Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
1.238
Reactiescore
201
die lullige MB's van Speeder en TDM en Finis hadde kata's op andere gebouwen staan buiten VP / Muur. verder is er daar ook een nap genegeerd geweest.
en probeerde speeder nog een illegale CF te pakken op mijn laatste dorp toen acc op delete stond ;)

daarnaast wordt er door tim eerst toegezegd op een voorstel rond dorpenruil, maar achteraf toch weer niet.


Fix blamed Planet dat er edelspamaccounts aan het front gelegd worden, maar er is nog geen enkele edelspam op Fix gedropt.
F!x internt Ad. en wat er van overblijft geven ze niet eens een eerlijke kans, ze verkiezen daar de makkelijke weg en stappen over naar het in handen krijgen van PW's om accounts leeg te zetten, en dorpen in Ad. cluster te stacken, van Ad. spelers, tegen AD. spelers .
F!x blamed planet dat er spelers in planet hoppen voor def, maar ook dit is niet gebeurt vanuit planet (fix daarintegen neemt eerst verschillende spelers van HRLK en TWD en Hos in huis, zet ze vol, en internt ze achteraf)
Fix jakt nu over kata's op boer, in de rim van planet, maaer vergeet dat ze nog niet heel lang geleden zelf kata's gooide op mijn dorpjes
Fix staat open voor onderhandelingen, maar telkens opnieuw houden ze de boot af... om toch nog heel eventjes een hak te kunnen zetten aan planet
Er wordt zelfs door toekomstige fix spelers gevraagd aan de targets van fix of ze geen vv nodig hebben om te deffen (leegzetten)
Je kan alle dubieuze actief van F!x niet eens meer op handen en voeten tellen, maar telkens opnieuw wordt er maar gezegd "Hopelijk kunnen we w74 nu wel fair houden" en toevallig ook telkens net nadat ze weer wat mispeuterd hebben.


Je kan dit allemaal afschilderen als actie reactie, maar ik zie toch wel een duidelijk patroon in deze wereld, namelijk dat ze in F!x wat te compenseren hebben
 
Reactiescore
73
Hahaha bullshit als dat zo was had ik net als jou wss amper oda gehad?
Niet om lullig te doen hoor maar check zelf even TW stats overnames. Die zijn gemakkelijk te filteren:

Planet interns: 149 dorpen
Little interns: 143 dorpen
Night interns: 34 dorpen.

Totaal: 326 dorpen.
Laten we evt andere interns niet meerekenen, hier ben ik zelf niet van op de hoogte.

Maar dit komt op pak hem beet de helft van je dorpen neer.

De meeste partijen hier internen elkaar, recruiten als een malle of spelen anderzijds niet “netjes”. En toch geven ze elkaar allemaal de schuld. Hypocrieter kan deze wereld bijna niet.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Ik heb vaak het idee dat men hiero anderen beschuldigd om hun eigen gedrag goed te praten.
Wij halen een vieze streek uit maar de ander dit en dat.

We zouden alle naaistreken hier is moeten opsommen, kijken welke stam de grootste stabbers heeft :p
 
Reactiescore
201
Ik heb vaak het idee dat men hiero anderen beschuldigd om hun eigen gedrag goed te praten.
Wij halen een vieze streek uit maar de ander dit en dat.

We zouden alle naaistreken hier is moeten opsommen, kijken welke stam de grootste stabbers heeft :p

ik zie deze post heel graag komen.
 
Reactiescore
237
Niet om lullig te doen hoor maar check zelf even TW stats overnames. Die zijn gemakkelijk te filteren:

Planet interns: 149 dorpen
Little interns: 143 dorpen
Night interns: 34 dorpen.

Totaal: 326 dorpen.
Laten we evt andere interns niet meerekenen, hier ben ik zelf niet van op de hoogte.

Maar dit komt op pak hem beet de helft van je dorpen neer.

Ha jij ook weer eens hier.
Maar als je nou even iets verder kijkt dan dit zie je ook dat het niet is zoals het lijkt.
Night dorpen waren namelijk geen intern, Little is natuurlijk wel zo. Logisch voor een mb stam.
Waar je die 149 planet interns vandaan haalt vraag ik me wel zeer sterk af.
Ik kom namelijk niet veel verder dan 35-40.
 
Reactiescore
2.064
Fix flop
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.878
Ik verantwoord mezelf enkel tegenover de Heer.
 
Reactiescore
73
Ha jij ook weer eens hier.
Maar als je nou even iets verder kijkt dan dit zie je ook dat het niet is zoals het lijkt.
Night dorpen waren namelijk geen intern, Little is natuurlijk wel zo. Logisch voor een mb stam.
Waar je die 149 planet interns vandaan haalt vraag ik me wel zeer sterk af.
Ik kom namelijk niet veel verder dan 35-40.

Ik ook hier ja. Feest.

Night zeker wel intern. MB's van Arithmetic. Of is deze met zijn handvol dorpen zich ineens tegen zijn moraalheer gekeerd?
Wat betreft de planet interns heb ik inderdaad (wat ik zelf zei dat gemakkelijk was :p ) verkeerd gefilterd. Nu goed;

+- 79 dorpen, Coffea niet meegerekend gezien dit ook absoluut geen intern was, wat sommige wel beweren.
Dan nog 256 dorpen (planet+little+night), is nog steeds vrij veel.

Mij maakt het niet uit he, dat voorop gesteld. Het kan me eerlijk gezegd een worst wezen wat hier allemaal geinternd wordt, maar het feit dat vrijwel iedereen die een beetje actief is hier, elkaar constant de vinger wijst terwijl ze zelf exact hetzelfde doen. Heel hypocriet, dat kan je toch niet ontkennen? En ja, zo ook de almachtige Arithmetic.
Het is echt gewoon lachwekkend hoe het er op w74 aan toe gaat.
 
Reactiescore
237
Ik ook hier ja. Feest.

Night zeker wel intern. MB's van Arithmetic. Of is deze met zijn handvol dorpen zich ineens tegen zijn moraalheer gekeerd?
Wat betreft de planet interns heb ik inderdaad (wat ik zelf zei dat gemakkelijk was :p ) verkeerd gefilterd. Nu goed;

+- 79 dorpen, Coffea niet meegerekend gezien dit ook absoluut geen intern was, wat sommige wel beweren.
Dan nog 256 dorpen (planet+little+night), is nog steeds vrij veel.

Mij maakt het niet uit he, dat voorop gesteld. Het kan me eerlijk gezegd een worst wezen wat hier allemaal geinternd wordt, maar het feit dat vrijwel iedereen die een beetje actief is hier, elkaar constant de vinger wijst terwijl ze zelf exact hetzelfde doen. Heel hypocriet, dat kan je toch niet ontkennen? En ja, zo ook de almachtige Arithmetic.
Het is echt gewoon lachwekkend hoe het er op w74 aan toe gaat.

Precies wat je zegt. Hij wou niet geinternd worden voor de endgame. Dus deze waren geen interns.
Ik ga ook niet exact uitrekenen hoeveel dorpen nou wel of geen intern zijn. Echter hier wordt gesteld dat het percentage boven de 50 procent ligt. Ik kom hier enkel het account verdedigen omdat die bewering niet juist is.
 
Reactiescore
385
Het ligt er natuurlijk allemaal aan hoe je de interns berekend.
Tellen mb's die gestopt zijn en gecleared zijn moeten worden mee als intern? Potato, potato
Iedereen internt en sommigen al wat meer dan anderen

Het draait er natuurlijk om hoe je buiten de interns bent als speler. Sommige accounts hebben al bewezen iets te kunnen buiten internen. Anderen moeten dat nog doen
 
Reactiescore
1.754
die lullige MB's van Speeder en TDM en Finis hadde kata's op andere gebouwen staan buiten VP / Muur. verder is er daar ook een nap genegeerd geweest.
en probeerde speeder nog een illegale CF te pakken op mijn laatste dorp toen acc op delete stond ;)

daarnaast wordt er door tim eerst toegezegd op een voorstel rond dorpenruil, maar achteraf toch weer niet.


Fix blamed Planet dat er edelspamaccounts aan het front gelegd worden, maar er is nog geen enkele edelspam op Fix gedropt.
F!x internt Ad. en wat er van overblijft geven ze niet eens een eerlijke kans, ze verkiezen daar de makkelijke weg en stappen over naar het in handen krijgen van PW's om accounts leeg te zetten, en dorpen in Ad. cluster te stacken, van Ad. spelers, tegen AD. spelers .
F!x blamed planet dat er spelers in planet hoppen voor def, maar ook dit is niet gebeurt vanuit planet (fix daarintegen neemt eerst verschillende spelers van HRLK en TWD en Hos in huis, zet ze vol, en internt ze achteraf)
Fix jakt nu over kata's op boer, in de rim van planet, maaer vergeet dat ze nog niet heel lang geleden zelf kata's gooide op mijn dorpjes
Fix staat open voor onderhandelingen, maar telkens opnieuw houden ze de boot af... om toch nog heel eventjes een hak te kunnen zetten aan planet
Er wordt zelfs door toekomstige fix spelers gevraagd aan de targets van fix of ze geen vv nodig hebben om te deffen (leegzetten)
Je kan alle dubieuze actief van F!x niet eens meer op handen en voeten tellen, maar telkens opnieuw wordt er maar gezegd "Hopelijk kunnen we w74 nu wel fair houden" en toevallig ook telkens net nadat ze weer wat mispeuterd hebben.


Je kan dit allemaal afschilderen als actie reactie, maar ik zie toch wel een duidelijk patroon in deze wereld, namelijk dat ze in F!x wat te compenseren hebben
Ondanks het afraden van de stammies wil ik hier toch even kort op inpikken.

1. Wat er allemaal tussen jou en Speeder gebeurd is... ik ben oprecht de draad kwijt en weet niet wie of wat of waar het begon. Uiteindelijk hebben jullie er beiden veel gezeik mee gehad en lijkt het mij dat dit nu tussen jullie beiden is afgehandeld. Ook de illegale CF's waar je het (weeral) over hebt is iets wat makkelijk geregeld kan worden aangezien er via jouw account aan beide kanten CF's zijn gelegd. Geen idee of ze legaal zijn en whatever maar als het desbetreffende spelers zodanig stoort, kunnen ze vast onderling iets uitwerken hierrond.

2. Ongelofelijk dat je weer de nood voelt om hier zo met het vingertje te komen wijzen. Het is juist door zulke bekrompen visies (en nee hier ben je helaas niet de enige in, er zijn er genoeg en langs beide kanten aanwezig) en het continue "Ja MaAr JuLlIe HeBbEn DiT gEdAaN tOeN" geraakt niemand verder. Voor zover ik weet zijn we hier allemaal min of meer volwassenen en kan dit prima achterwege gelaten worden. Evengoed kan nu iemand vanuit F!x reageren met "Ja MaAr JuLlIe HeBbEn DiT gEdAaN tOeN" en dat is volgens mij ook het enige wat je probeert uit te lokken met deze reactie.

3. De vet gemarkeerde zin heb ik het volgende op te zeggen: durf ook zeker de hand in eigen boezem te steken. Ja F!x heeft dingen gedaan die niet koosjer zijn. Ja ook Planet heeft dingen gedaan die niet koosjer zijn. Ja beide partijen hebben dat gedaan als reactie op wat de ander deed. En nee het is niet nodig om dit te blijven bovenhalen. Als we ons nu allemaal als volwassenen kunnen gedragen en vanaf het punt van eventuele wereldafspraken kunnen besluiten ons hier met zijn allen aan te houden, kan het nog iets leuk worden. Zo niet blijf ik voorstander van mijn idee van ruim anderhalve maand geleden:
w74 allen op delete.PNG
 

Deleted User - 487957162

Guest
“Wij heb geen edelspam accounts aan het front.”. Vreemd waarom Staatsbosbeheer opeens front dorpen krijgt. Oh wacht.. weer een list van FIX.
 
Bovenaan