Overname

DeletedUser28226

Guest
Hallo,

ik ben op zoek naar een speler die stopt op deze wereld zodat ik het account kan overnemen. De grootte/sterkte van het account maakt niet uit, want ik ben van plan opnieuw te beginnen.
Als je denkt van betekenis te kunnen zijn voor mij, aarzel niet en neem contact op! Zowel hier op het forum als ingame wereld 19 ben ik te bereiken.

M vr gr
Bo
 

DeletedUser54520

Guest
Hallo,

ik ben op zoek naar een speler die stopt op deze wereld zodat ik het account kan overnemen. De grootte/sterkte van het account maakt niet uit, want ik ben van plan opnieuw te beginnen.
Als je denkt van betekenis te kunnen zijn voor mij, aarzel niet en neem contact op! Zowel hier op het forum als ingame wereld 19 ben ik te bereiken.

M vr gr
Bo

Gewoon aan CIA vragen, ze hebben er HOPEN leeg staan
er is vast nog wel een plaats vrij XD

En misschien ook dit in het juiste topic plaatsen
En Aanbiedingen enz is er nog wel een plaats denkk
 

DeletedUser28226

Guest
@chepper Dankjewel voor je toevoeging ik snaptje het berichtje van Hammer al niet... :rolleyes:

Iemand hier die contact heeft met CIA?

Merci,
Bo
 

DeletedUser

Guest
@chepper Dankjewel voor je toevoeging ik snaptje het berichtje van Hammer al niet... :rolleyes:

Iemand hier die contact heeft met CIA?

Merci,
Bo

Neen, CIA zit niet op het AF. De 2 actieve spelers hebben het te druk met al die vv's.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zoekt ene Rebeller een nieuwe eigenaar voor zijn account...
 
Reactiescore
0
een C.I.A account toch he.
anders is er geen bal aan:D
 

DeletedUser

Guest
Het enigste vereiste daar is dat je als je 2500 :ram: binnenkrijgt de Delete knop weet te vinden. :D
 

DeletedUser20830

Guest
bij 1000 op ,delete,oke
Dus dan moet CAI, er 200 bijsturen
Krijg er nu maar 810

oli4
 
Bovenaan