Oorlogstopic | Fix would change the planet

Deleted User - 487959329

Guest
HAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :axe::axe::axe::axe::axe::axe::axe::axe::axe:
 
Reactiescore
742
@PTXgamer waarom wilde je de vv van Dead zo graag hebben? Of om tegen F!x. te deffen of om dat account leeg te zetten voor F!x? Allebei wansmakelijk. Maar dat tweede nog des te meer.
Ik denk dat de wereld en F!x. in het bijzonder hier een uitleg voor verdienen?

Heyy, martijntje jij ook hier

Even ter uitleg ik ben een deffer en blijf een deffer waar choas is ben ik, zo sta ik bekent en blijf ik bekent staan.

Ja, ik heb hier een PM gestuurd naar MR. dead om precies te zijn vandaag om 12:12 uur dit was/is na de wave zo te zien op TW stats die om 11:00 aankwam, hierdoor zal er bijna geen tot amper werk verricht moeten worden. aka geen edels meer gewoon opletten om inc, en natuurlijk is dit niet goed dat weet ik, het begon namelijk ook gewoon als een Troll zoals ik ook bij ICe gedaan had. Gewoon omdat ik geïnteresseerd ben in nieuwe tactieken/dingen leren. Bij ice kwam ik er achter dat fix aanviel als dikke stront (boeit niet dat die full deff is), hierdoor was ik extra nieuwsgierig hoe shit fix aanviel, aangezien de join steeds dichterbij komt/kwam (geen idee of doorgaat) en ik nogal gemotiveerd ben om mooie massa's neer te zetten, hiervoor moet je wel weten wat er mis gaat binnen de massa's en wat is het beste om dit te kunnen zien? Deffen van een massa natuurlijk, daar leer je heel veel door en krijg je vaak een ingeving voor een nieuwe tactiek zoals ik op andere werelden meegemaakt heb. Dit maakt het PM naar een 3de sws niet goed en dat snap ik ook.


1603630515981.png
1603630490235.png

Hier kun je zien dat ik met een vriend aan het praten was over dat ik wilde kijken hoe Fix aanviel 'ff loeren hoe illy aanvalt' wist niet eens dat illy geen front had XD. en dat het begon met een kleine troll alleen had ik dit weerwoord niet verwacht van Mr-dead, en veranderde de troll in een ik wil kijken wat fix verkeerde doet de zoveelste massa die uitdraait op een flop. Nu wil ik niet zeggen dat heel fix flopt maar het blijft raar dat letterlijk elke massa een flop word (op een blitz na als er niemand is) zoals iemand zei (hier op het AF) waar 0 skills voor nodig zijn.

Nu de ice PM die hier zojuist getoond is ICE had wel door dat het een degelijke troll was zoals je in de PM kan zien

Laat dan wel het hele begin zien of desnoods de hele PM (81) berichten
1603631541942.png

hierbij zie je ook wel dat het een redelijke troll was althans neem ik aan als je me een beetje kent, en dit kunnen een hoop mensen die met mij gespeeld/tegen gespeeld hebben beamen hierbij een quote van een andere wereld (69)

Abuser: jelle heeft sws al een groot ego en van een pm wisseling op een andere W moet abuser zelf hier niet voor onderdoen.

Helaas user gedeleted maar vgm was het detleff, hierbij kun je wel zien dat ik PM's niet serieus neem, dit ging over w63 als je geïnteresseerd was en dat wilde weten.

verder stond er in de PM naar MR-dead dat ik redelijk tegen fix was, waarom zou je denken? Voordat ik deze wereld begon (samen met Iain) hadden we samen een plan. Het plan was een Solo wereldwinst lekker laat starten en goed gas erop toen ik net 100k had zag ik dat het een aardig moeilijke opgaven ging worden om een uni te bemachten en uberhaupt genoeg GS voor het naar lvl 30 te krijgen. Je zou denken waarom dat dan nou dit komt puur en alleen puur door het R2W gedrag van BEIDE partijen hierdoor werd mijn pas vrijsnel dicht gegooid richting de uni (midden in corus) en zag ik de hoop op een solo ww vallen, hierdoor was ik geforceerd om een diplo move te maken en aangezien ik een hoop vrienden heb binnen fix en in een verleden al binnen fix gespeeld heb (One last Time) was de keuze heel simpel. Maar daarom stond er in de PM het woordje redelijk en dit is de enigste reden dat dat woordje daar stond!

Natuurlijk weet ik dat ik deze trolls achterwegen moet laten en al helemaal niet srs moet gaan antwoorden als ik een srs antwoord terug krijg, maarja tis gebeurd miss wat impulsief maar wat doe je eraan.

Daarnaast wil ik ook even kwijt dat ik beide VV's nooit gehad heb, dit wilde ik even kwijt aangezien dat al zowat rond ging. indien je denkt dat het anders ligt zie ik graag een screen van de vv geschiedenis van de desbetreffende accounts
 

DeletedUser69389

Guest
Dit is het enige wat ik over deze bs kan zeggen:

giphy.gif


Het is gewoon linksom of rechtsom in en in triest.
 
Reactiescore
2
zou veel ophelderen als we de naam van diegene op discord zouden kunnen zien :) maar je geeft zelf toe dat je vrienden bent met mensen van fix. lijkt me dan niet gek om te denken dat je met ze samenspeelt
 
Reactiescore
1.380
Hoezo kan je geen vrienden zijn van de tegenpartij? Dat moet prima mogelijk zijn het is tenslotte een spelletje en geen echte oorlog.

en sommige mensen zetten hier bewust halve waarheden in om mensen in een verkeerd daglicht te zetten.
 
Reactiescore
1.365

Deleted User - 487957162

Guest
Veel respons hierop. Gevalletje

66de38bf-1477-9067-8e4b-3583272b7ec2.jpg
?

Wat wil je hiernee bereiken? Wij hebben 0 banden met die gozer. Gezien fix al vele mislukte massa’s op die gozer heeft gehad en (hoe toevallig) het broertje van one last time dit allemaal uitvoerde (Babor). Je hoeft mij niet te vertellen dat de drie broers al de gehele wereld geen morele waardes hebben.
 
Reactiescore
68
En toch is Jelle best leuk om mee te praten hoor <3

Al dat gooien met zand altijd :p
 
Reactiescore
216
Ik zie geen probleem met Jelle , Toffe kerel die nog moeite doet om andere te helpen.
 
Bovenaan