Opwarming van de aarde ! ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
We zijn hier niet in de middel eeuwen. Niemand heeft hier meer een open haard omfg


omg veel mensen hebben nog zo ding.. maar ook een gewonen verwarming maar een openhaard is gezellig...wij trouwes ook...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar ja, jij richt je dus steeds op mij, omdat jij niet tegen mij opkunt.
Ahum, ik richt me op jou omdat daking allang minder fel is geworden, en zeggen dat ik niet tegen je op kan terwijl je het genenen op eigen houtje hebt geprobeerd... Voorzover ik weet zijn alle fatsoenlijke argumenten uit jouw kamp door mrkhaos en daking gepost(srry als ik hier iemand mis, het punt dat ik wil maken is dat feronia alleen naar hun argumenten wijst)
je wilt slim doen door met je nederlandslesse ff op te scheppen, maar dat werkt niet, aangezien ik 'zielig' niet als een argument gebruik! ;)

Moet jij nodig zeggen met twee tot vier posts waarbij je jezelf autoriteit aanmeet "omdat je dit met maatschappijleer2 hebt gehad", de enige reden dat ik met mijn nederlandse lessen aankwam was om aan te geven dat jij niet de enige bent hier de er iets van afweet en kan discussieren. Daarnaast heb je erg goed op de politici gelet, die zeggen ook de hele tijd subjectieve dingen die geen valide argument zijn in de hoop dat mensen het in hun oordeel meewegen, en als je ze er op wijst zeggen ze dat het geen argument was, terwijl je je dan toch gaat afvragen waarom ze dat dan zeggen:rolleyes: . Zeg nu eens: in welke categorie passen die constante opmerkingen dan dat ik zielig ben en die lachjes die hetzelfde betekenen?
Garnasha, jij weet geloof ik niet meer eens waar deze discussie over gaat! :rolleyes:

Over of de mens schuldig is aan de opwarming van de aarde, dit argument was omdat kdeb mijn grafieken wilde zien waaruit ik haalde dat de opwarming niet eens vaststaat, waarbij ik naar door jouw kamp eerder genoemde grafieken verwees en uitlegde hoe die ook mijn gelijk kunnen bewijzen.
beargumenteer het dan eens ;)

hmm, mag hij ook een mening hebben? Of mogen mensen alleen een eigen mening hebben als die gelijk is aan de jouwe of mij afkraakt:rolleyes: ? Dit is wat ik constant van jou en nog 3-4 mensen over me heen krijg, onder andere jouw opmerkingen over zielig en dat lachen. Nu zie je et eens van de andere kant...
 
Reactiescore
276
beargumenteer het dan eens ;)

Vooruit dan maar:

Ohw ik vinje echt zo zielig dat het gewoon lachwekkend is :p
Ik ga hierover niet eens beginnen hahaha
hahaha! Erg zeg! rofl

Dit zijn enkele voorbeelden. Je geeft in deze posts duidelijk je mening, en legt deze vervolgens niet uit. En dan moet ik mijn stelling wel meteen beargumenteren omdat het jou niet bevalt?

Deze posts hebben duidelijk totaal geen inhoud en hebben het niveau van een kleuter die op een toetsenbord ramt. Garnasha typt tenminste hele berichten en geeft ook duidelijk zijn mening zonder deze op te dringen aan anderen. Zou jij een voorbeeld aan moeten nemen.
 

DeletedUser

Guest
jullie zijn allemaal kleuters. doe gewoon eens normaal tegen elkaar als je last van mekaar hebt doe dat dan even door je berichtjes:mad:
 

DeletedUser

Guest
Snap je nu waarom dat ik een beetje moe word onderhand ervan? Er valt niet met haar te praten. En ik heb nu gloof ik 5 keer haar gevraagd te stoppen me op de persoon aan te vallen en serieus te worden, en wat ik terug krijg is vragen hoe oud ik ben en dat ik een vreselijk joch ben. Dat haha, erg zeg rofl is trouwens iets wat me verbaast dat de admins haar geen waarschuwing geven geen 1woords post ed te posten.
*edit* dit is een reactie op ragey, warlo was me voor met posten*edit*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jullie zijn allemaal kleuters. doe gewoon eens normaal tegen elkaar als je last van mekaar hebt doe dat dan even door je berichtjes:mad:

I get the message, srry warlo, ik vind het onderhand ook uit de hand lopen maar andere mensen willen ook hun bijdrage kunnen leveren, en dit is jammer genoeg het onderwerp van deze thread. Wie storen we ermee dat we binnen deze thread een ruzie maken tussen een beperkt aantal personen? Als we dit via berichtjes zouden doen zouden we ons niet volwassener gedragen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik blijf het zielig vinden hoor. Het wordt steeds tegenstrijdiger! :p
 

DeletedUser

Guest
Wat? jouw berichtjes?:cool::p

btw. wat is het nut ervan dat je laat weten mij zielig te vinden als het geen argument is?
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat het gestopt was. laten we niet zeuren over elkaar, maar over het broeikaseffect. mij boeit het niet hoe leuk jullie elkaar vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan