Oorlogverklaring Select vs Game en Smile.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
wat denk je dat er gaat gebeuren?
dat game en smile gaan winnen?:p

Select zal uiteindelijk wel winnen.
hoelang game en smile ook zo goed doorgaan.

Als select het niet doet komt |P| wel dorpen pikken.

uiteindelijk zal select hun doel wel bereiken.
maar ik zeg niet hoelang het duurt:eek:

een man naar mijn hart :p

zowat het eerste zinnige dat we hier mogen lezen :D
 

DeletedUser

Guest
een man naar mijn hart :p

zowat het eerste zinnige dat we hier mogen lezen :D

lol grappig maar zijn laatste zin "maar ik zeg niet hoelang het duurt" geeft wel aan dat jullie momenteel aant nooben zijn tegen hen, zulke stammen moet je direct kunnen breken en blijkbaar lukt dat jullie niet :p
 

DeletedUser

Guest
lol grappig maar zijn laatste zin "maar ik zeg niet hoelang het duurt" geeft wel aan dat jullie momenteel aant nooben zijn tegen hen, zulke stammen moet je direct kunnen breken en blijkbaar lukt dat jullie niet :p

Bij jullie lukt het gelukkig wel tegen OU he :rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest
Bij jullie lukt het gelukkig wel tegen OU he :rolleyes:?

lol wij vallen hen momenteel niet eens aan dusja jou post slaat weer nergens op

btw mss eens wat aan jullie eigen stats doen, btw jullie hebben hen de oorlog verklaart en bakken er niet veel van wij hebben niet eens een "oorlog" verklaard dus zie niet in waarom wij zo haastig =ou= moeten ownen ?

Side 1:
Tribes: Select
Side 2:
Tribes: Game, SMILE.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,455
Kant 2: 5,439
Verschil: 16

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 228
Kant 2: 176
Verschil: 52

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 44,477,190
Kant 2: 33,094,156
Verschil: 11,383,034

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,912,816
Kant 2: 1,644,074
Verschil: 268,742

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol grappig maar zijn laatste zin "maar ik zeg niet hoelang het duurt" geeft wel aan dat jullie momenteel aant nooben zijn tegen hen, zulke stammen moet je direct kunnen breken en blijkbaar lukt dat jullie niet :p

Vinnie, na het eerste offensief is er niets meer gebeurd tegen Game of Smile wat stamoffensief betreft.

Met uitzondering van enkele onderlinge conflictjes hier en daar vindt er dus niets 'groots' meer plaats. Hou je opmerkingen maar voor jezelf als je niet weet hoe de vork in de steel zit... Propaganda moet heus niet 24/7.

Dit topic verdient dus eerder een slotje, over een tijdje wordt het wel heropend.

Pieter
 

DeletedUser

Guest
Vinnie, na het eerste offensief is er niets meer gebeurd tegen Game of Smile wat stamoffensief betreft.

Met uitzondering van enkele onderlinge conflictjes hier en daar vindt er dus niets 'groots' meer plaats. Hou je opmerkingen maar voor jezelf als je niet weet hoe de vork in de steel zit... Propaganda moet heus niet 24/7.

Dit topic verdient dus eerder een slotje, over een tijdje wordt het wel heropend.

Pieter

Misschien een beetje voorbarig om dan een oorlogstopic aan te maken als jullie na 1 stamaanval het bijltje erbij neergooien en terugkrabbelen? Het doel van een stamoorlog lijkt me eerder de strijd aangaan tot een van beide kanten is gevallen of opgenobeld.
Maar ik snap wel dat er druk was ontstaan nadat |P| al een succesvolle oorlog tegen .Morta had afgerond en Select duidelijk ook de drang had om zich te bewijzen. Enkel blijft het gewenste effect een beetje uit.
Jullie geprezen oorlogsplanner Calbero moet toch geweten hebben dat een oorlog na 1 offensief nog niet gestreden is?
 

DeletedUser

Guest
Misschien een beetje voorbarig om dan een oorlogstopic aan te maken als jullie na 1 stamaanval het bijltje erbij neergooien en terugkrabbelen? Het doel van een stamoorlog lijkt me eerder de strijd aangaan tot een van beide kanten is gevallen of opgenobeld.
Maar ik snap wel dat er druk was ontstaan nadat |P| al een succesvolle oorlog tegen .Morta had afgerond en Select duidelijk ook de drang had om zich te bewijzen. Enkel blijft het gewenste effect een beetje uit.
Jullie geprezen oorlogsplanner Calbero moet toch geweten hebben dat een oorlog na 1 offensief nog niet gestreden is?

Nogmaals ; inderdaad, de fout lag 100% bij de edelaars, niet bij de andere stamleden, iedereen heeft zijn taak vervuld en het aanvalsplan was mooi uitgedokterd.

Perfect by nature, el gran yago en ook Morte waren er toen blijkbaar dan toch niet klaar voor om te edelen.

Ondertussen staan die accounts wel weer op punt, met her en der nieuwe spelers, een hoge activiteitsgraad en de cluster van Morte is zienderogen verbeterd.

Er komt zeker een tweede oorlog, maar ik vraag om dit spamtopic te sluiten. Het is geen geheim dat de oorlog niet verliep zoals gepland. Al kloppen de stats ook niet gezien game toch zeker 1 lid (en ik denk meer?) ontsloeg na het offensief die het niet meer aankon.

Slotje//////////////////
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals ; inderdaad, de fout lag 100% bij de edelaars, niet bij de andere stamleden, iedereen heeft zijn taak vervuld en het aanvalsplan was mooi uitgedokterd.

Perfect by nature, el gran yago en ook Morte waren er toen blijkbaar dan toch niet klaar voor om te edelen.

Ondertussen staan die accounts wel weer op punt, met her en der nieuwe spelers, een hoge activiteitsgraad en de cluster van Morte is zienderogen verbeterd.

Er komt zeker een tweede oorlog, maar ik vraag om dit spamtopic te sluiten. Het is geen geheim dat de oorlog niet verliep zoals gepland. Al kloppen de stats ook niet gezien game toch zeker 1 lid (en ik denk meer?) ontsloeg na het offensief die het niet meer aankon.

Slotje//////////////////

hoezo een 2de oorlog?
als wij |P| zoiets deden waren wij superduper noobs

die alleen grote mond hebben op het af:eek:
 

DeletedUser

Guest
hoezo een 2de oorlog?
als wij |P| zoiets deden waren wij superduper noobs

die alleen grote mond hebben op het af:eek:

Heb ik ooit gezegd dat |P| superduper noob is?

Neen. Dus je post is totaal overbodig.

Wie vindt dat élke uitlating door enig welk Selectlid in naam van de gehele stam is, moet ondertussen al beter weten...

Pieter
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ooit gezegd dat |P| superduper noob is?

Neen. Dus je post is totaal overbodig.

Wie vindt dat élke uitlating door enig welk Selectlid in naam van de gehele stam is, moet ondertussen al beter weten...

Pieter

wat mij opvalt is dat er een een OORLOGS topic aangemaakt is geweest en er niets meer dan wat cleartjes heen en weer hebben gelopen lool
 

DeletedUser

Guest
wat mij opvalt is dat er een een OORLOGS topic aangemaakt is geweest en er niets meer dan wat cleartjes heen en weer hebben gelopen lool

Ik heb persoonlijk meer van de overwinningen van Game gezien op Morte. Die werden gigantisch uitvergroot hier, maar verder niet veel...
 

DeletedUser

Guest
wat mij opvalt is dat er een een OORLOGS topic aangemaakt is geweest en er niets meer dan wat cleartjes heen en weer hebben gelopen lool

lol Vinnie, opnieuw, je raaskalt over zaken waar je geen weet van hebt :')

Er liepen destijds meer dan 1500 clears ofzo, dus meer dan enkel wat cleartjes zoals jij het noemt.

Alles lag dus aan de edelaars die niet meekonden... maar soit, ik staak deze discussie hier, want ik praat net tegen een muur :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lol Vinnie, opnieuw, je raaskalt over zaken waar je geen weet van hebt :')

Er liepen destijds meer dan 1500 clears ofzo, dus meer dan enkel wat cleartjes zoals jij het noemt.

Alles lag dus aan de edelaars die niet meekonden... maar soit, ik staak deze discussie hier, want ik praat net tegen een muur :rolleyes:

lol met clears haal je geen dorpen hé dan nog dan heeft select mss een mooie aanval op poten gezet als er niet eens deftig dorpen geedeld word is de actie FAAAL
 

DeletedUser

Guest
lol met clears haal je geen dorpen hé dan nog dan heeft select mss een mooie aanval op poten gezet als er niet eens deftig dorpen geedeld word is de actie FAAAL

We ontkennen toch ook niet dat de aanval niet ging zoals we wouden, dus wat zever je nu?
 

DeletedUser53222

Guest
Dit topic kan idd beter gesloten worden, tenzij select nog wat op de planning heeft staan. Als GAME en SMILE zijnde gaan er select leden worden overgenomen, alleen dat gebeurd stukje bij beetje zoals ook redelijk logisch lijkt als een stam van 13mill tegen een stam van 54 mill strijdt.

Slotje op dit topic, heropening als select denkt dat ze er een tweede keer wel in zullen slagen.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik heb persoonlijk meer van de overwinningen van Game gezien op Morte. Die werden gigantisch uitvergroot hier, maar verder niet veel...

Zij pakten 1 dorpje per dag, wij aan het begin van het offensief 10 per dag. Het is ongeveer een gelijkspel, alleen deed Game er veel langer over de dorpen terug te edelen als dat wij ze van hen edelde.
 

DeletedUser

Guest
Zij pakten 1 dorpje per dag, wij aan het begin van het offensief 10 per dag. Het is ongeveer een gelijkspel, alleen deed Game er veel langer over de dorpen terug te edelen als dat wij ze van hen edelde.

10 per dag is ook niet je van het;)

Man dat neem je op een normale edeldag hoop ik over...;)
 

DeletedUser26046

Guest
10 per dag is ook niet je van het;)

Man dat neem je op een normale edeldag hoop ik over...;)

Morte heeft de hoogste grootmacht award (op die noobs die zichzelf 45x edelen), met 31 dorpen. Dus ja, dat haal je makkelijk normaliter, klopt. Maar de verhoudingen zijn zo goed weergegeven, wij pakten veel meer dorpen in kortere tijd, zij pakte hetzelfde aantal terug over 3 maanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan