>>Ow Vs. .Re., CTH en [=NP=]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Big FULseren!

Geachte Yeronimo & Sacal & Koekwaus

Hier heb ik een plan / paar regels en de uitkomst van het grote Fusie.

Het plan:
Yeronimo maakt eerst het account af van Sacal. Volgens zitten die dorpen op het account van Yeronimo!
Yeronimo begint snel met het herorganiseren van die dorpen! Wanneer dat bijna klaar is begint hij aan de fusie van Koekwaus.
Hij begint met de dorpen van koekwaus aan de kant van sacal! zo gaat hij naar onder zo dat we geen verliezen leiden tussen de fusies!
Het is misschien een idee wanneer er fusie begint met Yeronimo & Koekwaus dat Stuff15 naar Yeronimo account gaat! Hij gaat 1 week offline.
En volgens Yeronimo versterkt op het account dat Stuff15 zich bezig houd met het herorganiseren en het nobelen van de dorpen!

Zo dat Yeronimo zich kan vestigen op de dorpen aan zijn kant (CTH Enzz)
Zo is het account beter bemant en beter onderhouden zo dat Yeronimo toch minder te doen heeft!
Word het werk verminderd door Stuffies.

Volgens gaat herorganiseren goed en bijna voltooid!
Dan komt Koekwaus - Rens op het account van Yeronimo hij gaat ook 1 week offline!


Hij zit op yeronimo, en Rens en Stuff blijven de herorganiseren van die dorpen! Daarbij de dorpen van Sacal.
Wanneer alles helemaal vol zit en alles goed is!
Kunnen we beginnen met een oorrlog bijvoorbeeld:


Het einddoel:
-We hebben samen 10.400.000 punten.
-We hebben een sterk cluster (Grootste van de wereld
-We hebben 5% van heel de wereld binnen.
-Het account is bijna 24uur bemant! Verliezen bijna onmogelijk
-Grote vriendenkring tussen ons!
-Zie Tw-Stats - Kaart tool - Namen: Koekwaus - Yeronimo - Sacal - Eventueel Gregmeister naar alles!
-Als gregmeister later fusie doet met ons 1000dorpen in K53 10Miljoen

Regels:
-Als je online wilt komen op TW, eerst MSN inloggen kijken als er iemand online is of bezig is!
vraag eerst als je online mag komen, voordat je in gaat loggen!
-Alles bespreken via Notities / Forum - Leiding topic.
-Eerst dingen bespreken voor dat je dingen gaat ondernemen!
-Dorpen ruilen eventueel bespreken - Topic aanmaken op forum met uitleg
-Offensief houden op een spelers - Topic aanmaken op forum met uitleg wat je plan is en als er spelers van het Team kunnen helpen dorpen die genobeld worden ook erbij zetten
-Alle bezigheden van het team laten weten bij het Team - Yero, Koek, Stuff, Sacal

Verdere regels kunnen nog bij gesteld worden!
Dit is misschien een klein maar kort uitleg hoe het misschien tot staat kan komen
 

DeletedUser

Guest
UHm, aangezien Stuffie geloof ik nu op koekwaus speelt, kan hij pas op het acc van yero als het acc koekwaus verwijdert is...

Maar verder mooie post Yero.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het is inderdaad nodig want uit mijn laatste scouts+aanvallen ziet de account er maar sober uit :p
 

DeletedUser3809

Guest
-We hebben 5% van heel de wereld binnen.

Ach, ik wist dat ze niet konden rekenen op het account yeronimo.

Pas als je iets meer dan 15.000 dorpen hebt heb je 5% van de wereld, jullie 10,4 mil komt daar nog niet eens in de buurt, jullie hebben dan ongeveer 0,33% van de wereld, nou, nog 99,67% en je bent er al :p
 

DeletedUser

Guest
Die fusie heel tof allemaal. Leuk, strak en vooral intelligent uitgewerkt plan. :p NB: deze zin bevat sarcasme. <

Maar er is niet goed nagedacht over de tijdsfactor, in de tijd dat jullie de fusies doen, nobelen de spelers boven jullie op de ranglijst gewoon door. :)

(of heb ik over het deel dat de illegale grondstoftransporten beschrijft heen gelezen? :eek:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7074

Guest
Die fusie heel tof allemaal. Leuk, strak en vooral intelligent uitgewerkt plan. :p NB: deze zin bevat sarcasme. <

Maar er is niet goed nagedacht over de tijdsfactor, in de tijd dat jullie de fusies doen, nobelen de spelers boven jullie op de ranglijst gewoon door. :)

(of heb ik over het deel dat de illegale grondstoftransporten beschrijft heen gelezen? :eek:)


ik denk van wel ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Eventueel als Sacal dit goed keurt!
En Koekwaus (Rens) Terug keert op het account!

Dat Stuffies alvast vertrekt naar Yeronimo, En dat Rens zich voorbereid op de fusie, alle dorpen naar 10.220 Doet! En dat hij kleine dorpen uitbouwt!

Dat zal een mogelijkheid zijn als Yeronimo dat fijn zal vinden!
Dat Stuff, begint met Herorganiseren van Sacal's zijn dorpen!

Aan jou de keus Yero!
yeronimo op 23.09. om 17:59 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik dacht er zelf misschien ook aan dat jullie alvast de kleine dorpen overnemen van Sacal en de dorpen tussen mijn kern in. Hierdoor kunnen we die later ook gebruiken en staan we nog hoger. Met ook een veel mooiere kern.
koekwaus op 23.09. om 18:04 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Wij hebben eral 80 ofsoo!

Die dorpen komen van zelf wel!:D
yeronimo op 23.09. om 18:05 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Blijf doorgaan dan met die kleine dorpen :p
koekwaus op 23.09. om 19:21 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ja.. Vind goed
koekwaus op 23.09. om 19:41 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Doe efkes niks meer zit in een Tw Dip!
koekwaus op 11.10. om 02:44 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Het loopt wel beetj hé!
Ook wat dorpen van Sacal doen;-
yeronimo op 11.10. om 17:19 uur Citeren Bewerken Verwijderen
En wat dorpen van Diskette ^^
 

DeletedUser

Guest
Ach ik zie alleen maar aanvallen van yero als die troepen moet dumpen.
Volgens mij om ruimte te maken voor zijn edels ;)
 

DeletedUser

Guest
Eventueel als Sacal dit goed keurt!
En Koekwaus (Rens) Terug keert op het account!

Dat Stuffies alvast vertrekt naar Yeronimo, En dat Rens zich voorbereid op de fusie, alle dorpen naar 10.220 Doet! En dat hij kleine dorpen uitbouwt!

Dat zal een mogelijkheid zijn als Yeronimo dat fijn zal vinden!
Dat Stuff, begint met Herorganiseren van Sacal's zijn dorpen!

Aan jou de keus Yero!
yeronimo op 23.09. om 17:59 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik dacht er zelf misschien ook aan dat jullie alvast de kleine dorpen overnemen van Sacal en de dorpen tussen mijn kern in. Hierdoor kunnen we die later ook gebruiken en staan we nog hoger. Met ook een veel mooiere kern.
koekwaus op 23.09. om 18:04 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Wij hebben eral 80 ofsoo!

Die dorpen komen van zelf wel!:D
yeronimo op 23.09. om 18:05 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Blijf doorgaan dan met die kleine dorpen :p
koekwaus op 23.09. om 19:21 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ja.. Vind goed
koekwaus op 23.09. om 19:41 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Doe efkes niks meer zit in een Tw Dip!
koekwaus op 11.10. om 02:44 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Het loopt wel beetj hé!
Ook wat dorpen van Sacal doen;-
yeronimo op 11.10. om 17:19 uur Citeren Bewerken Verwijderen
En wat dorpen van Diskette ^^

Is al een maand oud en verteld niks nieuws...
 

DeletedUser

Guest
Die fusie heel tof allemaal. Leuk, strak en vooral intelligent uitgewerkt plan. :p NB: deze zin bevat sarcasme. <

Maar er is niet goed nagedacht over de tijdsfactor, in de tijd dat jullie de fusies doen, nobelen de spelers boven jullie op de ranglijst gewoon door. :)

(of heb ik over het deel dat de illegale grondstoftransporten beschrijft heen gelezen? :eek:)

1 Nevyn Opus 8,732,677 877 9,957
2 Lillorigga Opus 8,299,100 776 10,695
3 Amokro Opus 8,171,902 821 9,954
4 mr x Rb 7,844,765 735 10,673
-------------------------------------------------
5 jeurus2 ??? 6,845,479 608 11,259
6 kjew .Re. 6,759,509 639 10,578
----------------------------------------------------

hoogst haalbare voor yero is positie 5 als hij vlot door nobeld , tenzij de top4 stil valt of stopt
persoonlijk denk ik natuurlijk dat het ze al moeite gaat kosten op positie 6 te pakken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1 Nevyn Opus 8,732,677 877 9,957
2 Lillorigga Opus 8,299,100 776 10,695
3 Amokro Opus 8,171,902 821 9,954
4 mr x Rb 7,844,765 735 10,673
-------------------------------------------------
5 jeurus2 ??? 6,845,479 608 11,259
6 kjew .Re. 6,759,509 639 10,578
----------------------------------------------------

hoogst haalbare voor yero is positie 5 als hij vlot door nobeld , tenzij de top4 stil valt of stopt
persoonlijk denk ik natuurlijk dat het ze al moeite gaat kosten op positie 6 te pakken :)

kjew je vergeet ff dat mr x nou niet bepaald goed ervoor ligt. Ik gok dat hij komende tijd niet veel zal groeien ;)
 

DeletedUser

Guest
kjew je vergeet ff dat mr x nou niet bepaald goed ervoor ligt. Ik gok dat hij komende tijd niet veel zal groeien ;)

ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet naar gekeken heb maar voorlopig staat mr x een heleboel dorpjes voor
+ groeide mr x behoorlijk waar yeronimo dorpjes verloor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De lafaard zag dat ik op 3 uur adelen van hem lig en is zelf gestopt op zijn account.
 

DeletedUser

Guest
De lafaard zag dat ik op 3 uur adelen van hem lig en is zelf gestopt op zijn account.

Lol , amokro bij mijn weten heb je nog nooit van mij een dorp gepakt.
:)


Als je nog eens speed gaat spelen ga ik je NOG EENS ownen :)
 

DeletedUser

Guest
Lol , amokro bij mijn weten heb je nog nooit van mij een dorp gepakt.
:)


Als je nog eens speed gaat spelen ga ik je NOG EENS ownen :)

A)Leer lezen, ik zeg nergens dat ik al begonnen ben
B)Jij bent niet de echte Yero, de echte schijnt zijn account verlaten te hebben, en dat is net heel toevallig nu ik in de buurt begin te raken?
C) En een adelshoeve een level naar beneden halen is geen ownen, maar ik zal je eerdaags voordoen hoe dat wel moet.
D) Dit is w1 en geen speed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan