Ordo VS N-S [Kwaliteit vs Kwantiteit?]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
0
lol, ik zie meer activiteit op het forum als IG en dan bekvechten jullie eigenlijk maar wat..

Dat je het niet eens bent met de werking van een andere stam is normaal want je zit er zelf niet in.

Nuja, ik denk dat dit mss mijn eerste post ooit is? :p

ben het gezaag van die k*twereld gewoon beu, vanaf winterevent was het toch al omzeep :)

Speel gewoon je eigen spel en wees jezelf, altijd wel iemand die je werkwijze niet goed vind. tis daarmee dat iedereen ook anders is.

Zo ben ik dus keihard aant internen :) niemand die daar iets over zegt tot nu, omdat ik zelf ga steuken nu.

dus tis eigenlijk gewoon wat je er zelf van maakt en wat je zelf denkt of wilt geloven.

Ik ben hier gewoon aant zeggen wat in me opkomt zonder het na te lezen, doet de nieuwe forummod maar(jazeker co :D)

maar ik ben het gezaag op forum en skype gewoon beu van: wat ie zei op AF of blabla hier op AF.

spel speel je nogaltijd op w36 en niet af.


en nu zeg je van me wat je wilt/denk je wat je wil, niet alsof het mij ook maar iets kan schelen, zoals sommige mensen hier volledig uit hun dak gaan.
lol, als ik zo een gesprek moet voeren dan ga ik na 2 berichten al een pint drinken en van mijn scherm af, want jonge, dat moet ik niet hebben voor een gewoon f*cking browser spel.

ga ik nog liever op delete dan hier elke dag op te zeveren :) pintje drinken met je maatjes ofzo, zoek een vriendin dan, ga meer leren of zoek u werk, iedereen die hier flipt op het forum is TEVEEL of te FANATIEK het spel aant spelen, je wint er nog niet eens echt geld mee. dus kijk eens verder in je leven dan dit spel alleen..

Christiaan|Black Tribal King
 

DeletedUser

Guest
Ordo is gewoon een stelletje backstabbers zoals de meeste is al en ik denk dat N-S Kwaliteit IS en Orde Kwantiteit is

Typisch weer zo'n haatreactie en dan ook nog eens veralgemenen.
Die actie is door 1 speler uitgevoerd, dan moet je niet de stam daarvoor de schuld geven.

Het klopt dat sommige spelers uit ordo hier blijken achter te staan, maar dan nog is de actie enkel uitgevoerd door 1 persoon en moet je het niet veralgemenen.
 

DeletedUser

Guest
zie vetgedrukte reacties

Nee ik snap niets, sorry uwe majesteit dat niet iedereen uw superieure kennis heeft.. :eek:

Als wij een spion in N-S hebben zitten eh, dan maakt PM of Forum niets uit. Dan konden we het allebei zien.
Dus je hele Pm argument is waardeloos.

Wat een noob ben je toch als ik via pm werk weet ordo niks want niemand in NS weet dan namelijk hoe het plan in elkaar zit, hij kan hooguit zijn eigen targets prijsgeven maar dat zegt niks over wie er aangevallen wordt aangezien er meerdere mensen zowel clears als fakes krijgen, en elke speler heeft maar 1 target

Kakashi wist van niets, want er was niets intern bekend hierover. Sterker nog, dankzij jou verhaal weet Ordo hier van. In de skype chat snapte niemand waar het op het AF over ging, laat staan Kakashi, want M. heeft het van mij te horen gekregen.

Ook onzin want toen ik Matti vanmorgen aanschreef kreeg ik binnen een minuut antwoord van hem met bevestiging dat Ordo v.v. had en daarna heb ik pas zaken op het AF gezet
 

DeletedUser

Guest
Typisch weer zo'n haatreactie en dan ook nog eens veralgemenen.
Die actie is door 1 speler uitgevoerd, dan moet je niet de stam daarvoor de schuld geven.

Het klopt dat sommige spelers uit ordo hier blijken achter te staan, maar dan nog is de actie enkel uitgevoerd door 1 persoon en moet je het niet veralgemenen.

lol 1 persoon.
Er zijn 2 spelers van ordo die internen en een 3de die er VV van heeft dus zijn 3 personen.
De andere leden staan hier blijkbaar achter zoals ook de leider kakashi dus kan je zeker heel de stam hierop aanspreken.
 

DeletedUser1206

Guest
lol zegt de noob :D
Hoever heb jij erin moeten kruipen bij call of thulu na al je uitspraken de dagen voordat je serve joinde.
Dat was de vieze vuile backstabber en je enigste doel op deze wereld was het wegwerken van hem.
Jij bent er daar waarschijnlijk zover ingekropen dat hij nu met een dubbele tong praat :p

Haha dat hebben we gewoon uitgepraat. Ben soms wat impulsief met mijn uitspraken. Het is trouwens een vrouw. Valt me trouwens wel op dat jij degene bent die altijd maandenlang doorzevert over alles in plaats van een keer wat nieuws te verzinnen om iemand mee te confronteren.
 

DeletedUser

Guest
Dit is een oorlog tegen de nmr 1 en nmr 2. Als ordo dacht, we gaan dit eens snel winnen hebben ze het fout. Maar om nu te zeggen dat n-s al gaat winnen dat is ook fout. Dit zal (hopelijk) en lange oorlog worden met goed samenspel en we zien na maanden wel wie aan het domineren is, of dat het nog steeds gelijk opgaat.

klopt helemaal

winnaar zal nog lang op zich laten wachten en maakt het alleen maar leuker

lol, ik zie meer activiteit op het forum als IG en dan bekvechten jullie eigenlijk maar wat..

Dat je het niet eens bent met de werking van een andere stam is normaal want je zit er zelf niet in.

Nuja, ik denk dat dit mss mijn eerste post ooit is? :p

ben het gezaag van die k*twereld gewoon beu, vanaf winterevent was het toch al omzeep :)

Speel gewoon je eigen spel en wees jezelf, altijd wel iemand die je werkwijze niet goed vind. tis daarmee dat iedereen ook anders is.

Zo ben ik dus keihard aant internen :) niemand die daar iets over zegt tot nu, omdat ik zelf ga steuken nu.

dus tis eigenlijk gewoon wat je er zelf van maakt en wat je zelf denkt of wilt geloven.

Ik ben hier gewoon aant zeggen wat in me opkomt zonder het na te lezen, doet de nieuwe forummod maar(jazeker co :D)

maar ik ben het gezaag op forum en skype gewoon beu van: wat ie zei op AF of blabla hier op AF.

spel speel je nogaltijd op w36 en niet af.


en nu zeg je van me wat je wilt/denk je wat je wil, niet alsof het mij ook maar iets kan schelen, zoals sommige mensen hier volledig uit hun dak gaan.
lol, als ik zo een gesprek moet voeren dan ga ik na 2 berichten al een pint drinken en van mijn scherm af, want jonge, dat moet ik niet hebben voor een gewoon f*cking browser spel.

ga ik nog liever op delete dan hier elke dag op te zeveren :) pintje drinken met je maatjes ofzo, zoek een vriendin dan, ga meer leren of zoek u werk, iedereen die hier flipt op het forum is TEVEEL of te FANATIEK het spel aant spelen, je wint er nog niet eens echt geld mee. dus kijk eens verder in je leven dan dit spel alleen..

Christiaan|Black Tribal King

je hebt helemaal gelijk, nooit egdacht dat je er zo over dacht

Typisch weer zo'n haatreactie en dan ook nog eens veralgemenen.
Die actie is door 1 speler uitgevoerd, dan moet je niet de stam daarvoor de schuld geven.

Het klopt dat sommige spelers uit ordo hier blijken achter te staan, maar dan nog is de actie enkel uitgevoerd door 1 persoon en moet je het niet veralgemenen.

lol ergens anders heb ik meerdere malen gelezen dat niemand in ordo er vanaf wist en nu ineens staan er meerdere mensen erachter
 

DeletedUser

Guest
Nadat de actie was gebeurd hebben een paar spelers van Ordo gezegd dat ze het niet erg vonden.
 

DeletedUser

Guest
Haha dat hebben we gewoon uitgepraat. Ben soms wat impulsief met mijn uitspraken. Het is trouwens een vrouw. Valt me trouwens wel op dat jij degene bent die altijd maandenlang doorzevert over alles in plaats van een keer wat nieuws te verzinnen om iemand mee te confronteren.

Jij blijft gewoon dergelijke domme fouten maken, dat we niet anders kunnen dan ze aan te halen.
 

DeletedUser19172

Guest
Als ordo nou gewoon het forum & tbr verwijderd dan hoeven we allemaal niet zoveel moeite te doen en is er ook geen kans op lekkage.
 

DeletedUser

Guest
Als jij stopt met info doorgeven, dan is er ook geen lekkage.
 

DeletedUser19172

Guest
tja dan zullen er echt wat van die bunker busters mijn richting op moeten komen anders zie ik dat niet gebeuren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan