Originele Spelers

DeletedUser

Guest
Ben ook nog de originele. Heb wel eens wat co's gehad maar nooit langer dan 1 week. En nu zit ik al maanden zonden wat me prima bevalt.

Kan het mij voorstellen samen met zon moeilijk mannetje op 1 account XDXDXD
 

DeletedUser26035

Guest
Ze konden zelf niets meer doen. Het werd te saai voor hun. :cool:
 

DeletedUser

Guest
zit er op sinds het begin maar ik ben ook niet de originele speler ;)
en toch own ik ^^
 

DeletedUser36252

Guest
mij naam bestaat nog op wereld 5 maar wordt overgenomen
 

DeletedUser

Guest
In juni zat ik hier nu 2 jaar!!!
Zonder wisselingen, ben nu wel aan het fuseren (Rubytje) maar mijn naam blijft. Kijken of we het nog een jaartje volhouden (echt wel).
 

DeletedUser20714

Guest
Ben ook nog steeds de originele speler, ben al vergeten wanneer ik begonnen ben, maar schat zo'n 3 jaar geleden.
 

DeletedUser

Guest
hier natuurlijk ook nog de originele aanwezig. en ook geen idee hoe lang al.
 

DeletedUser

Guest
:) Hier ook nog steeds de orginele speler :) en ook begonnen met 116pt
 

DeletedUser27423

Guest
ik ben begonnen op Hennos,toen gefuseert met King Bielly.
ik ben nu de egte en enigste speler op dit acc :p
 
Reactiescore
38
Op dragon slasher zit de originele speler er niet meer op. ;)
Ik (de originele) ben al zo'n maand geleden gestopt wegens tijdgebrek. :p
 

DeletedUser33845

Guest
Op dragon slasher zit de originele speler er niet meer op. ;)
Ik (de originele) ben al zo'n maand geleden gestopt wegens tijdgebrek. :p

Was jij niet gestopt, omdat je op een ander account zou gaan? En dat is toen helemaal misgelopen ofzo?
 
Reactiescore
38
Dat was inderdaad het plan, maar dat ging mis waarna ik even zonder acc zat. ;)
Toen ging ik spelen op mike de grote, maar ik had amper tijd voor mijn acc op w16 met 7 dorpen. :D

Dus wegens tijdgebrek heb ik w5 en w16 opgegeven.
Nu ben ik inmiddels weer opnieuw begonnen op w16. (Mijn enige wereld)

Maar meer info kun je verkrijgen via mijn msn of via een privébericht. ;)
 

DeletedUser7104

Guest
Via deze weg wil ik graag aan Lordfear aka Sam mijn respect betuigen voor het werk wat hij heeft verzet binnen .Kiwi. Zelf ben ik al een tijd niet meer actief hier. Maar het doet me deugd om te zien dat deze wereld nog steeds bestaat, het stoppen van Sam op mijn oude account is een verlies voor deze wereld en ik wil hem dan ook zeker bedanken voor de goede tijd die ik heb beleefd met hem.

Ook naar alle andere .Kiwi leden wil ik zeggen dat ik ze niet vergeten ben, maar een redelijk lastig jaartje achter de rug heb en wellicht kom ik over een paar maanden weer terug.

Tenzij daar bezwaren tegen zijn natuurlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Via deze weg wil ik graag aan Lordfear aka Sam mijn respect betuigen voor het werk wat hij heeft verzet binnen .Kiwi. Zelf ben ik al een tijd niet meer actief hier. Maar het doet me deugd om te zien dat deze wereld nog steeds bestaat, het stoppen van Sam op mijn oude account is een verlies voor deze wereld en ik wil hem dan ook zeker bedanken voor de goede tijd die ik heb beleefd met hem.

Ook naar alle andere .Kiwi leden wil ik zeggen dat ik ze niet vergeten ben, maar een redelijk lastig jaartje achter de rug heb en wellicht kom ik over een paar maanden weer terug.

Tenzij daar bezwaren tegen zijn natuurlijk ;)

Sander!!! Ik had al het vermoeden dat je herrezen was uit het dodenrijk :D
Check pm, we need to talk.^^


En alle respect naar jou. Zonder jou onvoorwaardelijk steun was Lions nooit zo groot geworden en kon Kiwi dus nooit gevormd zijn. Verder heb jij de gesprekken geleid met }TC{ en dus Kapie verleidt!^^
Daarna tot een jaar geleden onvoorwaardelijke inzet getoond.
Super!
Sander is de enige echte Wazda!


PS: heb je het artikeltje in Tww gelezen? Die eer gaat evengoed naar jou! (check mijn profiel)
 
Bovenaan