Op De Schopstoel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tsjah, je zit ook soms in de zelfde stam als een spion.. en niemand zegt dat jy m'n informant bent.

En natuurlijk zit jij in BORG, waarom moet ik anders met die informant praten? Moet ik met een FIRM informant praten om BORG af te kraken? Nee, met een BORG informant...
 

DeletedUser

Guest
Tsjah, je zit ook soms in de zelfde stam als een spion.. en niemand zegt dat jy m'n informant bent.

En natuurlijk zit jij in BORG, waarom moet ik anders met die informant praten? Moet ik met een FIRM informant praten om BORG af te kraken? Nee, met een BORG informant...

BORG is onze zuster/opleidingsstam en staat op de 8e plaats van wereld 3
ik daarin tegen zit in B0RG, deze stam bekleed de eerste plaats van wereld 3,

maar ga gerust in BORG rondvragen hoor, geen probleem ermee behalve dat jouw staat van postings er een tekst uit zal komen met veel onwaarheden en vol met onzin.

kom maak je je nogmaals maar belachelijk en begin een topic daarover, 98,6% van de forum regearders willen wel nogmaals lachen om jouw uiterst slechte topics,
 
Reactiescore
1.736
B0RG op nr 1 door midden van de halve wereld recruten ;) toe maar. echt knap. dat kan niemand.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
-.- Innumberd, zou je aub willen stoppen met het openen van topics en met analyses die niet op feiten gebaseerd zijn en dus altijd leiden tot spamtopics.

sayings50.jpg


Slotje!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan