Opgelet ...Duckje kan in de toekomst kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7
Whahaha, ik protesteer :D

Duckje is een modje......wat zeg ik.... "een" modje? Het opperoppermodje zelfs :p
Die mag TW niet zomaar beinvloeden :eek: , he

Hehehe, zie je t al gebeuren? :D
De helft van Ctrl. zomaar ineens grijs omdat Duckje met de TW-knopjes aan het spelen is? :p
En vind dat de underdog moet winnen? :D

Nee nee, Duckje hou jij je glazenbol voorspellingen maar mooi voor jezelf :D
 

DeletedUser29801

Guest
Whahaha, ik protesteer :D

Duckje is een modje......wat zeg ik.... "een" modje? Het opperoppermodje zelfs :p
Die mag TW niet zomaar beinvloeden :eek: , he

Hehehe, zie je t al gebeuren? :D
De helft van Ctrl. zomaar ineens grijs omdat Duckje met de TW-knopjes aan het spelen is? :p
En vind dat de underdog moet winnen? :D

Nee nee, Duckje hou jij je glazenbol voorspellingen maar mooi voor jezelf :D

Ctrl. is maar 1 speler meer... dus die kan alleen voor de helft op BB gaan als die speler een straf krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Nep Ctrl na-apers!

en dat zeg jij halve euro :)
ooit wel is gehoord van plagiaat dat is dus waar ctrl zich dus bezig mee hield en dan kan je zeggen nep ctrl
maar dat was een actie op de nep actie van jullie
dus aub ga heen en maak andere maar uit voor nep
zorg eerst dat ctrl weer is totaal actief wordt want die nulletjes bij jullie laat andere denken dat jullie nog heel veel leden onder vv hebben en dat het team maar is moet gaan kijken of er daar niet accounts tussen zitten van 96 dagen vv en die dan maar is gewoon op de block en weg ermee
zien of er dan nog zoveel blauw is :)
 

DeletedUser

Guest
en dat zeg jij halve euro :)
ooit wel is gehoord van plagiaat dat is dus waar ctrl zich dus bezig mee hield en dan kan je zeggen nep ctrl
maar dat was een actie op de nep actie van jullie
dus aub ga heen en maak andere maar uit voor nep
zorg eerst dat ctrl weer is totaal actief wordt want die nulletjes bij jullie laat andere denken dat jullie nog heel veel leden onder vv hebben en dat het team maar is moet gaan kijken of er daar niet accounts tussen zitten van 96 dagen vv en die dan maar is gewoon op de block en weg ermee
zien of er dan nog zoveel blauw is :)

je zegt ons dat we slecht leiding geven, maar ondertussen doe je zelf hetzelfde? :confused::confused: i dun get this shit anymore :confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Je moet het zo bekijken, die nulletjes bij ons zijn nog altijd beter dan die rode cijfertjes bij hun ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Laten we niet verdwalen in rare verhalen.

Spamtopics zijn overbodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan