Opera: terugkerende pop-up bij TW.

DeletedUser71618

Guest
Hey mensen,

Ik ben benieuwd of er iemand is die mij van dit probleem zou kunnen afhelpen. Sinds een week of twee krijg ik tijdens het GS-balancen op tribalwars dezelfde pop-up meermaals te zien in beeld. Dit is onregelmatig en gebeurt niet op elke pagina; soms zie ik hem 10 tabs niet, dan ineens 5 tabs achter elkaar wél.

Ik heb geen idee waar dit vandaan komt en hoe ik ervoor kan zorgen dat dit weer verdwijnt. Dit had ik vroeger nooit en naar mijn weten zou tribalwars toch echt geen downloads voorstellen tijdens het GS-balancen?

85bd9809a462a43827a8eb06c7387c1c.png


Als ik de optie 'keuze onthouden en bericht niet meer weergeven' aanvink, helpt dit echter ook niets. Hij blijft terugkeren. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen? Die zou ik echt heel erg dankbaar zijn, het is namelijk goed irritant!

Het is trouwens alleen op opera, gezien ik alleen deze browser gebruik voor het balancen (daar heb ik snaplinks, op andere browsers niet).

Bedankt,

B | Zaeres.
 
Reactiescore
133
Vandaag wordt een update geïnstalleerd waarmee dat misschien opgelost is, even afwachten.
Als het probleem blijft dan haal je het best ook even snap-links voor nieuwere browsers.
 
Bovenaan