Own's huil topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser31758

Guest
Post alles hier maar, dan hoef je niet meer bij andere topics je hart te luchten. ;)
 

DeletedUser14725

Guest
Post alles hier maar, dan hoef je niet meer bij andere topics je hart te luchten. ;)

Haha wat ben jij een trieste ziel :D.
Huilen? Ik lach eerder jullie uit :eek:.
Dat bram iemand zoals jou als co neemt, damm.:eek:.

double-facepalm.jpg

Het was even rustig en toen kwam hij weer.
Ik dacht dat je slimmer was en wel geweten had dat ik je aan zou willen vallen. Maar dat ben je dus niet. Waar zit je eigenlijk over te huilen, ik val je niet eens aan.

En 1v8 (of 10 of 40 wat jij wil)... had je misschien maar een stam moeten hebben, het spel heet TRIBALwars, niet SOLOwars. En als je nu als een wijsneus gaat zeggen dat je een stam hebt, je zit er alleen in dus je staat er nu ook alleen voor.

Je hebt het spel niet als beste gespeeld en hebt verloren... Geef het toe en ga weer verder met je leven.

Phew, effe reageren nu ik gedaan heb met leren :eek:.

Het spel heet tribalWARS, juist. Het gaat dus om oorlogje voeren met mensen, maar jullie gaan met 50 bij elkaar hoppen & als trieste zielen naast elkaar liggen kijken.
Kom kom, jij zit op brijn? Dan weet je toch genoeg dat jij & ferry de volgende zijn als wij eraan gaan. Ferry beseft het toch.
Majella solliciteert naar het nieuwe 300 ^^. Maar het verbond der bejaarden houdt da lekker tegen, blijkbaar even liever mij 'haten'.

Of ik het nu slim heb gedaan of niet, ik heb geen zin om te luisteren naar mensen met het geheugen van een pindanoot.
Bon, als mensen niet tegen mijn mening kunnen tja... Ik neem ze het niet kwalijk. Ze zetten me niet voor niets op hun ignore lijst,
iedereen (buiten denmarkie) die me nu aanvalt praat ik naar huis xD.
Daarbij, heb ik pm's gelezen waar zowel gouloes en anonymous beamen dat ze me makkelijk afkunnen, al waren ze er toen vergeten bij zeggen dat ze niet enkel hun eigen stam, maar ook slaafjes nodig hadden ;).

Mm, je moet leren lezen. Heb ook nooit 'gehuild' dat je me nu zit aan te vallen.
Enkel dat je op het gdb forum aangeeft dat je dat wel zou willen, wat houdt je dan tegen ;);).

En ik vind het zeer geinig om te zien dat goelous blijkbaar 1 att dorp heeft gesloopt & dat onmiddelijk trots post? :eek:.
(kan ik ook hoor :()

Moet zeggen van de aanvallen, is goelous wel de verstandigste, onmiddelijk springen op dodges en ze blijven afbreken.
Beni zit maar wat in het achterfront te klooien.

Bon, weer een award zie ik. :eek:
op 25.01.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (11.531.890 eenheden)!

En als TopicNaam Do! Vs. De Hopeloze Bejaarden Zonder Leven?
Dat zou nog een mooie stam naam zijn voor jullie :eek:. Ipv het gefake fr & gdb apart xD. DHBZL :eek:.

als je 1.5 jaar slimmer had gespeelt was je nu niet in je eentje vs 8 :eek:

succes met de examens:D

Dank je :D.
En slimmer? Ga niet zoals jou bij iedereen slijmen om vriendjes te zijn hoor :p.
Ik vind het eigenlijk wel geinig dat ze zoveel online haat tegen iemand hebben :^).


Die mag je altijd komen brengen :p.

lol ik ben allang gestopt :D

noooooooo.jpg

Terug komen jij gvd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31758

Guest
De rede dat ik je niet aanval is omdat Bram dat niet wilt doen.

Vind jij niet dat je huilt? Heel de tijd door blijven zagen over dat iedereen tegen jou is, over je obsessie met pindanoten, en dat iedereen die je aanvalt bejaard is. Dat klink een beetje als een huilend kleutertje, tenminste zo zie ik het. En zo zijn al je posts. Wat wil je hier mee bereiken? Je wilt duidelijk tussen GDB en FR. Dat gaat je dus jammer genoeg niet lukken. ;)
 

DeletedUser52335

Guest
De rede dat ik je niet aanval is omdat Bram dat niet wilt doen.

Vind jij niet dat je huilt? Heel de tijd door blijven zagen over dat iedereen tegen jou is, over je obsessie met pindanoten, en dat iedereen die je aanvalt bejaard is. Dat klink een beetje als een huilend kleutertje, tenminste zo zie ik het. En zo zijn al je posts. Wat wil je hier mee bereiken? Je wilt duidelijk tussen GDB en FR. Dat gaat je dus jammer genoeg niet lukken. ;)

en jij niet zeker?
 

DeletedUser14725

Guest
De rede dat ik je niet aanval is omdat Bram dat niet wilt doen.

Vind jij niet dat je huilt? Heel de tijd door blijven zagen over dat iedereen tegen jou is, over je obsessie met pindanoten, en dat iedereen die je aanvalt bejaard is. Dat klink een beetje als een huilend kleutertje, tenminste zo zie ik het. En zo zijn al je posts. Wat wil je hier mee bereiken? Je wilt duidelijk tussen GDB en FR. Dat gaat je dus jammer genoeg niet lukken. ;)

Huilen? Is het geen feit dat er in FR oude mannen zitten? :p.
Zeg ik daarom dat iedereen bejaard is :eek:.
Is een spelletje, beetje overdrijven hoort erbij. Dat jij daar niet met omkan is jou probleem.
Zo zijn al mijn posts? Nah, wel een reden waarom nog een paar mensen me aardig vinden, tis maar hoe je met elkaar omgaat ;).

Mocht ik aan het huilen zijn, zou ik dan niet eerder in een hoekje kruipen? ;).

Tussen GDB & FR? Neen hoor :eek: (darn you got me :eek:..NOT! xD). It's called realisme.
Als jij dat niet ziet aankomen ben je toch echt wel een kieken :D.

Dat gaat je dus jammer genoeg niet lukken. ;)

1Dun-Worry-Bro-I-Feel-You_f1f60fdde0a7b6299b66989009ce53bf.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest

Jij bent ook oud hoor :p

trolol;

OwnageZor1 vandaag om 15:46 uur
Is gewoon een afbeeldingke jesus..
Niet zo argwanend.

Kijk naar afkorting, .jpg.

goelous vandaag om 14:38 uur
Denk je nu echt dat ik stom genoeg ben om daarop te klikken?

OwnageZor1 vandaag om 14:10 uur
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/11/funny-pictures-cat-asks-if-you-are-mad.jpg

funny-pictures-cat-asks-if-you-are-mad.jpg

En nu weer over naar de dagelijkse orde, studeren :=P. Bah.
 

DeletedUser31758

Guest
Ok, als je het niet zo serieus neemt als het lijkt is het al een beetje beter.
Maar volgens mij zitten er in FR niet alleen mannen, en volgens mij zijn ze ook niet allemaal oud.

Heb je meer waar je oer wilt praten?
 

DeletedUser36883

Guest
je zit altijd maar te mekker in pm dat wij met zo veel aanvallen en jij hier maar alleen vecht teggen ons.
Sorry dat jij geen vrienden heb gemaakt. Ik ben er zekker van als ik teggen jou alleen hab gevocht het een mooi gevecht hab geweest en mss hab ik verloren maar niet zo gemakkelijk.

waarom vallen wij met zo veel ben 1 reden
JE BENT EEN KWAL :p omdat je kwam wenen dat je ging stoppen (wat pesie niet het geval is ) aandacht te kort of zo. maar ja je ging stoppen wou wij je alemaal een mooi afschijd nemmen.

Omdat jij altijd zij we kunnen jullie af en nu we voor je liggen ben je er van door

--------------------
.Ano
 

DeletedUser14725

Guest
je zit altijd maar te mekker in pm dat wij met zo veel aanvallen en jij hier maar alleen vecht teggen ons.
Sorry dat jij geen vrienden heb gemaakt. Ik ben er zekker van als ik teggen jou alleen hab gevocht het een mooi gevecht hab geweest en mss hab ik verloren maar niet zo gemakkelijk.

waarom vallen wij met zo veel ben 1 reden
JE BENT EEN KWAL :p omdat je kwam wenen dat je ging stoppen (wat pesie niet het geval is ) aandacht te kort of zo. maar ja je ging stoppen wou wij je alemaal een mooi afschijd nemmen.

Omdat jij altijd zij we kunnen jullie af en nu we voor je liggen ben je er van door

--------------------
.Ano

Mooie taal :eek:. En niet gaan zagen over dyslectie. Zet op zijn minst spellingscontrole aan aub.
Ik ben de laatste week per dag, max een half uurtje op het account aanwezig geweest. Dus spelen kan je dat niet noemen.
Het account heeft veel geluk dat het nu nog af en toe goed bemand is.

Ik ben er om vele andere redenen amper hoor. RL (examens etc.) gaan voor op tw. I'm sorry ;).
Ik heb ook nooit 'geweend' dat ik ging stoppen? Gewoon verteld dat ik er de brui aan geef? (zo goed als waar, ben hier meer actief als op het acc :eek:).

Ben ik dan een kwal? :eek:.
Aangezien kwallen altijd in kolonies voorkomen & met enorm veel zijn. Lijkt mij in dit geval dat een andere benden hier de kwallen zijn :eek:.

Mooie beestjes trouwens hoor die kwallen;
kleurige-kwallen.jpg

Ok, als je het niet zo serieus neemt als het lijkt is het al een beetje beter.
Maar volgens mij zitten er in FR niet alleen mannen, en volgens mij zijn ze ook niet allemaal oud.

Heb je meer waar je oer wilt praten?

Oh jah, ik vergis me Reina Blanco was zogezegd de "vrouw" van Benicarlo? Was ook de fijnste leugen ooit :p.
Ze zijn niet allemaal oud neen, gaf toch aan spelletje <> overdrijven.

Ik dacht dat net het probleem was dat ik alles NIET serieus nam x.D.

aandacht te kort of zo
Ja, ik geef het toe :O.
Ik heb nu eenmaal graag aandacht van jou :$.

van een link krijg je echt nix idd :p

images
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31758

Guest
Mooie taal :eek:. En niet gaan zagen over dyslectie. Zet op zijn minst spellingscontrole aan aub.
Dom en off-topic onderwerp


Ik ben de laatste week per dag, max een half uurtje op het account aanwezig geweest. Dus spelen kan je dat niet noemen.
Het account heeft veel geluk dat het nu nog af en toe goed bemand is.

Ok we weten nu wel dat je een "co" hebt.

Ik ben er om vele andere redenen amper hoor. RL (examens etc.) gaan voor op tw. I'm sorry ;).
Ook dat weten we, ookal besteed je nog steeds tijd aan TW/dit gesprek.

Ik heb ook nooit 'geweend' dat ik ging stoppen? Gewoon verteld dat ik er de brui aan geef? (zo goed als waar, ben hier meer actief als op het acc :eek:).
Je zegt dat je stopt en je word dan actief. Rare volgorde. Voor buitenstaanders... ik weet niet hoe jij dit ziet.

Ben ik dan een kwal? :eek:.
Aangezien kwallen altijd in kolonies voorkomen & met enorm veel zijn. Lijkt mij in dit geval dat een andere benden hier de kwallen zijn :eek:.

Mooie beestjes trouwens hoor die kwallen;
kleurige-kwallen.jpg
Weer ik wijsneuzige opmerking.



Oh jah, ik vergis me Reina Blanco was zogezegd de "vrouw" van Benicarlo? Was ook de fijnste leugen ooit :p.
Wat heeft dit er mee te maken... :rolleyes:

Ze zijn niet allemaal oud neen, gaf toch aan spelletje <> overdrijven.
Het "overdrijven" was een beetje te serieus... (ik wou klonk een beetje te serieus schrijven maar toen dacht ik al aan de kinderlijke opmerking die ik dan weer zou krijgen.)

Ik dacht dat net het probleem was dat ik alles NIET serieus nam x.D.
Nee, het probleem dat ben jij, of beter gezegd je gedrag... je blijft jezelf herhalen... en je probeert dingen uit te lokken. Het laatste is je gelukt, want ik denk dat je wel wat aanvallen hebt nu.

Ja, ik geef het toe :O.
Ik heb nu eenmaal graag aandacht van jou :$.

Goede manier om niet te zeggen dat je echt aandacht te kort hebt ;)



images

Als ik een plaatje van je gezicht had zou ik er het volgende op zetten:
Geen tijd om TW te spelen


Maar wel om captions op te zoeken. ಠ益ಠ
 

DeletedUser14725

Guest
God wat een loze reactie, je bent zelfs te lui om te quoten.

Dom en off-topic onderwerp
Niets te dom, logische opmerking als je zo een post leest.

Ok we weten nu wel dat je een "co" hebt.
Ook dat weten we, ookal besteed je nog steeds tijd aan TW/dit gesprek.
Je zegt dat je stopt en je word dan actief. Rare volgorde. Voor buitenstaanders... ik weet niet hoe jij dit ziet.
Weer ik wijsneuzige opmerking.

@ geen reactie op jou post, wel op die van ingmar.
@ weinig =/= geen tijd
@ Nogmaals, niet actief. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant?
@ Nogmaals, niet naar jou bedoeld maar naar Ingmar, dus waar moe je je mee?
En wijsneuzig? Gewoon een klein grapje. Niets te wijsneus. Dan zegt er iemand dat ik het te serieus zou nemen?

Wat heeft dit er mee te maken...
@Het zijn niet allemaal mannen in FR => dus ook zo gezegde vrouwen vermoed ik dan? ;).

Nee, het probleem dat ben jij, of beter gezegd je gedrag... je blijft jezelf herhalen... en je probeert dingen uit te lokken. Het laatste is je gelukt, want ik denk dat je wel wat aanvallen hebt nu.

5dcbd53f_clap.gif

Wat denk je dat ik anders probeer te bereiken met dit gedrag? Eerlijk :eek:. Jullie uitlachen is gewoon heerlijk, net door deze reacties.

Goede manier om niet te zeggen dat je echt aandacht te kort hebt

Jep, je hebt me v-o-l-l-e-d-i-g.


Als ik een plaatje van je gezicht had zou ik er het volgende op zetten:
Geen tijd om TW te spelen
Maar wel om captions op te zoeken.

Google => Cat + No way => 5sec werk.
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat dat lang zou duren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan