opleidingstam

DeletedUser

Guest
Jij zegt dat er stammen zijn met een waslijst van bondgenoten maar jij hebt OK wel een lijstje he!
En ga je nu naar punten liggen kijken? Blijkbaar heb jij op BEIDE werelden een dorpje onder de 100 punten.
Ik zou al maar beginnen wegrennen als je zo gaat beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jah dus ik ben stamoprichter van een stam die 19e staat en jij:p ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb je daar 20 minuten over moeten nadenken? En leigen kan je ook niet eens. De enige wereld waar je in en stam zit is W2 in L.I. En DIE is opgericht door Timmeej. Ik denk dat ik de staf eens ga mailen over jou en je capaciteiten.

Ik ben Forum Admin op beide Werelden dat ik speel :rolleyes:
Zegt ook wel iets denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het feit alleen al dat jij in L.I. zit zegt al niet veel goeds.
 

DeletedUser

Guest
Als jij da denkt man dan doe je da
mij boeit het me niet
jij vind opleidingstammen slecht ik goed
nou ok iereen eigen mening


ps: tog is een opleidingstam beter:p
 

DeletedUser

Guest
Als jij da denkt man dan doe je da
mij boeit het me niet
jij vind opleidingstammen slecht ik goed
nou ok iereen eigen mening


ps: tog is een opleidingstam beter:p

Het feit dat Ace Frost zijn mening beargumenteerd geeft hem al meer gelijk dan jij, omdat jij totaal niet beargumenteerd en slechts met kinderlijke onzin aan komt.
 

DeletedUser

Guest
Als jij da denkt man dan doe je da
mij boeit het me niet
jij vind opleidingstammen slecht ik goed
nou ok iereen eigen mening


ps: tog is een opleidingstam beter:p

Jij geeft ook niet echt een goede indruk.
Jij ligt hier te liegen dat je stamoprichter bent en ik weet niet wat.
Mensen zoals JIJ geven die dingen een slechte naam en wij werken er alleen maar rond. Ze zouden je al moeten kicken voor dit topic alleen al.
 

DeletedUser

Guest
zusterstammen is eigenlijk hetzelfde als zeer persoonlijke bondgenoten. Meestal neemt de hoofdstam niet eens leden van hun eigen opleidingsstam aan. Ik denk ook dat vooral het beleid van de stammen met zusterstammen is: hoe meer bondgenoten, hoe beter. En daar zit ook een probleem. als iedereen Bevriend is kan je niet uitbreiden. Hierdoor verlies je veel kansen op dorpen.
 

DeletedUser532

Guest
nee nee nee dit klopt niet
L.I. is een goeie stam hun hebben het goed op een rijdje
je moet slim zijn met een opleidingstam.
het klopt maar daar heb je ookwel een beetje verdediging
maar het is een OPLEIDINGSstam dus niet voor verd.
wil je naar ita ga daar heen
wil je verd. ga ergens anders in

Ik zal anders ff een paar dingen onder elkaar zetten waar een stam om draait:
1.. Gezelligheid tussen de spelers, vrienden en familie
2.. Veiligheid vanwege stamgenoten, bondgenootschappen en NAP's
3.. Snelle comunicatie via het forum waardoor versterking sneller mogelijk is
4.. Het met elkaar sterker worden en beter leren spelen van dit spelletje

Paar dingen die dus fout gaan als je een opleidingsstam begint:
1.. Mensen uit de echte stam kunnen niet veel praten met leden uit de Opleidingsstam
2.. Veiligheid in een opleidingsstam is niet gegarandeert omdat niemand daar egt sterk is
3.. Snelle comunicatie is ook weg omdat het forum verdeeld is over 2 stammen
4.. Sterker worden alleen de mensen uit de hoofdstam, de mensen uit de opleidingsstam alleen slechter

Waarom ga jij in een stam? omdat je je daar veilig voelt
Als een stam niet goed voor zichzelf kan zorgen is het een slechte stam
Als een stam meer leden dan 50 heeft, inclusief een eventuele opleidingsstam, hoort hij bij de slechte stammen
Grote stammen met opleidingsstammen hebben meestal slechte leiders dus wordt het slecht georganiseert
Mensen die in zulke stammen zitten weten vaak nog weinig over het spel en kunnen zo moeilijk opleiden

Conclusie:
Opleidingsstammen zijn slecht
-Slechte Versterking
-Slechte Organisatie
-Slechte Communicatie

Belangrijkste dingen voor een goede stam:
Versterking, Organisatie en Communicatie, Afgekort -> VOC
 

DeletedUser

Guest
Ik snap heus wel dat veel mensen het spel nog moeten leren, maar waarom stop je de newbies allemaal in 1 stam?
Heb je twee verschillende forums, dan leren ze het nog niet.

Dit spel is gemaakt om oorlog te voeren, waarom een zusterstam maken en zo je eigen uitbreidings mogelijkheden beperken?:confused:

In Opus zitten ook een aantal mensen die nieuw waren toen w1 begon, juist door allemaal in 1 stam te zitten, kan iedereen alles vragen aan de meer ervaren spelers. Elke stam heeft er (hopelijk) wel 1 iemand inzitten die ervaring heeft.
Het is juist de bedoeling dat je SAMEN als stam beter wordt.

Niet met 1 hoofdstam en twee zusterstammen waarvan je de leden niet eens kent.

Grote stammen doen het "community" aspect geen goed, omdat je de helft nooit spreekt.
 

DeletedUser532

Guest
jah dus ik ben stamoprichter van een stam die 19e staat en jij:p ;)

hij is een van mijn top mannen in de stam Paladins op W1 die door mij is opgericht ;)
Ik hoop dat je een goede verklaring hebt voor het beledigen van mij hoofdmannen
daarbij sta jij op W1 (even denken) 14888e xD
en op W2 sta je 16856e :s
dus misschien moet je maar gaan praten over mensen met ervaring en een kleine 10x meer punten als je zelf ook zoiets hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
blijkbaar word L.I. toch iets minder soepel...binnenkort ga ik weg uit L.I, en dan ben ik gekloot
 
Reactiescore
0
er is veel commentaar op een opleidingstam
daar ben ik het niet mee eens
Li opleidingstam is gewoon goed dat werkt super(nu hun alweer 19e)
door de vele commentaar zijn vele opleidingstammen weggegaan dat vind ik raar want het is een goed iets.

kortom: een opleidingstam is gewoon goed

Het ligt eraan welke opleidingstam het is he...

Ik ben tijden lang samen met Timmeej, een vriend van me, leider geweest van L.i.. Jou stam dus. Dit ging lange tijd goed, heb enkele goede en ervare spelers erbij gehaald, zoals ace frost, maar oppeens waren er mensen die geen flauw benul van het spel hebben met ideen te komen. Namelijk de sterkste stam van het spel te worden. Dit is in mijn ogen geen enkel probleem, het ligt er alleen aan hoe je dat wil doen. Een enkele newbie, die ook hoge functies in de stam had, op advies van de grootte baas, had een idee om dit voor elkaar te krijgen, zoveel mogelijk spelers uitnodigen...

Dit zijn dus ideen van een massastam, toen ik hierover informerde bij desbetreffende vond hij dat dit niet het geval was. Hij vond dat er meer spelers bij moesten komen omdat andere spelers anders te ver weg zouden liggen:eek: (1 van zijn redenen).

Als ik met een idee kwam, wat is grotere stammen (en kijk waar ze nu staan 19e) gebruikelijk was werd het niet goedgekeurd en meer en meer newbies kwamen bij de stam. Als een grootte menigte volgde ze deze speler en ik had genoeg gezien. Ik ben als stamleider weggegaan van een stam, een massastam....

En wat de Timmeej doet, daar heb ik nog respect voor, een grootte stam in toom houden en in grootte lijnen goed organiseren. Wat de rest doet is niet wat je kan zeggen om naar huis over te schrijven en ben ik blij dat ik uit de stam ben.

jah dus ik ben stamoprichter van een stam die 19e staat en jij:p ;)

dit ben je dus niet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
eens snel door de thread gelezen...thomasjuh heeft L.I. een slechte naam gegeven, aangezien ze mij toch gaan kicken, vertrek ik zelf
 

DeletedUser532

Guest
thomasjuh, volgens mij ben je nu wel erg genoeg afgezeikt ;)
voortaan eerst goed nadenken voor je een stelling tegengaat

in dit geval is de stelling dus: Een MassTribe is slecht voor TribalWars

waar
 
Reactiescore
0
eens snel door de thread gelezen...thomasjuh heeft L.I. een slechte naam gegeven, aangezien ze mij toch gaan kicken, vertrek ik zelf

Ik zou wachten als ik jou was maarja,

je moet niet door wat ik zeg over L.i. slecht gaan denken, denk maar over 1 speler zo, nummer 2 in je ranglijst :D

*kuch* berber *kuch* mattie

in dit geval is de stelling dus: Een MassTribe is slecht voor TribalWars

ik ben het hiermee eens omdat er altijd een paar zijn die denken dat ze het beter kunnen als de stam niet strak word gedicteert
 

DeletedUser

Guest
het komt niet door wat er gezegt is in deze thread, meer door en bepaalde mededeling die ik heb ontvangen...
Ik heb nu gebroken met L.I. en nu wacht ik tot ik tot farm gereduceert word (en dit sentimenteel gedoe is de schuld van Braveheart, stomme geweldige Mel Gibson met zijn stomme geweldige films...)
 
Reactiescore
0
het komt niet door wat er gezegt is in deze thread, meer door en bepaalde mededeling die ik heb ontvangen...
Ik heb nu gebroken met L.I. en nu wacht ik tot ik tot farm gereduceert word (en dit sentimenteel gedoe is de schuld van Braveheart, stomme geweldige Mel Gibson met zijn stomme geweldige films...)

als je dit nu toch post willen we wel info, over:
1) de mededeling
2) Mel Gibson
3) The Passion
4) Southpark
 
Bovenaan