OUDE KOEIEN discussies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
4
Als hier nu ieder gaat praten die oude gebeurtenissen tot de laatste draad wil uitkouwen
dan kunnen we het op de andere forums het weer over de dingen hebben waar ze voor zijn :p:D:eek:
 
Reactiescore
60
haha, dat is hier wel nodig inderdaad :D
 

DeletedUser13822

Guest
Mooiste quote van de w29-skypegroep

[13:13:46] Jan: het hele verhaal is ik had een mooi acc RR geef het aan een ander en die helpt het omzeep samen met ander ... einde verhaal ... LOLZZ
 

DeletedUser

Guest
En aangezien niemand elkaar wil geloven, en niemand iets kan bewijzen, is deze discussie zinloos.
 
Reactiescore
4
het hele verhaal is ik had een mooi acc RR geef het aan een ander en die helpt het omzeep samen met ander ... einde verhaal ... LOLZZ

daar bedoel ik het hele groepje mee die er mee te maken had :p ...

en ieder weet wie ik bedoel voor zich zelf
whahahhahaha

En aangezien niemand elkaar wil geloven, en niemand iets kan bewijzen, is deze discussie zinloos.


daarom vergeet wat is gebeurd en speel gewoon verder
 
Reactiescore
4
laten we vrolijk verder spelen ... heb er weer zin in en ja in het begin was ik ook boos op bepaalde mensen maar goed .. voor die gene ik ben allang niet meer boos ... heb het vergeten en vergeven ... ja ook Levi en PJ
 

DeletedUser

Guest
Het is nogal een te complexe situatie om te zeggen wie er schuldig is :) Jij geeft account aan ons, wij zetten er spelers op, die verraden ons terug, zij worden terug gestabt.

Algemene conclusie: een smerige puinhoop. Leuk dat je er zin in hebt, jammer dat je zo ver ligt ;)
 

DeletedUser

Guest
En aangezien niemand elkaar wil geloven, en niemand iets kan bewijzen, is deze discussie zinloos.

Wat wil je dat wij gaan bewijzen ? :D De bewijzen zijn al 10 x geleverd maar je leest er steeds opzettelijk omheen om vervolgens te schreeuwen dat er geen bewijzen zijn.

Btw, mooi topic :D
 
Reactiescore
559
Wat wil je dat wij gaan bewijzen ? :D De bewijzen zijn al 10 x geleverd maar je leest er steeds opzettelijk omheen om vervolgens te schreeuwen dat er geen bewijzen zijn.

Btw, mooi topic :D

zegt er 1 wat -.-
haal die plaat een voor je kop weg joh
en lees eens een keer goed wat er op het forum gezet wordt
 

DeletedUser66258

Guest
15.Jheronimus%2BBosch_OUDE%2BKOEIEN%2Bkopie.jpg


Stop ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan