Oude en nieuwe koeien (moddergooien)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Na positieve reacties (al dan niet serieus) op mijn iets sarcastische/cynische reactie bij het onderwerp Wereldoorlog is het misschien toch wel een leuk idee.

Ik stel voor dat Howlin of Victus willekeurig een onderwerp aandragen (ze hebben er kennelijk genoeg;)) en we van daaruit verder gaan.
 

DeletedUser

Guest
Dit wordt puur moddergooien, dat besef je hopelijk wel he?
 

DeletedUser

Guest
ach dat gebeurd toch wel maar dan blijft het topic wereldoorlog tenminste wat schoner en volgens mij noemt Victus modder gooien toch propoganda en dat is kennelijk erg belangrijk bij een oorlog:)
 

DeletedUser

Guest
Over oude koeien gesproken, aan alle ex CTRL leden heeft iemand dat geweldige forum gesprek nog met witczih :d
 

DeletedUser

Guest
Ik hou me hier mooi buiten anders heb ik dadelijk weer een ban aan me broek hangen. :eek: Kenneth komt overal mee weg en andere spelers krijgen de ban. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Over oude koeien gesproken, aan alle ex CTRL leden heeft iemand dat geweldige forum gesprek nog met witczih :d

Withciz :mad:
En ik wil het ook wel leven, ik speelde toen nog niet :)

ach dat gebeurd toch wel maar dan blijft het topic wereldoorlog tenminste wat schoner en volgens mij noemt Victus modder gooien toch propoganda en dat is kennelijk erg belangrijk bij een oorlog:)

Propaganda is toch ook erg belangrijk, niet enkel bij een oorlog maar in het algemeen?
 

DeletedUser

Guest
Withciz :mad:
En ik wil het ook wel leven, ik speelde toen nog niet :)


haha het was echt humor... als je op CTRL keek bv via stammen zag je daar een grote spam... iedereen deed elke keer berichtje onder zetten, dikke spam :D met bertha de koe lol
 

DeletedUser

Guest
haha het was echt humor... als je op CTRL keek bv via stammen zag je daar een grote spam... iedereen deed elke keer berichtje onder zetten, dikke spam :D met bertha de koe lol

Ja, dat was leuke onzin , ik dacht opeens (i kwas net MB) WTF wat zijn dat voor ************** dome mensen :p
 

DeletedUser37136

Guest
dat weet ik wel zeker... come on withciz jij bent degene die die tekst nog op zijn computer heeft HET MOET :D
Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik ben niet de originele Withciz. Ben vlak na de val van CTRL op het account komen spelen. :(
 

DeletedUser

Guest
hmm spijtig.... maybe heeft .foretold het nog wel als hij het met ons wil delen.. of iemand anders natuurlijk ^^
 

DeletedUser

Guest
dat weet ik wel zeker... come on withciz jij bent degene die die tekst nog op zijn computer heeft HET MOET :D

Zoals ik al zei, ik ben ook de originele With niet, maar ik ben wel erg benieuwd nu :p
Maar dit is dus eigenlijk een topic zodat we liever tegen elkaar worden? :D
 
Reactiescore
4
oude-koe.jpg


Hier is bertha dan :D

Idd Die Kennie komt overal me weg en ik krijg een ban g.d

Mja
 

DeletedUser

Guest
Na positieve reacties (al dan niet serieus) op mijn iets sarcastische/cynische reactie bij het onderwerp Wereldoorlog is het misschien toch wel een leuk idee.

Ik stel voor dat Howlin of Victus willekeurig een onderwerp aandragen (ze hebben er kennelijk genoeg;)) en we van daaruit verder gaan.

Nu ik nog eens denk (ja het gaat wat moeilijker nu ik nog vakantie heb :D), dit is het 3e topic door anderen geopend over mij, 2x fantopic van Withciz en nu dit :cool:
 

DeletedUser44091

Guest
Nu ik nog eens denk (ja het gaat wat moeilijker nu ik nog vakantie heb :D), dit is het 3e topic door anderen geopend over mij, 2x fantopic van Withciz en nu dit :cool:

lees ff goed wil je

het gaat niet over jou!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan