Opus en ~AVE~ vs PKS en PKS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat veel mensen roderik zullen volgen in zijn strijd. Verkenners en fakes sturen naar OPUS helpt niet echt.
het was trouwens toch niet zo goedkoop
 

DeletedUser

Guest
daarmee graaf je al je eigen graf, gezien de vorige lijst die ze maakten.
 
Reactiescore
2.492
PKS heeft een zusterstam, genaamd PKS2, omdat dit de verkrachting van het spel in het algemeen is, willen Opus en ~AVE~ een voorbeeld stellen voor stammen die het in hun hoofd halen een zusterstam te nemen.
Dit is totaal niet zoals het spel bedoeld is.


over verkrachting van het spel gesproken een zusterstam vinden de heren niet goed maar samen een stam slopen omdat 1 stam het niet alleen kan is geen verkrachting van het spel???

beetje jammer is wel dat de gene die de nl versie leiden in deze 2 stammen zitten en zodra hun iets niet zint ze dan maar op zo'n manier "hun regels"
door proberen te drukken.

Ach ja tis maar een spel ik denk dat jullie bij het beginnen van de nl versie beter eerst hadden kunnen nadenken of jullie wel andere mensen erbij wilde hebben dat had jullie een hoop moeite bespaard kunnen jullie saampjes lekker wereld 1 leiden

Conclusie Pks verkracht het spel niet dat doen de hoge heren zelf wel

.nl is history

het is niet zozeer alle pks leden die wereld 1.nl verkracht hebben, het is vooral de leiding...

Er zijn 2 grote werelden die erg actief gespeelt worden...

de.net en de .de versie

in de .de versie zijn er enkel kleine stammen, zoals ~ave~ een 20tal leden...

in de .net versie is er met de komst van de massastam TW een groei naar echt massale stammen ontstaan, de TW.net admins vonden dit niet leuk, ze zetten een stamledenlimiet in...
op W2.net bestaat deze nu nog steeds en staat deze op 80

hiermee gaven ze een duidelijk beeld naar de community grote stammen is niet wat we willen...

de community had het voordeel van een massastam ingezien, als je niet kan winnen door skill, gewoon veel leden en zorgen dat iedereen in de wereld van jou stam is...

dus eigenlijk is het daar al verkracht!

opus had als streefdoel ook in W1.NL kleine stammen toe te laten...

we willen met deze oorlog bewijzen dat grote stammen niet 'goed' zijn...

Ze zijn gevreesd door hun groot ledenaantal, maar meestal zijn de leden niet veel waard.
 

DeletedUser225

Guest
weetje ik ben iemand
die gerust manicaal kan gaan
maar this echt niet zo moeilijk je hoeft niks te plannen gewoon dorpen aanvallen die opus of ave in de stam heeft met alles wat je hebt deze dage op een geven moment komen er units terug en kun je nobels meesturen
hoeft niks geregeld te worden is gewoon doen.
ik zou zeggen begin bij top en werk naar beneden


iedereen.
 

DeletedUser447

Guest
Zeg roderik jij weet vast wel een massale aanval te coördineren op een stam waarvan de gemiddelde dorpsgrootte varieert tussen 6000-10000 en zowwat elk lid minstens 10.000 punten heeft. Je vraagt ons kamikaze aanvallen uit te voeren realiseer je dat? Dat je liever je pijlen richt op de ex-leden van BBK is één ding maar de rest verwijten dat ze het niet in zich hebben om Opus of AvE aan te vallen is toch een gevalletje pot-ketel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als de mensen hier nu niet handelen zullen we Opus en Ave inderdaad nooit de baas zijn. Nu niet en nooit niet. Daarom moeten we nu gaan knokken beste mensen. [mib] jullie zijn tegen PKS, maar willen jullie de kans niet pakken eerste te worden? Dan moeten jullie nu samen werken met PKS!

Samenwerken om de gemeenschappelijke vijand de baas te zijn!
Ik kon ze niet aan dat hebben we gemerkt. Ik stond hoog, maar ik was te zwak. Moeten alle topspelers datzelfde lot overkomen? de topleden van alle stammen? Opus en Ave zullen blijven zoeken naar sterke dorpen. En wie hebben dat, de sterke spelers. En waar zitten de sterke spelers, in sterke stammen. Dus... als we Ave en Opus niet zelf opzoeken en de oorlog verklaren, verklaren ze ons wel de oorlog en zal de top van de stam een voor een vallen. En wat is er dan nog over van tw?

Opus ave, en de noobs.


Ik ben al gevallen, maar jullie kunnen ervoor zorgen dat het jullie niet gebeurt door de handen in een te slaan en te vechten.

Vechten voor jullie dorpen! Voor jullie stam! EN VOOR DEZE HELE SERVER!!!!


WILLEN JULLIE OPGEJAAGD WORDEN ALS HONDEN???
NEE???

VECHT DAN NU MEE EN LAAT OPUS EN AVE ZIEN DAT WIJ GEEN NOOBS ZIJN! VECHT EN OVERWIN!!!!


maar nog belangrijker...

VECHT EN OVERLEEF!!!!
 

DeletedUser

Guest
Zeg roderik jij weet vast wel een massale aanval te coördineren op een stam waarvan de gemiddelde dorpsgrootte varieert tussen 6000-10000 en zowwat elk lid minstens 10.000 punten heeft. Je vraagt ons kamikaze aanvallen uit te voeren realiseer je dat? Dat je liever je peilen richt op de ex-leden van BBK is één ding maar de rest verwijten dat ze het niet in zich hebben om Opus of AvE aan te vallen is toch een gevalletje pot-ketel.

Goede reply^^

Bovendien, dit is een PROPAGANDA forum:)
 

DeletedUser447

Guest
Maar Roderik ik geef toe ik zie wel de noodzaak in dat alle grote alliantie en spelers de handen in een moeten slaan om niet te worden verdrukt te worden door de 2 sterkste stammen.
 
Reactiescore
2.492
weetje ik ben iemand
die gerust manicaal kan gaan
maar this echt niet zo moeilijk je hoeft niks te plannen gewoon dorpen aanvallen die opus of ave in de stam heeft met alles wat je hebt deze dage op een geven moment komen er units terug en kun je nobels meesturen
hoeft niks geregeld te worden is gewoon doen.
ik zou zeggen begin bij top en werk naar beneden


iedereen.

roderik, jou tactiek, massaal aanvallen uitsturen op opus zal NOOIT lukken,

dan krijgen wij speeraanvallen op ons die we dodgen, 1 noble die hit en 3 die nooit komen ?

er MOET coordinatie zijn...

maarja, zoals jij voorstelt, allemaal op diegene bovenaan de lijst...

goed al die eronder staan supporten de eerste zo massaal dat die geen 100 troepen verliest ...

maarja ;)

zo ver denk je nog niet he ?
je gedachten doen me terugdenken aan de massale aanvallen op ~ave~een paar maand terug, ik zou die eens doorlezen.
 

DeletedUser447

Guest
Zeg duckje vroeg of komen we allemaal in het vizier te staan van Opus en AvE.

Liever strijdend ten onder dan als lafaard worden opgejaagd.
 

DeletedUser447

Guest
roderik ... m'n complimenten!:eek:
Dit vind ik wel heel dapper van je, had ik echt niet verwacht van je.

Maar zou je het volgende even kunnen verklaren:
goddamn ring and Sauron in fucking middle earth
ik begrijp hier geen hout van :confused:


PS Je weet hopelijk wel dat Dominator een beetje krap zit nu? Hij kan je deze keer waarschijnlijk niet helpen.

Kijk maar even goed naar de stammen Opus en AvE.
Dan wordt het je wel duidelijk. ;)
 

DeletedUser225

Guest
Eerste stap

Aanval
Bevel
Doel: Amersfoort aan zee (465|499) K44
Speler: Amokro
Duur: 10:23:37
Aankomst: morgen om 08:41 uur
Moraal: 100%


0 0 0 0 149 0 0 0 0


Aanval
Bevel
Doel: Amersfoort aan zee (465|499) K44
Speler: Amokro
Duur: 12:14:06
Aankomst: morgen om 10:33 uur
Moraal: 100%


0 0 0 0 678 0 0 0 0

Aanval
Bevel
Doel: Amersfoort aan zee (465|499) K44
Speler: Amokro
Duur: 20:57:26
Aankomst: morgen om 19:17 uur
Moraal: 100%


0 0 702 0 453 0 0 0 0


Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 10:33 uur 12:12:27 afbreken

Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Terugtocht van 3.Minas Tirith vandaag om 22:42 uur 0:21:05
Ondersteuning voor 010. morgen om 07:33 uur 9:11:53
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 08:41 uur 10:20:20 afbreken

Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 19:17 uur 20:56:58 afbreken

Simpel toch
dit werdt net een actie forum
 

DeletedUser529

Guest
allemaal gelul

Deze hele versie is 1 en al gelul

2 van onze grootste spelers worden geblokkeerd en hey wat toevallig
dan vallen ze ineens aan tja dat is het voordeel natuurlijk als de leiders van .nl dat gebruiken voor hun eigen stam
 

DeletedUser

Guest
Normaal gesproken zou ik zeggen, als ik al mijn troepen nu op de nummer 1 moet afsturen om je over te halen dat er hoop is, zou ik dat doen...

Helaas heb ik niet erg veel troepen meer...

Maar ondanks dat wil ik jullie nog steeds overhalen mee te doen. Want dit is de kans waarop we gewacht hebben, we moeten of nu vechten. Of we zullen niet meer kunnen vechten omdat ze te sterk zijn geworden. Dan moeten we afwachten tot en of ze uit elkaar vallen. En dat kan heel lang duren, of gwn nooit voorkomen. Daarom moeten we nu handellen. Of in ieder geval binnenkort... zéér binnenkort. Ik heb nu de kracht van Opus gevoeld, denk jij dat je met 5 mensen die ondersteuning sturen het haalt? Ik denk het niet, heb je wel wat meer nodig dan slechts 5 mensen. Daarom moeten we ervoor zorgen... dat het niet 5 mensen... maar 50 zijn. of 500 dan maken we wel een kans! Daarom zeg ik nogmaals dat we onze handen in een moeten slaan en samen eropin hakken.
 
Reactiescore
2.492
Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 10:33 uur 12:12:27 afbreken

Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Terugtocht van 3.Minas Tirith vandaag om 22:42 uur 0:21:05
Ondersteuning voor 010. morgen om 07:33 uur 9:11:53
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 08:41 uur 10:20:20 afbreken

Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 19:17 uur 20:56:58 afbreken

Simpel toch
dit werdt net een actie forum


WAHAHAHAHAHAHAHHAA ga je zo winnen ?

probeer eens te timen ;) binnen het half uur ofzo... dan heb je deftige aanvallen, tussen hou aanvallen door stuur ik support en voila :)
 

DeletedUser

Guest
Deze hele versie is 1 en al gelul

2 van onze grootste spelers worden geblokkeerd en hey wat toevallig
dan vallen ze ineens aan tja dat is het voordeel natuurlijk als de leiders van .nl dat gebruiken voor hun eigen stam

Weet je ook waarom ze gebanned zijn, aardappel?
Als je de regels niet kent, of ze bewust overtreed word je gebanned ja.

Er is nog nooit iemand van Opus gebanned, waarom?
we kennen de regels, en overtreden die niet.
 

DeletedUser

Guest
WAHAHAHAHAHAHAHHAA ga je zo winnen ?

probeer eens te timen ;) binnen het half uur ofzo... dan heb je deftige aanvallen, tussen hou aanvallen door stuur ik support en voila :)

Half uur?
Ik stel ze voor die seconde tutorial te lezen. Als ze dat lukt hebben ze een betere kans dan dat ze nu al hebben.
Ik vind het knap dat mensen Opus en ~ave~ al de overwinning toeschuiven terwijl PKS dit niet verdient.
PKS is een taaie vijand en ze verdienen wel wat meer krediet van jullie.
 

DeletedUser

Guest
Aanval
Bevel
Doel: Amersfoort aan zee (465|499) K44
Speler: Amokro
Duur: 10:23:37
Aankomst: morgen om 08:41 uur
Moraal: 100%


0 0 0 0 149 0 0 0 0


Aanval
Bevel
Doel: Amersfoort aan zee (465|499) K44
Speler: Amokro
Duur: 12:14:06
Aankomst: morgen om 10:33 uur
Moraal: 100%


0 0 0 0 678 0 0 0 0

Aanval
Bevel
Doel: Amersfoort aan zee (465|499) K44
Speler: Amokro
Duur: 20:57:26
Aankomst: morgen om 19:17 uur
Moraal: 100%


0 0 702 0 453 0 0 0 0


Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 10:33 uur 12:12:27 afbreken

Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Terugtocht van 3.Minas Tirith vandaag om 22:42 uur 0:21:05
Ondersteuning voor 010. morgen om 07:33 uur 9:11:53
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 08:41 uur 10:20:20 afbreken

Jouw troepen Aankomst Aankomst in
Aanval op Amersfoort aan zee morgen om 19:17 uur 20:56:58 afbreken

Simpel toch
dit werdt net een actie forum

:D :D :D oh jee wat lig ik hier wakker van:p
 

DeletedUser225

Guest
voor mij part ondersteunen ze er eentje ondersteuning komt oook uit hun andere dorpen
wat had je dan verwacht dat ik 10 000 lc kon sturen en dan nog eens 100 k bijl uit 4 dorpen
alleen zon 20 tal mensen bij elkaar doen dat
als ik jouw met 1000 spelden prik ga je ook doodt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan