Oorog S.inc vs Sweet ?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
als ik dat hier neerzet krijg ik een permanente ban van de mods;)

Pm het naar mij en ik zal het (misschien) posten


EDIT: Een mod zonder hersencellen zwaffelen, das pas spannend! (persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, wie weet Elefants maat wel)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat is het toch een t(fl)op speler

Haha hahahaha hahahaah, ik lig dubbel. Je zet fl tussen haakjes, zodat er topspeler staat, maar je typt fl erbij zodat wij weten dat je flopspeler bedoelt hahahahahaha

Maar wat is skillen dan volgens jou? Je skills showen? Beetje vreemd daar nog een apart werkwoord van te maken he :eek:
 

DeletedUser

Guest
Maar wat is skillen dan volgens jou? Je skills showen? Beetje vreemd daar nog een apart werkwoord van te maken he :eek:

Iedereen(op sommige mensen na blijkbaar) weet wel wat het betekend.

Als ik zeg, kom tegen mij skillen.. dan lijkt het mij overduidelijk als timen/snipen enal skills zijn, met skillen voer je ze dus alleen ook uit.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen(op sommige mensen na blijkbaar) weet wel wat het betekend.

Als ik zeg, kom tegen mij skillen.. dan lijkt het mij overduidelijk als timen/snipen enal skills zijn, met skillen voer je ze dus alleen ook uit.

Ehh.

Gaylord

Ter info: timen/snipen zijn geen skills. Of wil jij zeggen dat tellen/rekenen en klikken tot hoogverheven kundes behoren?
 

DeletedUser

Guest
Ehh.

Gaylord

Ter info: timen/snipen zijn geen skills. Of wil jij zeggen dat tellen/rekenen en klikken tot hoogverheven kundes behoren?

Je moest eens weten hoeveel mensen er moeite hebben met tellen en rekenen. Ik persoonlijk vind vooral het klikken erg lastig. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat is het toch een t(fl)op speler

Is fout gebruikt trouwens, want als je de haakjes verwijdert, bekom je tflop.
Verder is skillen geen werkwoord. Tenzij je het zelf zo ziet, omdat je te lui bent om skills tonen te typen..
Als je je verveelt en een bepaalde skill wil zien: Beardyman (duurt 48 min :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan