Opus vs. <<E

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Geschreven door DUCKJE
Jammer enterfly. Misschien moet je net als elysium en co doen en om 4 uur smorgens opstaan om aanvallen te versturen

Kan me niet herinneren dat iemand bij ons tot nu toe nog zo kansloos (Als jou) was om om 4 uur op te staan om Stiff aan te vallen. Hooguit dat iemand stappen was en dan thuis komt. Ofwel niet zo kansloos als jou om je wekker te zetten voor mijn fake nobles ;)

eventjes een samenvatting:

* elysium verklaart opus de oorlog
* elysium springt op stiff
* pks komt meedoen
* 15 personen die aanvallen versturen naar stiff
* 120 dode nobles tot nu toe
* 600 000 troepen gedood tot nu toe ( check ranglijsten )
* 8-9 dorpen verloren
* inmiddels een week bezig.

* vinden jullie nu jezelf stoer ?
* vast wel
* eerst leren spelen voor je opus aanvalt!

* 120 dode nobles tot nu toe < waarvan 70 fake nobles <klap> <klap> wat goed van je hoor :p

* inmiddels een week bezig. < Al duurt het een jaar maakt dat uit? Uiteindelijk gaat Opussy toch wel dood.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
* 120 dode nobles tot nu toe < waarvan 70 fake nobles <klap> <klap> wat goed van je hoor :p

* inmiddels een week bezig. < Al duurt het een jaar maakt dat uit? Uiteindelijk gaat Opussy toch wel dood.

:) helaas, de cursus propaganda is aan jouw niet besteed.
Als je zoveel mensen nodig hebt voor 16 dorpen, zal je Opus nooit kunnen verslaan, nog niet binnen 10 jaar.
En fake adels sturen is een teken van radeloosheid, dus wees er maar trots op.:rolleyes:
 
Reactiescore
2.493
* 120 dode nobles tot nu toe < waarvan 70 fake nobles <klap> <klap> wat goed van je hoor :p

* inmiddels een week bezig. < Al duurt het een jaar maakt dat uit? Uiteindelijk gaat Opussy toch wel dood.

Ik zeg toch ook niets van de zoveel stammen die jullie gecontacteerd hebben om JULLIE dorpen te ondersteunen ?

ohja ... nu wel! OEPS
stuur nog wat fakenobles, daar zal de sitter wel wat op vinden.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch ook niets van de zoveel stammen die jullie gecontacteerd hebben om JULLIE dorpen te ondersteunen ?

ohja ... nu wel! OEPS
stuur nog wat fakenobles, daar zal de sitter wel wat op vinden.

Groot gelijk Duckje, ik heb menig berichten gestuurd gekregen van verschillende stammen met verzoeken van <<E leden om hun dorpen te ondersteunen tegen ons.
Werkt best wel leuk hoor, vriend van me heeft een dorp van 7.000 en een van 9.000 zonder slag of stoot kunnen overnemen van VVV hierdoor, leuk ideetje jongens van <<E, laat de anderen lekker doodgaan zodat jullie het iets langer volhouden in een onwinbare oorlog :-D!
 

DeletedUser

Guest
Groot gelijk Duckje, ik heb menig berichten gestuurd gekregen van verschillende stammen met verzoeken van <<E leden om hun dorpen te ondersteunen tegen ons.
Werkt best wel leuk hoor, vriend van me heeft een dorp van 7.000 en een van 9.000 zonder slag of stoot kunnen overnemen van VVV hierdoor, leuk ideetje jongens van <<E, laat de anderen lekker doodgaan zodat jullie het iets langer volhouden in een onwinbare oorlog :-D!

zulle we van 9.000 en 7.000 leuk vinden:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoezo dat?
Achja, we zullen zien he sgen ;)
Ik wens jullie iig veel plezier :)
 

DeletedUser

Guest
Pfff... Ik vind het gewoon grappig, je bouwt je dorpje op en ik breek het weer af.:p

Wow, als jij hier nog om kan lachen... Dan ben je pas 2 seconden bezig.

Hoe zielig kan je zijn door te beweren dat Stiff helemaal geen sitter heeft en zelf geen goede speler is. Stiff is beter dan menig van jullie ;) Hij had er blijkbaar niet zo'n zin meer in. Of misschien zit ie wel in de gevangenis, weet ik het. Voor mijn part heeft ie over zijn PC gepist en ging ie dood door de elektriciteit...
 

DeletedUser

Guest
Wow, als jij hier nog om kan lachen... Dan ben je pas 2 seconden bezig.

Hoe zielig kan je zijn door te beweren dat Stiff helemaal geen sitter heeft en zelf geen goede speler is. Stiff is beter dan menig van jullie ;) Hij had er blijkbaar niet zo'n zin meer in. Of misschien zit ie wel in de gevangenis, weet ik het. Voor mijn part heeft ie over zijn PC gepist en ging ie dood door de elektriciteit...

dat met die over de pc pissen komt denk ik wel in de buur:eek:
 
Reactiescore
2.493
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hoezo? wat maakt jullie dan beter als ons?
Ik zie alleen maar laffe honden in jouw stam, lijkt me niet dat je daar mee wint.

laffe honden zijn toch angst hazen... ze vallen jullie wel aan.. dus so heel bang zijn ze dan niet:D
 

DeletedUser

Guest
laffe honden zijn toch angst hazen... ze vallen jullie wel aan.. dus so heel bang zijn ze dan niet:D

Zeg knuppel, je weet niet waar je over praat.
Wil je alsjeblieft stoppen met posten?
Voordat dit gesloten wordt vanwegen jouw spam??
 

DeletedUser

Guest
Kan me niet herinneren dat iemand bij ons tot nu toe nog zo kansloos (Als jou) was om om 4 uur op te staan om Stiff aan te vallen. Hooguit dat iemand stappen was en dan thuis komt. Ofwel niet zo kansloos als jou om je wekker te zetten voor mijn fake nobles ;)

naja om eerlijk te zijn een aanval om 4uur snachts was van mij.. maar dat puur omdat ik nog wakker was. dus zet ik er geen wekker voor, maar ik kijk wanneer het me uit komt.

En jullie zijn echt te addicted aan dit spel om alles bij te houden, verhalen te schrijven. Damn zoek een leven.. ik klik maar wat aan voor de lol en doe als of ik pro ben. Jullie zijn pro en bereiken nog zo weinig.
 

DeletedUser226

Guest
Oke het is een tijdje geleden dat ik wat gepost heb maar ik moest even reageren:

1. Ik word gek van dat gelul met die dode nobles want die heb je binnen 2:47:55 weer erbij.

2. Zeur niet dat wij (Elysium) jullie gaan vverslaan want dat hebben wij (zo ver ik heb gelezen) niet gezegt, dit vervalt als ik een citaatje krijg =)

3. rysold hou alsjeblieft je mond

4. prettige dag verder :)
 
Reactiescore
276
Je hebt mensen die dit spel vele uren spelen op een dag. (die het wel kunnen)

Je hebt mensen die dit spel vele uren spelen op een dag. (maar het niet kunnen)

Je hebt mensen die dit spel niet zo veel spelen.


De kern van dit alles is dat de eerste groep (vooral Opus) altijd zal winnen omdat ze óf beter zijn óf meer tijd spenderen óf een combinatie van beide.

Deze hele discussie is dus zinloos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan