Overgebleven spelers in W1.

Reactiescore
661
Ik heb nooit graag op een account van 10.000.000+ gespeeld, laat staan dat er nog een 0 zou bijkomen...

Donatello, adelien, red destroyer, daeron, mr x en watcher21 zijn er nog. Vooral met de eerste drie heb ik leuke tijden meegemaakt! :D
Met robbeke ben ik niet zeker dat we nog samen in een stam hebben gezeten, maar we hadden wel regelmatig contact...

samengespeeld hoor makker
was wel op w10
^^

@notoir, ikke nog steeds de originele speler, eigenlijk veel nog
 

DeletedUser20001

Guest
Pom pom pom nog 51 spelers over. Enea bal heeft er de ballen verstand van en is op delete gegaan!
 

DeletedUser20001

Guest
Dondebree got Powned door talk. en zag er geen heil meer in. Hij is op delete gegaan. Nog 49 over.
 

DeletedUser72441

Guest
de overwinningsvoorwaarden zijn maar wazig voor w1? weet iemand wanneer er gewonnen word?
 

DeletedUser

Guest
W1 was gemaakt toen er nog helemaal niet over het einde van een wereld nagedacht werd, er zijn geen officiële overwinningsvoorwaarden voor. Zolang Talk. geen contact zoekt met het TW team over het einde van de wereld en het TW team zelf niks onderneemt gaat de wereld door. Er zijn wel voorwaarden, bepaalde percentages waarbij één of twee stammen de overwinning op kunnen eisen bijvoorbeeld, maar intern is al overlegd dat Talk. voorlopig in ieder geval geen gebruik zou maken van die mogelijkheid.
 

DeletedUser

Guest
is nogal noob dan wereld is toch al gespeeld of gaat talk in twee groepen opsplitsen?
 

DeletedUser20001

Guest
Als het zover komt misschien wel. Maar eerst nog wat ovi spelers weg knallen.

We moeten sandam, ironmike, libel, Elnie, pompierken, bunny, weeijk, dwergachnauzer, eeffie, alfa en jdevisser nog. Dan is heel ovi weg
 

DeletedUser

Guest
Talk. is de grootste noob en cheatersstam die deze wereld gekend heeft. I rest my case.
 

DeletedUser20001

Guest
Talk. is de grootste noob en cheatersstam die deze wereld gekend heeft. I rest my case.

Applaus hoor, kruip nu maar weer terug onder de steen waar je vandaan kwam. Als dit alles is wat je aan deze maatschappij kunt bij dragen dan stel ik voor dat je een hoge boom of een spoorweg overgang opzoekt.
 

DeletedUser29151

Guest
Applaus hoor, kruip nu maar weer terug onder de steen waar je vandaan kwam. Als dit alles is wat je aan deze maatschappij kunt bij dragen dan stel ik voor dat je een hoge boom of een spoorweg overgang opzoekt.

En wie ben jij om zulke zinloze voorstellen te doen? Misschien handig om je eraan te herinneren dat je slechts een leraar bent. Mag hopen dat je zulke verwensingen niet in de dagelijkse praktijk rond slingert.
 

DeletedUser

Guest
Talk. is de grootste noob en cheatersstam die deze wereld gekend heeft. I rest my case.

Leuk dat je zoiets met ons wenst te delen. Enkel spijtig dat je amper (eingelijk zelfs helemaal niets) van argumenten bovenhaalt om je mening te staven.

Mogen we daarnaast ook weten wie ons zulke "zware beschuldigingen" naar het hoofd slingert?
 

DeletedUser20001

Guest
En wie ben jij om zulke zinloze voorstellen te doen? Misschien handig om je eraan te herinneren dat je slechts een leraar bent. Mag hopen dat je zulke verwensingen niet in de dagelijkse praktijk rond slingert.

Ik zeg niets verkeerds hoor.
 
Bovenaan