Oorlog W4

DeletedUser

Guest
wat moet er gebeuren dan met mensen die stoppen de dorpen laten aan andere stammen of zo?

neuh hoor groot gelijk dat hij dat doet....zouden wij ook doen.... maar zeg dan niks over puntengeilers, want W.H. heeft nog altijd meer aanvals punten met minder leden :p:p:p:p...
 

DeletedUser4674

Guest
neuh hoor groot gelijk dat hij dat doet....zouden wij ook doen.... maar zeg dan niks over puntengeilers, want W.H. heeft nog altijd meer aanvals punten met minder leden :p:p:p:p...

Als je wil, dan kan NW ook wat offence kapotlopen hoor :) Aanvalspunten zeggen niets ;) Het is niet omdat je meer aanvalspunten hebt, dat je een betere aanvaller bent. Je kan immers de foute dorpen uitkiezen. Omgekeerd is evenmin waar :)

En kan slick er dan iets aan doen dat hij door zijn goed leiderschap sympathie krijgt bij zijn leden? :) Het is niet voor niets dat hij ze niet krijgt. Daarenbuiten heeft hij zich al genoeg bewezen op andere servers.
 

DeletedUser

Guest
Als je wil, dan kan NW ook wat offence kapotlopen hoor :) Aanvalspunten zeggen niets ;) Het is niet omdat je meer aanvalspunten hebt, dat je een betere aanvaller bent. Je kan immers de foute dorpen uitkiezen. Omgekeerd is evenmin waar :)

En kan slick er dan iets aan doen dat hij door zijn goed leiderschap sympathie krijgt bij zijn leden? :) Het is niet voor niets dat hij ze niet krijgt. Daarenbuiten heeft hij zich al genoeg bewezen op andere servers.

1.meer aanvalspunten en dorpen komen wel overeen dacht ik zo :cool:

2. zeg ook niet dat slick een slechte speler is.. hij staat niet voor niets boven aan kon alleen niet zo makkelijk een vijandelijk overname vinden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Weet niet of het iemand intresseert maar er gaat iets gebeuren rond K61 en K51.
GHOST en BWR2 zijn bondgenoten, en er staat een grote oorlog te gebeuren tussen: BoB² met een aantal bondgenoten en BWR2+ GHOST. Zal minschien nog spannend kunnen worden omdat bijna alle onderdrukte stammen op K61 en K51 in opstand komen samen met BoB².
Een klein beginnetje:
Code:
Spot. vandaag om 17:06 uur
ik ben je vriend nog steeds niet hoor, al weet ik dat je verliefd op me bent

cluc vandaag om 17:02 uur
Je duidelijke antwoord heeft gevolgen vriend :>)

cluc

Spot. vandaag om 16:58 uur
we zullen zien

cluc vandaag om 16:55 uur
Vertel me nu wat je stuurt. Onze mensen en onze BG maken zich op voor een oorlog door jou actie's.

En geen gelul. Je begint te begrijpen dat je een probleem hebt neem ik aan.

Geen reactie = edelactie dus graag met spoed.
En lieg je weer in mij dorp 8 wat jij aanvalt staat straks ook 3000 speer zwaard en boog van de stamleider van GHOST. Hij beschouwt dit net als ik als een persoonlijke aanval.
Als blijft dat je opgegeven troepen niet kloppen wordt jij ook weggeedeld.

cluc stamleider BWR2

cluc vandaag om 16:09 uur
En jou vriendje ook hehehehe
Coordinaten: 199|643
Punten: 4.500
Speler: Mr.osch
Stam: Band of Brothers²

Ik zal hem voor de goed orde ff een berichtje sturen m8. N.l. dat zijn vriendje hem een edeltrien bezorgt :>P

Dit is onvoldoende uitleg m8 en een grapje vindt ik het zoals je merkt niet. Dus graag de echte reden van je koffie bezoek. Niet overtuigend dan edel ik je vriend dit weekeind.

cluc

Ps. Los van de problemen die jij gaat krijgen op korte termijn hehehe

cluc vandaag om 16:04 uur
lach maar niet te hard m8 ;>) Je krijgt grote problemen.

cluc
van onder naar boven lezen he jongens ;)

Ik weet dat de "Grote man" van GHOST dit ook wel zal lezen. Groetjes en een kus
 

DeletedUser

Guest
overal zijn stomme noobs.
dus ook in dit spel, en blijkbaar zeer duidelijk ook op deze forums.
 

DeletedUser3860

Guest
Als je wil, dan kan NW ook wat offence kapotlopen hoor :) Aanvalspunten zeggen niets ;) Het is niet omdat je meer aanvalspunten hebt, dat je een betere aanvaller bent. Je kan immers de foute dorpen uitkiezen. Omgekeerd is evenmin waar :)

En kan slick er dan iets aan doen dat hij door zijn goed leiderschap sympathie krijgt bij zijn leden? :)Het is niet voor niets dat hij ze niet krijgt. Daarenbuiten heeft hij zich al genoeg bewezen op andere servers.

Dus eerst krijgt ie ze wel en dan weer niet? :p:p
 

DeletedUser

Guest
Weet niet of het iemand intresseert maar er gaat iets gebeuren rond K61 en K51.
GHOST en BWR2 zijn bondgenoten, en er staat een grote oorlog te gebeuren tussen: BoB² met een aantal bondgenoten en BWR2+ GHOST. Zal minschien nog spannend kunnen worden omdat bijna alle onderdrukte stammen op K61 en K51 in opstand komen samen met BoB².

een 'Oorlog' met GHOST. Dat wordt lachen. Wil ik wel es de rapportjes van zien.
 

DeletedUser

Guest
ik ga ook oorlog voeren .... ik weet nog niet tegen wie .... ik denk maar tegen die grijze dorpjes daar zijn er HEEEEEELLLLLLLLLLLLLLL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLL van ^^

sarcastisch bedoeld
 

DeletedUser

Guest
slick wanneer gaan wij eens vechten ik maak speciaal veel defens voor jou maar je komt nooit langs :p
 
Bovenaan