oorlog

DeletedUser

Guest
15 tegen 500+ das niet eerlijk denk 500+ meer kans heeft een dorp te verliezen.. voor de rest suc6

Dat is niet waar, als elk lid 3 speer en 2 zwaard ter ondersteuning geeft wanneer dat nodig is + goede coördinatie, zal het heel goed kunnen werken. ;)
 

DeletedUser19709

Guest
:)

vertel dat tegen die noobs haha :)
zij nemen wrs die oorlog zo serieus
feel. lacht dat gewoon weg :)

zijn gwn beginnelingen die denken wij zijn met veel wij winnen dat wel ;)

denk is na 500 man op 1 forum

100 topic a dag

applaus voor forummod in die stam :
 

DeletedUser

Guest
Wat leuk. :D

En een leuk profiel trouwens Feel, zelf op die inspiratie gekomen?

En alleen Koffiepad is pro. :D Tja, je moet lief wezen tegen je klasgenoten. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kijk ook echt het profiel van De Strijders,

Je moet minimaal 1 keer in de 2 dagen online komen :rolleyes:
En ze moeten voor 15 januarie 500 punten hebben.

Dit word egt een topstam met topspelers gok ik zo.
Ze zullen de aanvallen en verdedigingen wel goed kunnen timen zo 1x per 2 dagen :p
 

DeletedUser

Guest
oké , ik denk dat -DS- de beste zijn( niet dus)
maar zij denken wel zo :D. zij regeren zogezegd op 4 of 5 continenten.
maar als het edeltijd is dan zijn zij wel een goede maaltijd :D
gewon totaal noobys :D
 

DeletedUser

Guest
Als iemand echt zijn werk er in steekt dan kan je er lelijke verliezen gaan aan hebben. Alleen wie gaat die moeite doen.
 

DeletedUser

Guest
Wat leuk. :D
En alleen Koffiepad is pro. :D Tja, je moet lief wezen tegen je klasgenoten. :eek:

:cool:

Denk trouwens dat deze oorlog niet lang gaat duren, of dat het uitgroeit tot een koude oorlog.
Het enige waar mee aangevallen gaat worden zijn scouts :p
 

DeletedUser

Guest
Mischien dat het handiger is om te wachten tot er edelmannen gemaakt kunnen worden, een oorlog zonder overnames lijkt mij nogal zinloos.

(voor de onwetenden onder ons: NEE, met een ridder kun je geen dorp overnemen, ook niet als hij gelovig is :D)
 

DeletedUser

Guest
Mischien dat het handiger is om te wachten tot er edelmannen gemaakt kunnen worden, een oorlog zonder overnames lijkt mij nogal zinloos.

(voor de onwetenden onder ons: NEE, met een ridder kun je geen dorp overnemen, ook niet als hij gelovig is :D)

En wat nou als hij gelooft dat hij het wél kan?
Geloven is immers waarmaken, luidt een uitspraak..

Overigens kan een oorlog wel degelijk gevoerd worden mits je op z'n minst kata's hebt.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vertel dat tegen die noobs haha :)
zij nemen wrs die oorlog zo serieus
feel. lacht dat gewoon weg :)

zijn gwn beginnelingen die denken wij zijn met veel wij winnen dat wel ;)

denk is na 500 man op 1 forum

100 topic a dag

applaus voor forummod in die stam :

jullie zijn al net zo noob als mij dus hou je maar stil :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mischien dat het handiger is om te wachten tot er edelmannen gemaakt kunnen worden, een oorlog zonder overnames lijkt mij nogal zinloos.

(voor de onwetenden onder ons: NEE, met een ridder kun je geen dorp overnemen, ook niet als hij gelovig is :D)

Voor de duidelijkheid de adelshoeves zijn vlakbij bij sommige staat hij misschien al aan.
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet bij wie maar geloof het gerust, maar zeg je dat hij in wachtlijst al staat of dat hij al af is, want dan zou bij iemand die groeisprong zijn opgevallen volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet bij wie maar geloof het gerust, maar zeg je dat hij in wachtlijst al staat of dat hij al af is, want dan zou bij iemand die groeisprong zijn opgevallen volgens mij.


idd ik heb in de top 10 nog geen groeisprong van ong 500 punten gezien :p
 
Bovenaan