Op zoek naar een Co-Co-Community-Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23694

Guest
Jemig zeg waar je je eigen online druk over kan maken. Iedereen wordt dagelijks online geconfronteerd met shit die ze confronterend vinden of onsmakelijk of zielig. Om je hiermee op weg te helpen kun je rechtsboven in het scherm een knopje vinden met een kruisje erop. Klik daar op dan ben je overal vanaf. (ik betrapt me er vaak op dat ik oudere dames erop moet wijzen hoe ze met een pc om moeten gaan hihi. Ben de beroerdste niet hoor om dan even te helpen.)

Verder raad ik je aan de komende tijd offline te blijven totdat je uit je maandelijkse periode komt en weer normaal kan relativeren en kan nadenken.

Mij hoef je niet te helpen met een computer hoor, net zo min als het internet. Net zo min als dat denigrerende opmerkingen naar vrouwen toe als, 'totdat je uit je maandelijkse periode komt' zo gepast is. Behoorlijk trieste opmerking zelfs.

Sjonge ik krijg de indruk dat je er een persoonlijk iets van wil maken, stop met zeuren ajb en wie en wat je bent doet er niet toe schattebout want iedereen is alles en iedereen op het internet. het gaat over een co-co -coma titel en de beledigingen die jij er wel inziet en ik er niet in zie.

Sterker nog het topic gaat over dat men opzoek ernaar was... een 1 april grap...

Precies een 1 april grap, een geslaagde zeker te weten. Maar het is nu 7 april en als er dan nog steeds geleurd wordt met een 1 april-grap en gevolgen daarvan te zien zijn, begint het onsmakelijk te worden.
 

DeletedUser

Guest
Mij hoef je niet te helpen met een computer hoor, net zo min als het internet. Net zo min als dat denigrerende opmerkingen naar vrouwen toe als, 'totdat je uit je maandelijkse periode komt' zo gepast is. Behoorlijk trieste opmerking zelfs.



Precies een 1 april grap, een geslaagde zeker te weten. Maar het is nu 7 april en als er dan nog steeds geleurd wordt met een 1 april-grap en gevolgen daarvan te zien zijn, begint het onsmakelijk te worden.

Hmmm hap hap hap. Nom nom nom. Wat zit je toch lekker meteen op de kast. Vrij bevredigend antwoord voor mij hoe je hier nu reageert. Nog steeds het kruisje niet kunnen vinden? Waar mensen zich over aangevallen kunnen voelen.
En wat betreft de maandelijkse periode opmerking. Triest inderdaad. Maar hij is te leuk en te gemakkelijk om te laten liggen. Zoals ik al zei, iedereen wordt dagelijks geconfronteerd met dingen die ze niet gepast vinden. Vooral op het internet.

Het grote voordeel en nadeel aan internet, iedereen kan er posten. Maar dan ook iedereen so you can better get used to it. ;)

So hereby I welcome you ma'am Moon28 the the wonderfull world of the *drums* INTERWEBS!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het beledigend dat mensen dit interpreteren als een belediging.
 
Reactiescore
982
Nee klopt biologische psychologie laat ik dan ook over aan Kaneel aangezien zij immers daar der masters in heeft en elke dag de confrontatie heeft met revaliderende mensen.. wie weet schrijft ze het ook voor ;|)

Ik spreek vanuit ervaring het geen wat ik heb gezien en meegemaakt en ook feedback van twee mensen die jaren nodig hebben gehad om maar een beetje van hun menselijke skills terug te krijgen... Maargoed waar heb ik het over he.. tenslotte kan kunnen deze stukjes levenservaring niet tegen een online maatje... daarnaast heb ik je niet uitgemaakt voor leugenaar maar nu we het er toch over hebben... pssst internet zit vol leugenaars en tribalwars ook alles om maar een beetje aandacht te krijgen... check stukje tribalwars.nl geschiedenis:
ken je deze ook

Daarnaast ben ik aardig ver in mijn leven en jij?

Wat heeft Opus hiermee te maken?

En misschien moet je accepteren dat sommige mensen gewoon wat lastiger over hun dramatische ervaring kunnen komen, en die titel toch bepaalde emoties los kunnen brengen. Niet iedereen is zo een stoere, niet emotioneel, nergens bange vrouw zoals jouw. Sommige maken er een groter probleem van dan andere, maar om iemand die er een groter probleem van maakt meteen af te katten met van alles en nog wat... Tja, begripvol en respectvol reageren zonder dat je post een andere mening bevat is geen overbodige luxe, vooral niet in deze "deprimerende" tw tijd. Zou de sfeer er een stuk beter op maken.

No offence, is maar een advies. Doe ermee wat je wilt, reageren hierop hoeft niet.
 

DeletedUser16768

Guest
Nog 1 dagje co-co-coma mensen :(. Daarna zijn we weer gewone mensen :(
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft Opus hiermee te maken?

En misschien moet je accepteren dat sommige mensen gewoon wat lastiger over hun dramatische ervaring kunnen komen, en die titel toch bepaalde emoties los kunnen brengen. Niet iedereen is zo een stoere, niet emotioneel, nergens bange vrouw zoals jouw. Sommige maken er een groter probleem van dan andere, maar om iemand die er een groter probleem van maakt meteen af te katten met van alles en nog wat... Tja, begripvol en respectvol reageren zonder dat je post een andere mening bevat is geen overbodige luxe, vooral niet in deze "deprimerende" tw tijd. Zou de sfeer er een stuk beter op maken.

No offence, is maar een advies. Doe ermee wat je wilt, reageren hierop hoeft niet.

Goed mee in het verhaal zeker? die link was mbt leugens op het internet en dat refererend naar tribalwars niet opus dat een speler die veel heeft bijgedragen in deze community zich heeeeel lang voorgedaan heeft als vrouw en niemand zelfs niet de mensen die close stonden (zoals Opus) het doorhadden.

Daarnaast gaf ik de reactie weer van Dinges de persoon in kwestie een man die zelf in een coma heeft gelegen en een dame die dit ook heeft meegemaakt.

Mijn excuus maar jouw bijdrage was dus totaal niet aan het onderwerp of het gesprek maar op een persoon, mij als persoon.

De grap was dat ze opzoek waren naar een co co coma maar de titel onder onze namen niet. De uitleg in de grap was dus ook dat we ten alle tijden een coco coma zijn en dus ook geen reden om de titel als 1 april grap te zien gezien dat het dat niet is.
 

DeletedUser16768

Guest
Volgens mij gaan we off-topic, dit topic ligt vanaf morgen toch in coma met slotje erop...
 
Reactiescore
982
Goed mee in het verhaal zeker? die link was mbt leugens op het internet en dat refererend naar tribalwars niet opus dat een speler die veel heeft bijgedragen in deze community zich heeeeel lang voorgedaan heeft als vrouw en niemand zelfs niet de mensen die close stonden (zoals Opus) het doorhadden.

Dat had ik niet helemaal door, hoef je niet meteen zo negatief te reageren hoor. En tja, de discussie kan me weinig schelen, alleen zie ik heel veel negatief gedoe hier terwijl het met een normale uitleg en een knipoog gewoon een stuk duidelijker gebracht kan worden. Wees is respectvol naar elkaar, iedereen heeft een andere mening. Respecteer die mening, zeg wat je te zeggen hebt. Maar wel op een normale manier, en dat ontbrak hier nogal. Het gebeurd hier telkens dat er op een zeer boze toon geantwoord word.. Alleen als ik dit lees "Goed mee in het verhaal zeker?" krijg ik al een gevoel van... ongezelligheid en de andere de mond proberen te snoeren.. je kan wel weer gebruiken van dit is persoonlijk, tja. Dat is het ook, alleen verre weg met de verkeerde bedoelingen. Ik zie je erg vaak een negatieve toon opnemen, en of je nu gelijk hebt of niet.. Zo zal je de tegenstander nooit goed overtuigen, maar juist een geïrriteerd gevoel geven waar weer een hoop modder gegooi van komt.

Als spelers een gewoon wat positievere toon aannemen, wat begrip tonen voor degene waarop je reageert.. Word het op het AF al een stuk prettiger. Of niet?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het maar een saai grapje en ik vind dat het te lang duurt. Maarja, ik ben dan ook echte humor gewend in tegenstelling tot de meeste kleuters hier :D
 
Reactiescore
2.496
Als je nu even een post maakt gaat het nu alvast weg. Ik hoop vandaag een title-update te realiseren zodat het voor iedereen weg is ;)

Edit 10:30 Title update as we speak... :)


Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan