Oud gaat nieuw komt.

DeletedUser36806

Guest
Proficiat, je zit in TutTut. Hoe voel je je nu? Zo goed zijn die niet eens. :eek: Zitten een hoop defnaabs in, en zoals schaapje zegt, zijn ook spelers bij die dom genoeg zijn om outposts te gaan maken die ze onmogelijk kunnen houden.

Had ik je btw al verteld dat onze stam recent een outpost heeft gepakt van jullie? Eigenlijk al meerdere, over het algemeen bekeken. Wees dus lekker trots joh. :eek:
Ik zit er niet in omdat ik specifiek bij TutTut wou spelen, maar wou spelen. Na 2 maanden is mijn geduld beloond. Standby gestaan en het moment is gekomen. Lekker spelen.. Daar doe ik het voor :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zit er niet in omdat ik specifiek bij TutTut wou spelen, maar wou spelen. Na 2 maanden is mijn geduld beloond. Standby gestaan en het moment is gekomen. Lekker spelen.. Daar doe ik het voor :)

Ow ok, dus eigenlijk komt het er op neer dat je een soort van 2e keus bent. Laat me raden, er was een co gestopt en nu mag jij hem vervangen? Alsnog; wees trots.

Lollie hebben?
 

DeletedUser36806

Guest
Ow ok, dus eigenlijk komt het er op neer dat je een soort van 2e keus bent. Laat me raden, er was een co gestopt en nu mag jij hem vervangen? Alsnog; wees trots.

Lollie hebben?

Welke co? Eigen acc hehe :).

En daar ga ik tijd insteken.. En daar offer ik het AF flink voor op ;). Ga maar juichen (lol, zie het al voor me)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welke co? Eigen acc hehe :).

En daar ga ik tijd insteken.. En daar offer ik het AF flink voor op ;). Ga maar juichen (lol, zie het al voor me)

Lol

We zullen meteen doorhebben wie, het eerste acc die zakt in ranking:D
 

DeletedUser

Guest
ik zal het wel in de gaten houden:D

heb een vermoeden welk acc. het is maar weet het natuurlijk niet cker :p
 

DeletedUser

Guest
Alvast alle een Fijne kerst en dat jullie maar veel PA puntjes onder de boom zullen vinden ;)
 

DeletedUser

Guest

jhaa.. egt leuk! -.-"

ik vond hem eigenlijk wel grappig :p

zou kunnen, doe maar niet :p

alsof ik naar jou ga luisteren rune?:D

*spam spam spam*

Check spoiler, heel belangrijk;

Niet dus. *spam spam* (A)

die spoiler doet t m

*splam splam*?
Om het af te leren vloor 2061 dan mlaar?

naab


+1 :p


again, naab.

overjarige puber :rolleyes:

+1 :p:p:p
 
Bovenaan