Verschil: 65

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 4,828,636
Kant 2: 56,920,410
Verschil: 52,091,774

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,001,047
Kant 2: 3,576,774
Verschil: 424,273

chart


Ziet dit eruit als een succesvolle massa? Ik heb 1 maand en altijd gepakt als tijdframe.

Je weet dat noord heel P kapot heeft gemaakt en nu pas iemand treft die weerstand bied? Waarom zou noord bang moeten zijn?

Ik hoop op deze manier verder te kunnen posten en niet op het moddergooien wat we eerder deden.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als jij iemand helemaal de grond in stampen, constant lopen zeiken over vv terwijl je zelf geen zin hebt om voor je account te zorgen, op alles en iedereen lopen kankeren, een rustige discussie noemt, dan moet je toch eens je psychische gezondheid laten testen.
Daarbij ben jij wel de laatste persoon op aarde die mag beginnen over hypocriet zijn ;)

Mijn overstap zit je schijnbaar nog steeds dwars.
Leunde je zoveel op me dat je, na ongeveer een jaar, nog steeds traantjes laat vallen erover?
Get over it ;)


Moet ik het spellen voor je of is het zo moeilijk om gemaakte acties te onthouden?


De grond instampen is een zeer uitvergrootte bewering, het was opbouwende kritiek die jij als een aanval opnam omdat zowat de hele stam hetzelfde standpunt had behalve jij. Een persoon die iets meer kon relativeren had daar niet zo boos om geworden, en laat nu SHIP net een stam geweest zijn die zich niet te druk maakte om die zaken. Het was jij die kankerde op terechte opmerkingen waar jij alsnog de keuze had om er je eigen mening van te denken. Je vond het leuker om er een echte ruzie van te maken om je gelijk te halen. Beiden ander standpunt natuurlijk maar de waarheid zal nog eerder in het midden liggen dan hoe jij het omschrijft. Mijn psychische gezondheid is nog steeds ideaal, maar bedankt voor de bezorgdheid.

De opmerking betreffende het geen recht hebben om over hypocriet zijn te praten ga je me moeten uitleggen, ik heb oprecht geen flauw idee hoe je dat op mij wil reflecteren. Volgens mij heb ik hier als enige steeds mijn zelfde lijn van gedrag en reacties doorgetrokken in tegenstelling tot andere forumposters die dezelfde gebeurtenissen de ene keer als heldendaden beschouwen en de andere keer als een zeer zwakke zet afhankelijk voor welke stam het gebeurd. Indien je de recrutering van I & Aztec hier wil opgooien hou ik je alvast tegen. Dat heeft niets met hypocriet zijn te maken, P. deed een zet die SHIP niet wou maken, toen er geen andere oplossing meer was hebben we dat uiteindelijk moeten doen. Dat maakt mijn en onze beweringen indertijd rond P. 'laffe' recruitingsbeleid daarom niet hypocriet. Op het moment van de feiten tot enkele maanden erna waren die reacties gewoon logisch.

Je overstap zit me niet echt dwars, ik vond het gewoon wel fijn om je erop te wijzen dat je beweringen ook op jezelf sloegen. Of je vertrek een verlies of winst was voor SHIP zal ik me niet over uitspreken, wat wel is is dat je gedrag vanaf 1-2 dagen voor je vertrek absoluut beter buiten SHIP hoorden. Dus nee dat is alles behalve een probleem en daar moet je je geen zorgen in maken. De opvallende keuze om je kar 180 ° te draaien ipv op je eigen tegen dezelfde vijanden spelen 'stoorde' me misschien iets meer maar dan eerder in de zin van hoe dom ik wel niet was om te geloven dat ik jou 'kende' als speler. In zee gaan met spelers die je net zoals ons nog enorm belachelijk hebt gemaakt om hun onkunde. Waar je zogezegd fanatiek tegen was etc. Loyaliteit vind ik een redelijk belangrijke eigenschap op TW dus op dat vlak alleen heb ik niet echt veel respect voor jou als teamspeler ;)

En met mijn geheugen is ook niets mis dank je, ik heb van dicht genoeg alles gevolgd, ik ben hier enkel om te zien of sommige spelers de waarheid niet durven verdraaien nu alle spelers uit die tijd verdwenen zijn.

Daarnaast denk ik dat Tim heel goed zelf kan reageren en zijn groupie dus niet nodig heeft

Dit is wel waar ja, ik heb geen hulp nodig in mijn discussies.
 

DeletedUser

Guest
En met mijn geheugen is ook niets mis dank je, ik heb van dicht genoeg alles gevolgd, ik ben hier enkel om te zien of sommige spelers de waarheid niet durven verdraaien nu alle spelers uit die tijd verdwenen zijn.
Ik ben er nog, ofja ik log niet meer eigenlijk:eek:
En UA is ook nog steeds aanwezig op deze wereld, maar die gaat toch geen discussie aan met Remco omdat dit niet te doen is.
 
Reactiescore
60
51 dagen volgehouden, not bad :D
Had niet helemaal verwacht dat het trouwens op deze manier onder de miljard zou zakken, maar nu kunnen we in ieder geval zorgen dat P. eronder blijft.
 
Bovenaan