Order vs Domte

DeletedUser

Guest
Naar aanleiding van een aantal vragen om nieuw topic te openen: Hier is die dan :)
Voorlopig is het aantal van 10.000 clears (vanuit Order) op Domte vrij doeltreffend.

De vraag is dan ook of Domte deze klap zal overleven of dat het, het begin is van een ondergang.


Side 1:
Tribes: Order
Players:

Side 2:
Tribes: DomTe
Players:

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 96
Kant 2: 58
Verschil: 38

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 31
Kant 2: 0
Verschil: 31

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 925,649
Kant 2: 565,988
Verschil: 359,661

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 293,050
Kant 2: 0
Verschil: 293,050

image.php





------------------------------------------
Side 1:
Tribes: Order
Players:

Side 2:
Tribes: DomTe
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 246
Kant 2: 134
Verschil: 112

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 52
Kant 2: 1
Verschil: 51

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,374,486
Kant 2: 1,329,487
Verschil: 1,044,999

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 497,573
Kant 2: 9,737
Verschil: 487,836

image.php


In elk geval de laatste 48 uur zijn er flink wat dorpjes gesnoept en moet Domte vele klappen incasseren.

Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat het Domte-style zal gaan!

veel lawaai!
weinig inhoud!

anders hadden ze deze thread wel zelf ge-opend....
 

DeletedUser

Guest
WTF, waarom backstabben? Dit is gewoon een goed opgezette aanval van Order. Het werpt zijn vruchten af.

De 2 aangevallen accounts liggen helemaal in puin.
 

DeletedUser25484

Guest
Allemaal TWw lezen over W4 is de boodschap, niet door mij geschreven maar door een anonieme speler, en die is echt goed.

Verder, succes aan beide partijen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik denk dat het Domte-style zal gaan!

veel lawaai!
weinig inhoud!

anders hadden ze deze thread wel zelf ge-opend....

Jay wil je nu meeliften op het suc6 van Order valt me beetje tegen van jouw of ben je met je verkeerde been uit bed gestapt, zag ik een vorig topic ook al zon hatelijke pm beetje jammer voor een anders zo correcte kerel ,

aanval van order was idd erg goed en zat erg goed in elkaar mijn complimenten daarvoor
 

DeletedUser41480

Guest
Lil Jhon is er niet:'(...


Waarom backstab?
Nuja achja eerst vriendjes zijn en dan meteen aanvallen... Lijkt me compleet op een backstab?

Edit:
Agekeurd? xD :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lil Jhon is er niet:'(...


Waarom backstab?
Nuja achja eerst vriendjes zijn en dan meteen aanvallen... Lijkt me compleet op een backstab?

Edit:
Agekeurd? xD :D

Achjah, zoals ik het in het andere topic al zei: nogal naïef om nog te denken dat daar 'vriendschap' was. Zeker met de komst van extra spelers aan het front + een 13.000 aantal clears :p
 

DeletedUser

Guest
Jay wil je nu meeliften op het suc6 van Order valt me beetje tegen van jouw of ben je met je verkeerde been uit bed gestapt, zag ik een vorig topic ook al zon hatelijke pm beetje jammer voor een anders zo correcte kerel ,

aanval van order was idd erg goed en zat erg goed in elkaar mijn complimenten daarvoor


AAnval van order zit idd goed in elkaar...

maar wij vallen al weken DomTe aan... met leuk resultaat.
Dus ik lift ff mee op ons eigen succes.

wat mij actief maakt is dat jan probeert om verdeeldheid te zaaien.
Door de aanvallen van TFF kleiner te maken dan ze zijn.

ik kom op voor mijn stam!
Als er ons werkelijk iets te verwijten valt... of wij ergens op an te spreken zijn...
dan neem ik me dat ter harte.

Maar de woorden van een kat in het nauw..
Dan kom ik voor mijzelf en TFF op.

thats al.

en die andere topic...
ik verloor me ff in woordspelingen.
mijn excuus ;)
 

DeletedUser

Guest
Jay wil je nu meeliften op het suc6 van Order valt me beetje tegen van jouw of ben je met je verkeerde been uit bed gestapt, zag ik een vorig topic ook al zon hatelijke pm beetje jammer voor een anders zo correcte kerel ,

aanval van order was idd erg goed en zat erg goed in elkaar mijn complimenten daarvoor

Koi je weet dat ik altijd respect voor je heb gehad en nu nog steeds.
Ik dank je voor de complimenten die je naar de Order kant stuurt :).

@ eduard v en William Van Dalen.
Jullie hebben geen weet van de historie dus ik zal het hier kort uitleggen:

Free splitst in NW en Free terwijl ik in het ziekenhuis lig.
Ik word hier van op de hoogte gebracht en contacteer de "old school" vrienden van TW (waaronder Rietjuh).
Deze komen met plezier terug omdat ze zich begonnen te vervelen en dit zagen als een uitdaging.
Terugkeer van Rietjuh zorgt oa voor een terugkeer van midium naar Free.
Dit zorgde ook voor een verlaten van stalkor en teun in NW. Zij vroegen echter bedenktijd.
In die bedenktijd laten ze mij weten dat ze naar DomTe gaan en namen Midium mee.
Rietjuh die altijd goed met mij overeenkomt bleef in Free.
Stalkor/teun/midium worden alledrie succes gewenst met hun toetreding tot DomTe door mij.
In deze pm staat ook dat wij elkaar met rust laten tot het moment dat we niet meer anders kunnen.
Teun/midium/stalkor zeggen alledrie hetzelfde: Natuurlijk is dat zo. Uiteindelijk zullen we tegenover elkaar staan want dit is TribalWARS.
Ze wensen mij alledrie ook nog succes in het verdere verloop van TW.

Wat dachten jullie anders?
Als er geen plaats meer is dan worden we allemaal een gezellige familie en sturen we elkaar alléén nog IGM's?
Beetje realisme mag ook wel.

Wat karen betreft: Je weet dat ik weet wat JIJ bedoelt en heb mijn mening hierover ingame gezegd :).

Dus oorlog is niks persoonlijks of backstabben zoals er sommigen denken, maar gewoon een plaats tekort waardoor er clashes onstaan.
Daarom dat dit spel TribalWARS heet :)
 

DeletedUser

Guest
als je werkelijk zo geintreseerd was in zijn welzijn had je ook ff pm kunnen sturen he ::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lol karen... Je bent toch echt een schatje :D

@ Jay volgende keer verwacht ik dus een pm ;), maar voor nu: bedankt :)
 
Bovenaan