oorlogsverklaring

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Soms vergeten mensen dat dit het W 20 forum is.
En niet het W 20 topstammen en ego forum.
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

ohjah kan iemand mij dan de link geven naar het ego forum?
ik ben namelijk veel te goed om hier te posten en ook te goed om triviale zaken als links te onthouden.:eek:
 

DeletedUser16899

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Gewoon on-topic blijven mensen. Ego's opkrikken kan elders.
Mega
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

nou dat zijn zware aanvallen daar! d(sarcastisch :rolleyes: Ik vind het nogal vroeg een oorlog tussen 2 stammen maar goed ....:)

Te vroeg :|?

Ik dacht hehe eindelijk gebeurd er iets in W20.
Noem niet een echte oorlog als ik aan dat term denk.
Vind stam wel te klein maar succes beide ;).
 

DeletedUser52739

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Tja, ik kan ook zeggen dat we een oorlog hebben met BWR maar klinkt wat dwaas aangezien er nog niets ge edelt is :p
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Id :p Een onzin oorlog zelfs !
Aan 2 kanten aangevallen en keurig geblokt :) Het enige wat het opleverde was dode troepen en edels :)
Wel goed voor de aanvals rang ;)

cluc
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Id :p Een onzin oorlog zelfs !
Aan 2 kanten aangevallen en keurig geblokt :) Het enige wat het opleverde was dode troepen en edels :)
Wel goed voor de aanvals rang ;)

cluc

Klopt, alleen wel jammer dat wij met 2-3 aanvielen en met 4 verdedigden en jullie met 15 aanvielen, en met vrijwel iedereen( zo'n kleine 30 dus) verdedigden:). En dan tel ik iemand die OS stuurd mee als iemand die verdedigd.
Vind et wel spijtig dat een hele stam van 30 spelers moet helpen om 2-3 spelers tegen te houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36252

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Klopt, alleen wel jammer dat wij met 2-3 aanvielen en met 4 verdedigden en jullie met 15 aanvielen, en met vrijwel iedereen( zo'n kleine 30 dus) verdedigden:). En dan tel ik iemand die OS stuurd mee als iemand die verdedigd.
Vind et wel spijtig dat een hele stam van 30 spelers moet helpen om 2-3 spelers tegen te houden.

is dat dan niet het verschil tussen een noob stam en een pro stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

is dat dan niet het verschil tussen een noob stam en een pro stam ;)

Pfff een noob antwoord is hier meer aan de orde..
Wat is er noob aan dat je met een stam van 30 man met 30 man meehelpt om je grens te verdedigen ?? Het duid meer op een goede interne structuur en goede activiteit van spelers. Een "pro" stam vol remie's daar heb je veel aan ... ( no offence. ) Niet iedereen speelt 24/24 uur. Dat duid zeker niet op minder ervaring.. enkel op minder activiteit.
En voor de duidelijkheid zal ik je eens een stukje TW wijsheid leren ;)
"als 5 middelmatige spelers besluiten dat de tijd van een grote actieve speler is gekomen.. dan gaat hij eraan."

clucluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Pfff een noob antwoord is hier meer aan de orde..
Wat is er noob aan dat je met een stam van 30 man met 30 man meehelpt om je grens te verdedigen ?? Het duid meer op een goede interne structuur en goede activiteit van spelers. Een "pro" stam vol remie's daar heb je veel aan ... ( no offence. ) Niet iedereen speelt 24/24 uur. Dat duid zeker niet op minder ervaring.. enkel op minder activiteit.
En voor de duidelijkheid zal ik je eens een stukje TW wijsheid leren ;)
"als 5 middelmatige spelers besluiten dat de tijd van een grote actieve speler is gekomen.. dan gaat hij eraan."

clucluc

Tegen de tijd dat die 5 een front willen vormen, is die ene speler zoveel groter, wat zoveel meer toelaat. Gezien skills hier het probleem niet zullen zijn, is de vraag maar hoe goed de samenwerking zal verlopen. Divide et impera? Of gewoon fakes sturen en bashen op 1 speler? Ik ben eerder van mening dat je hier geen besluit over kan trekken.
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Pfff een noob antwoord is hier meer aan de orde..
Wat is er noob aan dat je met een stam van 30 man met 30 man meehelpt om je grens te verdedigen ?? Het duid meer op een goede interne structuur en goede activiteit van spelers. Een "pro" stam vol remie's daar heb je veel aan ... ( no offence. ) Niet iedereen speelt 24/24 uur. Dat duid zeker niet op minder ervaring.. enkel op minder activiteit.
En voor de duidelijkheid zal ik je eens een stukje TW wijsheid leren ;)
"als 5 middelmatige spelers besluiten dat de tijd van een grote actieve speler is gekomen.. dan gaat hij eraan."

clucluc

Nou als je met 30 man 2 spelers ''meehelpt'' betekend dit dus dat je 30 man nodig hebt omdat het anders niet lukt. Maar dit is enkel de zuid/oost kant van jullie cluster. Dus wat zal er gebeuren als er uit meerdere richtingen spelers aangevallen zullen worden :rolleyes:.

en @ dat laatste, zowieso niet als die grote actieve speler 5x zo groot is als die middelmatige spelers.
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Nou als je met 30 man 2 spelers ''meehelpt'' betekend dit dus dat je 30 man nodig hebt omdat het anders niet lukt. Maar dit is enkel de zuid/oost kant van jullie cluster. Dus wat zal er gebeuren als er uit meerdere richtingen spelers aangevallen zullen worden :rolleyes:.

en @ dat laatste, zowieso niet als die grote actieve speler 5x zo groot is als die middelmatige spelers.

Hoeft het dan 5x te zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

De reden van deze hele oorlog vind ik matig. (Een simpele scout)
Het mag wat vroeg zijn, het duidt wel op activiteit.

Succes aan beide partijen.
 

DeletedUser

Guest
Re: oorlogs verklaaring

Nou als je met 30 man 2 spelers ''meehelpt'' betekend dit dus dat je 30 man nodig hebt omdat het anders niet lukt. Maar dit is enkel de zuid/oost kant van jullie cluster. Dus wat zal er gebeuren als er uit meerdere richtingen spelers aangevallen zullen worden :rolleyes:.

en @ dat laatste, zowieso niet als die grote actieve speler 5x zo groot is als die middelmatige spelers.

Nu ga je wel heel kort door de bocht, het is niet om dat er 30 man hulp bied dat er effectief hulp nodig was van 30 man. Vervolgens lees ik dat jullie het jammer vinden dat BWr alle middelen ingezet heeft maar ik zou het dom vinden mochten ze het niet gedaan hebben. Wat ik dan persoonlijk dan weer jammer vind is dat jullie ze onderschat hebben en maar met 3 aangevallen hebben. Het is maar hoe je het bekijkt denk ik dan ...
 

DeletedUser

Guest
We zijn id met de hele groep gaan ondersteunen, maar niet met al onze troepen natuurlijk ;) Dus als voorbeeld 30x1000 def troepen = teveel om door te komen ;) en niemand mist ze !
Dus het is tactiek, geen noodzaak om met zijn alle te ondersteunen. Dus voor aanvallen op een groter front zie ik geen problemen ;)

cluc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan