OSM Tribalwars #3

DeletedUser

Guest
ik heb een vraagje ivm seizoenskaarten.
Ik heb nog 3 dagen premium staan. Als ik een competittie start (sub 2 zou ik in premium zetten) als men premium dan op is, Kan ik dan verder met gewoone seizoenskaarten? Want mijn gewone seizoenskaarten heb er nog 300+ dus mijn sub 2 zal ik niet verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Ja 0-1 verloren, en ik had 8% meer balbezit en meer doelpogingen & een gemiste penalty, godverdomme.
& morgen bekerfinale :D
 
Reactiescore
110
ik heb een vraagje ivm seizoenskaarten.
Ik heb nog 3 dagen premium staan. Als ik een competittie start (sub 2 zou ik in premium zetten) als men premium dan op is, Kan ik dan verder met gewoone seizoenskaarten? Want mijn gewone seizoenskaarten heb er nog 300+ dus mijn sub 2 zal ik niet verliezen.

Ja, dat kan. Ik weet alleen niet of je met maar 3 dagen premium überhaupt een competitie kan starten. Er staat me iets van bij dat je dan een min. aantal dagen aan premium moet hebben.
 

DeletedUser

Guest
Yes, tegen Nautico gewonnen in finale voor beker! En ik ben al zeker van 5de plaats dus was een mooi seizoen voor Vitoria!
 

DeletedUser

Guest
Mooi seizoen, ik wacht met genoegen op het volgende seizoen haha en ook mijn felicitaties Oscar :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook weer begonnen met OSM. ThijzerKeizer is de naam. Momenteel gedeelde eerste plaats met Kv Kortrijk, doelstelling 6de.
 
Reactiescore
110
Haha er zitten ook maar 6 mensen bij jou in de competitie. :D
 

DeletedUser

Guest
We waren nochtans begonnen met 12 managers. Er zijn er een pak afgevallen die inactief waren.
 
Reactiescore
110
Die moet je ook niet kicken dan! ;)

Dan krijg je minder managerspunten. :D
 

DeletedUser66324

Guest
Als er nog weer een nieuwe seizoen gedaan word doe ik ook wel mee, vroeger veel gedaan, en vaak 1ste geworden dus ben benieuwd ^^ moet denk wel een nieuw account aanmaken :s
 
Reactiescore
110
Kunnen we binnenkort wel weer een keer doen ja. :)
 
Bovenaan