DeletedUser31758
Guest
Post alles hier maar, dan hoef je niet meer bij andere topics je hart te luchten.
Slotje
Post alles hier maar, dan hoef je niet meer bij andere topics je hart te luchten.
Het was even rustig en toen kwam hij weer.
Ik dacht dat je slimmer was en wel geweten had dat ik je aan zou willen vallen. Maar dat ben je dus niet. Waar zit je eigenlijk over te huilen, ik val je niet eens aan.
En 1v8 (of 10 of 40 wat jij wil)... had je misschien maar een stam moeten hebben, het spel heet TRIBALwars, niet SOLOwars. En als je nu als een wijsneus gaat zeggen dat je een stam hebt, je zit er alleen in dus je staat er nu ook alleen voor.
Je hebt het spel niet als beste gespeeld en hebt verloren... Geef het toe en ga weer verder met je leven.
als je 1.5 jaar slimmer had gespeelt was je nu niet in je eentje vs 8
succes met de examens
Popcorn
lol ik ben allang gestopt
De rede dat ik je niet aanval is omdat Bram dat niet wilt doen.
Vind jij niet dat je huilt? Heel de tijd door blijven zagen over dat iedereen tegen jou is, over je obsessie met pindanoten, en dat iedereen die je aanvalt bejaard is. Dat klink een beetje als een huilend kleutertje, tenminste zo zie ik het. En zo zijn al je posts. Wat wil je hier mee bereiken? Je wilt duidelijk tussen GDB en FR. Dat gaat je dus jammer genoeg niet lukken.
De rede dat ik je niet aanval is omdat Bram dat niet wilt doen.
Vind jij niet dat je huilt? Heel de tijd door blijven zagen over dat iedereen tegen jou is, over je obsessie met pindanoten, en dat iedereen die je aanvalt bejaard is. Dat klink een beetje als een huilend kleutertje, tenminste zo zie ik het. En zo zijn al je posts. Wat wil je hier mee bereiken? Je wilt duidelijk tussen GDB en FR. Dat gaat je dus jammer genoeg niet lukken.
Dat gaat je dus jammer genoeg niet lukken.
Huilen? Is het geen feit dat er in FR oude mannen zitten? .
OwnageZor1 vandaag om 15:46 uur
Is gewoon een afbeeldingke jesus..
Niet zo argwanend.
Kijk naar afkorting, .jpg.
goelous vandaag om 14:38 uur
Denk je nu echt dat ik stom genoeg ben om daarop te klikken?
OwnageZor1 vandaag om 14:10 uur
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/11/funny-pictures-cat-asks-if-you-are-mad.jpg
je zit altijd maar te mekker in pm dat wij met zo veel aanvallen en jij hier maar alleen vecht teggen ons.
Sorry dat jij geen vrienden heb gemaakt. Ik ben er zekker van als ik teggen jou alleen hab gevocht het een mooi gevecht hab geweest en mss hab ik verloren maar niet zo gemakkelijk.
waarom vallen wij met zo veel ben 1 reden
JE BENT EEN KWAL omdat je kwam wenen dat je ging stoppen (wat pesie niet het geval is ) aandacht te kort of zo. maar ja je ging stoppen wou wij je alemaal een mooi afschijd nemmen.
Omdat jij altijd zij we kunnen jullie af en nu we voor je liggen ben je er van door
--------------------
.Ano
Ok, als je het niet zo serieus neemt als het lijkt is het al een beetje beter.
Maar volgens mij zitten er in FR niet alleen mannen, en volgens mij zijn ze ook niet allemaal oud.
Heb je meer waar je oer wilt praten?
Ja, ik geef het toe :O.aandacht te kort of zo
van een link krijg je echt nix idd
Niets te dom, logische opmerking als je zo een post leest.Dom en off-topic onderwerp
Ok we weten nu wel dat je een "co" hebt.
Ook dat weten we, ookal besteed je nog steeds tijd aan TW/dit gesprek.
Je zegt dat je stopt en je word dan actief. Rare volgorde. Voor buitenstaanders... ik weet niet hoe jij dit ziet.
Weer ik wijsneuzige opmerking.
@Het zijn niet allemaal mannen in FR => dus ook zo gezegde vrouwen vermoed ik dan? .Wat heeft dit er mee te maken...
Nee, het probleem dat ben jij, of beter gezegd je gedrag... je blijft jezelf herhalen... en je probeert dingen uit te lokken. Het laatste is je gelukt, want ik denk dat je wel wat aanvallen hebt nu.
Goede manier om niet te zeggen dat je echt aandacht te kort hebt
Als ik een plaatje van je gezicht had zou ik er het volgende op zetten:
Geen tijd om TW te spelen
Maar wel om captions op te zoeken.