OVI vs ~SOS~

DeletedUser20001

Guest
Zijde 1:
Stammen: NVC
Zijde 2:
Stammen: ~SOS~
Spelers: gorila master

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 15,302
Kant 2: 22,456
Verschil: 7,154

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 225
Kant 2: 80
Verschil: 145

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 137,785,487
Kant 2: 168,128,661
Verschil: 30,343,174

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,289,695
Kant 2: 804,518
Verschil: 1,485,177

chart
 

Deleted User - 44652

Guest
a. wat heeft dat hiermee te maken? ;)
b. Waarom zet je gorila er los bij? :p Had je beter NVC vs. Gorila kunnen doen, want hij zit in ~SOS~ ;)
 

DeletedUser20001

Guest
a. wat heeft dat hiermee te maken? ;)
b. Waarom zet je gorila er los bij? :p Had je beter NVC vs. Gorila kunnen doen, want hij zit in ~SOS~ ;)

Dat wij SOS ook ligt aanvallen :) Met name dan gorila master, omdat we die oko aanvielen voordat hij in sos vluchtte :)
 

Deleted User - 44652

Guest
Dat wij SOS ook ligt aanvallen :) Met name dan gorila master, omdat we die oko aanvielen voordat hij in sos vluchtte :)

yep klopt... maar hetw as ook khaduffii die door jullie onder vuur lag... volgens mij door sandam & flopje :p
En toen kwamen ze bij ons en in een keer hadden we een oorlogsverklaring van jullie, met daarna excuses van sandam ;)
Ben er alleen nog niet uit wie die oorlogsverklaring had gedaan toen xD
 

DeletedUser29151

Guest
yep klopt... maar hetw as ook khaduffii die door jullie onder vuur lag... volgens mij door sandam & flopje :p
En toen kwamen ze bij ons en in een keer hadden we een oorlogsverklaring van jullie, met daarna excuses van sandam ;)
Ben er alleen nog niet uit wie die oorlogsverklaring had gedaan toen xD

Even voor mijn duidelijkheid, Khaduffii is door ons namelijk ook een kop + romp kleiner gemaakt. Dit was denk ik nadat NVC er mee bezig was geweest?

Daarnaast kan ik uit je opmerking uitmaken dat Gorilla het heeft opgegeven?
 

Deleted User - 44652

Guest
Even voor mijn duidelijkheid, Khaduffii is door ons namelijk ook een kop + romp kleiner gemaakt. Dit was denk ik nadat NVC er mee bezig was geweest?

Daarnaast kan ik uit je opmerking uitmaken dat Gorilla het heeft opgegeven?

khaduffii werd al door NVC aangevallen ja, met name flopje geloof ik. En toen gingen jullie je ermee bemoeien, en is hij per direct gestopt. Jullie hebben hem in principe dus laten stoppen ja ;)
 

DeletedUser36806

Guest
Zijde 1:
Stammen: OVI
Zijde 2:
Stammen: ~SOS~

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 852
Kant 2: 276
Verschil: 576

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 105
Kant 2: 0
Verschil: 105

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,679,753
Kant 2: 2,731,670
Verschil: 5,948,083

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,122,109
Kant 2: 0
Verschil: 1,122,109

chart

Lijkt me duidelijk he.
 

Deleted User - 44652

Guest
Zijde 1:
Stammen: OVI
Zijde 2:
Stammen: ~SOS~

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 852
Kant 2: 276
Verschil: 576

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 105
Kant 2: 0
Verschil: 105

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,679,753
Kant 2: 2,731,670
Verschil: 5,948,083

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,122,109
Kant 2: 0
Verschil: 1,122,109

chart

Lijkt me duidelijk he.

jup, maar ik snap alleen nooit dide laatste grafiek :p
 

DeletedUser

Guest
In feite hetzelfde als de tweede grafiek, alleen dan niet de dorpen maar de punten.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga straks iemand trollen, ik heb een leger van 150 edelmannen klaarstaan in 1 dorp :)
 
Reactiescore
151
En hoe zou je die persoon kunnen ''trollen'' dan, als hij er niet eens op speelt?

Ga alsjeblieft als je praktisch bb's edelt er niet op het forum over opscheppen.
 

DeletedUser

Guest
Hij gaat in elk geval off-topic, tenminste daar ga ik vanuit. Je weet het nooit natuurlijk.
 

DeletedUser29151

Guest
Is trollen de nieuwe vorm van mega ownen? Vroeger noemde ze dat Pwnen dacht ik, maar ik kan ook lang niet altijd met de tijd meegaan he.
 
Reactiescore
151
Is trollen de nieuwe vorm van mega ownen? Vroeger noemde ze dat Pwnen dacht ik, maar ik kan ook lang niet altijd met de tijd meegaan he.

Niet dat het veel uitmaakt als je het bij iemand doet die naar eigen zeggen toch zo inactief is dat ie niets kan.
 

Deleted User - 44652

Guest
Niet dat het veel uitmaakt als je het bij iemand doet die naar eigen zeggen toch zo inactief is dat ie niets kan.

Heeft ie dan gezegd dat ie niets kan? het enige wat ie zegt is dat ie een account compleet kan verkloten omdat er toch niemand op speelt ;)

Hij gaat in elk geval off-topic, tenminste daar ga ik vanuit. Je weet het nooit natuurlijk.

Als het om OVI vs SOS gaat is het niet eens offtopic xD
 
Bovenaan