Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
270
ik let zeker op. Niet zo bijdehand doen. En overigens ben ik het met je eens hoor. Alleen stuur dat dat naar de leidingen onderling door.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
:biggrin: :biggrin: :biggrin: JustinStabs die alweer van niets op de hoogte is, zelf niet van wat er intern in de stam gebeurd. Zeker nog meer dreigen dan komt het zeker goed?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Omdat kenbaar niemand anders het doet anders waren we niet op dit punt aanbeland? Iemand moet aan de noodrem trekken en ben wel de slechterik die dat doet. Kan me geen ruk schelen. Ben er al die maanden gewoon, misschien beetje opletten? En pas sinds afgelopen week echt uit de leiding. Enkel ben ik de enige die de stam kan verwijderen dus zegt ook genoeg over mijn positie

Dat ben je dan niet waard als je met zulke bedreigingen gaat gooien, terwijl er gewoon gesprekken zijn. Be my guest en gooi alles op delete. Hopen dat je in het echte leven beter omgaat met dit soort zaken.
 
Reactiescore
1.754
Heb duidelijk het een en ander gemist maar wtf praten jullie dat iemand van F!x een acc uit Planet heeft gehackt?
 
Reactiescore
1.647
:biggrin: :biggrin: :biggrin: JustinStabs die alweer van niets op de hoogte is, zelf niet van wat er intern in de stam gebeurd. Zeker nog meer dreigen dan komt het zeker goed?

Weet het kenbaar toch beter tot bepaalde hoogte als jij als je dit zegt ;)
 
Reactiescore
1.647
Dat ben je dan niet waard als je met zulke bedreigingen gaat gooien, terwijl er gewoon gesprekken zijn. Be my guest en gooi alles op delete. Hopen dat je in het echte leven beter omgaat met dit soort zaken.

Er zijn nu eindelijk gesprekken ja, hoe lang moest het duren? Hoeveel dorpen worden er ondanks die gesprekken gewoon gepakt?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Maat, verdiep je nou is. Ezra en Fred doen er alles aan om een leuke wereld te houden. Jij kent het halve verhaal en gaat een beetje de “held” uithangen. Ik kan je alleen maar vertellen dat je geen held bent, maar alleen voor meer onrust zorgt.
 
Reactiescore
1.647
Maat, verdiep je nou is. Ezra en Fred doen er alles aan om een leuke wereld te houden. Jij kent het halve verhaal en gaat een beetje de “held” uithangen. Ik kan je alleen maar vertellen dat je geen held bent, maar alleen voor meer onrust zorgt.

Dan hoop ik dat Ezra en Fred eruit komen want niemand wilt dit. Zij weten ook gewoon tijd krijgen voor afspraken. Ben liever een anti held dan held zoals je merkt. Ze weten ook waarom ik nu dit doe en wat daar basis voor is.
 
Reactiescore
385
Heb duidelijk het een en ander gemist maar wtf praten jullie dat iemand van F!x een acc uit Planet heeft gehackt?
Er is al contact opgenomen met de support hierover. Ik neem aan dat zij vrij snel acties zullen ondernemen daaromtrent.
En dat is dan wel weer een terechte ban
 
Reactiescore
743
Maat, verdiep je nou is. Ezra en Fred doen er alles aan om een leuke wereld te houden. Jij kent het halve verhaal en gaat een beetje de “held” uithangen. Ik kan je alleen maar vertellen dat je geen held bent, maar alleen voor meer onrust zorgt.
Ze zijn gisteren nogtands van de onderhandelingen afgestapt en dorp edeld rustig door. Vgm weet je zelf gwn niet wat er gebeurd en ik sta achter Justin voor een keer.
 
Reactiescore
1.237
Ze zijn gisteren nogtands van de onderhandelingen afgestapt en dorp edeld rustig door. Vgm weet je zelf gwn niet wat er gebeurd en ik sta achter Justin voor een keer.
Denk dat hij goed genoeg weet wat er gebeurd maar gewoon al droomt van zijn gratis wereldwinst.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Maat, verdiep je nou is. Ezra en Fred doen er alles aan om een leuke wereld te houden. Jij kent het halve verhaal en gaat een beetje de “held” uithangen. Ik kan je alleen maar vertellen dat je geen held bent, maar alleen voor meer onrust zorgt.
Ik kan je positief vertellen dat niemand van de leiding reageert dus ik zou je zelf eens verdiepen in de situatie
 

Deleted User - 487957162

Guest
Dorp geeft zelf aan open te staan voor suggesties. Alleen als niemand met een plan komt, gaat er niks gebeuren.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Niemand beseft volgensmij dat geen enkel lid een fout heeft begaan. Iemand reporten had netter gekund.

Fix:

- Beloofde CF niet leeggezet
- Grapje gemaakt die regelrs overtreed
- Account binnen planet gehacked.

Waarom moet Planet dan het touw in handen nemen? Is het niet aan Fix om nu is met een voorstel en plan te komen?
 
Reactiescore
1.647
Niemand beseft volgensmij dat geen enkel lid een fout heeft begaan. Iemand reporten had netter gekund.

Fix:

- Beloofde CF niet leeggezet
- Grapje gemaakt die regelrs overtreed
- Account binnen planet gehacked.

Waarom moet Planet dan het touw in handen nemen? Is het niet aan Fix om nu is met een voorstel en plan te komen?

Zoals vermoede (post gedeelte over Corus enkel aangepast na verzoek Antwan want dacht anders zat, wat dus ook zo is) is die kwestie van 'hacken' allang opgelost en door support opgepakt en zal gevolg voor plaats vinden
 
Reactiescore
1.278
Niemand beseft volgensmij dat geen enkel lid een fout heeft begaan. Iemand reporten had netter gekund.

Fix:

- Beloofde CF niet leeggezet
- Grapje gemaakt die regelrs overtreed
- Account binnen planet gehacked.

Waarom moet Planet dan het touw in handen nemen? Is het niet aan Fix om nu is met een voorstel en plan te komen?

Besef je hoe belachelijk je overkomt?
 

Deleted User - 487966259

Guest
Niemand beseft volgensmij dat geen enkel lid een fout heeft begaan. Iemand reporten had netter gekund.

Fix:

- Beloofde CF niet leeggezet
- Grapje gemaakt die regelrs overtreed
- Account binnen planet gehacked.

Waarom moet Planet dan het touw in handen nemen? Is het niet aan Fix om nu is met een voorstel en plan te komen?

Denk je nu ech dat fix nog een voorstel gaat doen? Die unirush is een feit hoor
 
Bovenaan